?>
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1402 - 10:58
کد خبر : 28383

زیباترین و جذاب ترین بازیگران زن کره ای + لیست کامل تصاویر و بیوگرافی

زیباترین و جذاب ترین بازیگران زن کره ای + لیست کامل تصاویر و بیوگرافی

بازیگران زن کره ای جز پرطرفدارترین بازیگران زن جهان هستند که در بین مخاطبین ایرانی هم بسیار محبوب می باشند

آیا می‌دانید زیباترین بازیگران زن کره ای چه کسانی هستند؟ اگر همیشه فیلم و سریال‌های کره‌ای را دنبال می‌کنید و کنجکاوید بهترین بازیگران زن را بشناسید، در این مقاله با ما همراه باشید تا باهم با خوشگل ترین بازیگران کره ای دختر آشنا شویم.

استانداردهای زیبایی در کره جنوبی، یک مبحث بسیار پیچیده‌ است. درحالی‌که کی پاپ و کی دراما یک جامعه شاد، رنگارنگ و زیبا را نشان می‌دهند، اما جامعه کره جنوبی اغلب بر روی استاداردهای دست‌نیافتنی تاکید دارد. هرساله رای گیری‌های مختلفی برای انتخاب زیباترین بازیگران کره ای زن انجام می‌شود. در ادامه این مقاله می‌خواهیم زیباترین و بهترین بازیگران زن کره ای را به شما معرفی کنیم.

 

اسامی زیباترین بازیگران زن کره ای

قبلا در مقاله ای جداگانه به معرفی معروف ترین بازیگران زن و مرد کره ای به همراه آثارشان پرداخته‌ایم. در این بخش به معرفی جذاب ترین بازیگران دختر کره ای می‌پردازیم، بهترین آثار آنها را معرفی خواهیم کرد و عکس زیباترین بازیگران زن کره ای را می‌بینیم.

لی جی-ایون (Lee Ji-Eun)

زیباترین بازیگران زن کره ای

لیست زنان زیبای کره را با لی جی-ایون با نام هنری آیو (IU) آغاز می‌کنیم. آیو متولد ۱۶ مه ۱۹۹۳ برابر با ۲۶ اردیبهشت ۱۳۷۲ است. او همچنین از سولوییست‌های معروف کره جنوبی بشمار می‌آید. آیو به طور رسمی فعالیت خود را در حوزه بازیگری با سریال مدرسه‌ای Dream High محصول ۲۰۱۱ آغاز کرد و استعداد او در بازیگری به طور ویژه‌ای مورد توجه بینندگان قرار گرفت. سریال تاریخی Moon Lovers محصول ۲۰۱۶ و سریال فانتزی Hotel Del luna محصول ۲۰۱۹ از آثار شاخص این هنرمند هستند. آیو، از محبوب ترین بازیگران زن کره ای ، در طول دوران حرفه‌ای خود بارها شایعه انجام عمل جراحی را رد کرده و هیچ عمل زیبایی تا به امروز انجام نداده است.

کیم سه جونگ (Kim Se-jeong)

زیباترین بازیگران زن کره ای / لیست زنان زیبای کره / معرفی زنان زیبای کره ای

معرفی زنان زیبای کره ای را با کیم سه جونگ ادامه می‌دهیم. سه جونگ بازیگر و خواننده عضو گروه I.OI متولد۲۸ آگوست ۱۹۹۶ برابر با ۷ شهریور ۱۳۷۵ است. او درحال حاضر به عنوان سولوییست فعالیت خوانندگی خود را ادامه می‌هد. سه جونگ در آثاری مانند سریال School 2017  محصول ۲۰۱۷ و سریال Business Proposal محصول ۲۰۲۲ و سریال Today’s Webtoon محصول ۲۰۲۲۲ بازی کرده است و درحال حاضر بخاطر بازی در سریال فانتزی و اکشن The Uncanny Counter در اوج محبوبیت است.

نانا (NANA)

زیباترین بازیگران زن کره ای ۲۰۲۳ / زیباترین بازیگران زن کره ای

ایم جین آه معروف به نانا یک مدل، بازیگر و خواننده عضو گروه After School و متولد ۱۴ سپتامبر ۱۹۹۴ برابر با ۲۳ شهریور ۱۳۷۳ است. نانا در سریال Glitch محصول ۲۰۲۲، سریال Oh My Ladylord محصول ۲۰۲۱، سریال Memorials  محصول ۲۰۲۰ و سریال Kill It محصول ۲۰۱۹ بازی کرده است.

جونگ سو مین (Jung So-min)

زیباترین بازیگران کره ای زن / زیباترین هنرپیشه زن کره ای / خوشگل ترین بازیگران زن کره ای

جونگ سو مین متولد ۱۶ مارس ۱۹۸۹ برابر با ۲۵ اسفند ۱۳۶۷ است. سو مین با بازی در سریال Playful Kiss محصول ۲۰۱۰ به شهرت رسید و پس از آن در آثار محبوب دیگری همچون سریال My Father Is Strange محصول ۲۰۱۷، سریال The Smile Has Left Your Eyes محصول ۲۰۱۸ و فصل اول سریال Alchemy of Souls محصول ۲۰۲۲ بازی کرد و بدون شک یکی از زیباترین بازیگران زن کره ای است.

شین یه اون (Shin Ye-Eun)

زیباترین بازیگران زن کره ای / زیباترین بازیگران زن کره ای ۲۰۲۳

در ادامه لیست زیباترین هنرپیشه زن کره ای به شین یه اون می‌رسیم. یه اون متولد ۱۹ ژانویه ۱۹۹۸ برابر با ۲۹ دی ۱۳۷۶ است. این هنرمند در دو فصل از سریال A-Teen. محصول ۲۰۱۸ – ۲۰۱۹، سریال Revenge of Others محصول ۲۰۲۲ و فصل اول سریال The Glory محصول ۲۰۲۲ نقش‌آفرینی کرده است.

پارک مین یونگ (Park Min Young)

خوشگل ترین بازیگران کره ای دختر / زیباترین بازیگران زن کره ای

پارک مین یونگ متولد ۴ مارس ۱۹۸۶ برابر با ۱۳ اسفند ۱۳۶۴ است. او همیشه به عنوان یکی از زیباترین بازیگران زن کره ای همراه با لبخندی درخشان شناخته می‌شود. پارک مین یونگ در عناوین محبوب و پرطرفدار بسیاری از جمله سریال قرارداد ازدواج محصول ۲۰۲۳، سریال پیش بینی عشق و آب و هوا محصول ۲۰۲۲، سریال منشی کیم چشه؟ محصول ۲۰۱۸ ، سریال  شفادهنده محصول ۲۰۱۵ و سریال شکارچی شهر محصول ۲۰۱۱ نقش‌آفرینی کرده است.

پارک شین-هه (Park Shin-hye) ؛ بهترین بازیگر کره ای زن

زیباترین بازیگر زن کره ای

پارک شین-هه، یکی از بهترین بازیگران زن کره ای، متولد ۱۸ فوریه ۱۹۹۰ برابر با ۲۹ بهمن ۱۳۶۸ است. او در دوران کودکی پا به عرصه بازیگری گذاشت و در برنامه‌های تلویزیونی‌ای مانند راه‌پله‌ای به بهشت (۲۰۰۳) و درخت بهشت (۲۰۰۶) حضور داشت. او با بازی در فیلم کمدی-درام معجزه در سلول شماره ۷ که از پردرآمدترین فیلم‌های کره‌ای تاریخ است، به موفقیت زیادی دست پیدا کرد. این بازیگر کره‌ای برای ایفای نقش در فیلم‌های عاشقانه‌ای مانند تو زیبایی (۲۰۰۹)، وارثان (۲۰۱۳)، دکترها (۲۰۱۴-۲۰۱۵)، خاطرات الحمرا (۲۰۱۸-۲۰۱۹) نیز شناخته می‌شود.

پارک شین-هه که از زیباترین بازیگران کره ای زن حال حاضر می‌باشد، در سال ۲۰۱۸ اعلام کرد که از اواخر سال ۲۰۱۷ با چوی ته-جون، بازیگر و مدل کره‌ای، وارد رابطه شده است. او در نوامبر ۲۰۲۱ (آبان ۱۴۰۰) اعلام کرد که باردار است و قرار است با چوی ازدواج کند. این دو بازیگر محبوب کره‌ای در ۲۲ ژانویه ۲۰۲۲ (۲ بهمن ۱۴۰۰) ازدواج کردند و فرزندشان در ۳۱ می ۲۰۲۲ (۱۰ خرداد ۱۴۰۱) به‌دنیا آمد.

کیم سو-هیون (Kim So-hyun)

خوشگل ترین دختر کره جنوبی / زیباترین بازیگران کره ای زن

کیم سو-هیون خوشگل ترین دختر کره جنوبی متولد ۴ ژوئن ۱۹۹۹ برابر با ۱۴ خرداد ۱۳۷۸ است. او بازیگری را از کودکی و در سال ۲۰۰۶ آغاز کرد. سو هیون ابتدا در سریال‌های مختلفی همچون افسانه خورشید و ماه در نقش‌های فرعی بازی می‌کرد تا اینکه در سال ۲۰۱۲ برای اولین بار در یک سریال نوجوانانه به نام Ma Boy به ایفای نقش اصلی پرداخت. از آن پس با حضور در سریال‌های مختلف، روز به روز به شهرت سو هیون افزوده شد. یکی از نکات جالب درباره این زیباترین بازیگر زن کره ای این است که او در شبکه‌های مجازی فعالیت زیادی دارد. سو هیون در ۲۱ سالگی، جوانترین بازیگر زن کره‌ای بود که بیش از ۱۰ میلیون فالوور داشت.

برخی از آثار این بهترین بازیگر کره ای زن عبارتند از سریال Hey Ghost, Let’s Fight محصول ۲۰۱۶، سریال ملودرام تاریخی Emperor: Owner of the Mask محصول ۲۰۱۷ و سریال رادیو عاشقی محصول ۲۰۱۸. کیم سو هیون در سال‌های اخیر در سریال فولکلور Emperor: Owner of the Mask، سریال دروغگوی دوست داشتنی من و همچنین سریال عاشقانه و مهیج Love Alarm نیز به ایفای نقش پرداخته است.

پارک بویونگ (Park Bo-Young) از بهترین بازیگران زن کره ای

زیباترین بازیگران زن کره ای 2022

بازیگر پارک بویونگ متولد ۱۲ فوریه ۱۹۹۰ برابر با ۲۳ بهمن ۱۳۶۸ به‌خاطر داشتن چهره کوچک و دوست داشتنی و یا به اصطلاح Baby Face بودن در بین کی درامرها بسیار محبوب است و همواره به‌عنوان یکی از زیباترین هنرپیشه های زن کره ای معرفی می‌شود. او به طور رسمی فعالیت خود را در بازیگری از سال ۲۰۰۶ با چندین وقفه در این بین آغاز کرده است. بویونگ بیشتر به خاطر ایفای نقش در سریال‌هایی با ژانر فانتزی شناخته می‌شود.

سریال عاشقانه-فانتزی Doom at Your Service محصول ۲۰۲۱، سریال عاشقانه، طنز و فانتزی Strong Girl Bong-soon محصول ۲۰۱۷ از سریال‌های پرطرفدار پارک بویونگ بشمار می‌آیند که هرکدام بالاترین میزان ریتینگ یک سریال کره‌ای را در سال پخش خود داشتند. اگرچه برخی‌ها مدعی این هستند که زیبایی پارک بویونگ ناشی از عمل جراحی زیبایی است. اما او به شخصه طی مصاحبه با برنامه “Entertainment Weekly” سال ۲۰۱۶ این مسئله را رد کرده است. او بدون شک از زیباترین بازیگران کره ای زن است.

گو یو جونگ (Go Youn-jung) از زیباترین بازیگران زن کره ای ۲۰۲۳

زیباترین بازیگران زن کره ای ۲۰۲۳ / زیباترین بازیگران دختر کره ای / خوشگل ترین دختر کره جنوبی

 

گو یو جونگ متولد ۲۲ آپریل ۱۹۹۶ برابر با ۳ اردیبهشت ۱۳۷۵ است. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه سئول، یو جونگ به عنوان مدل و بازیگر به MAA Entertainment پیوست. او ابتدا برای تبلیغات مختلف ورزشی، نایک، جورجیو آرمانی و ریتز کراکر کار مدلینگ انجام داد. یو جونگ با بازی در فصل دوم سریال کیمیای روح محصول سال ۲۰۲۳ حسابی بخاطر زیبایی‌اش مورد تحسین قرار گرفت و به شهرت رسید. او همچنین در سریال Moving محصول ۲۰۲۳، سریال Law School محصول ۲۰۲۱ و سریال Sweet Home محصول ۲۰۲ نیز بازی کرده است. او به عنوان یکی از زیباترین بازیگران دختر کره ای لیست ما شناخته می‌شود.

 هان هیو-جو (Han Hyo-Joo) از زیباترین بازیگران زن کره ای

زیباترین زن کره جنوبی 2022

بازیگر کره ای هان هیو-جو متولد ۲۹ فوریه ۱۹۸۷ برابر با ۳ اسفند ۱۳۶۵ است. او حرفه بازیگری را از سال ۲۰۰۳ آغاز کرد و تاکنون در آثار مطرحی حضور داشته است. سریال مهیج شادی محصول ۲۰۲۱، سریال فانتزی W محصول ۲۰۱۶، سریال تاریخی دونگ-ئی (Dong Yi) محصول ۲۰۱۰ از معروف ترین سریال‌های هان هیو جو هستند. هیو جو نیز مانند زیباترین بازیگران زن کره ای که پیش‌تر معرفی کردیم هیچ عمل زیبایی انجام نداده است و خود به شخصه این مسئله را تایید کرده است.

جذاب ترین بازیگر زن کره ای سونگ هه-کیو (Song Hye Kyo)

بازیگران زن کره ای قد کوتاه

سونگ هه-کیو بازیگر معروف کی دراما متولد ۲۲ نوامبر ۱۹۸۱ برابر با ۱ آذر ۱۳۶۰ است و در فهرست مشهورترین بازیگر زن کره ای قرار می‌گیرد. نام او در لیست مشهورترین بازیگران کره ای مجله فوربز در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ به ترتیب در رتبه‌ هفتم و ششم قرار دارد. سونگ هه-کیو از سال ۱۹۹۶ فعالیت خود را در زمینه بازیگری آغاز کرد و تاکنون در آثار موفق بسیاری حضور داشته است.

سریال عاشقانه-اکشن نسل خورشید محصول ۲۰۱۶، سریال رویارویی محصول ۲۰۱۸ و سریال عاشقانه همین حالا جدا میشیم محصول ۲۰۲۱ از آخرین آثار این هنرمند هستند. شایعات زیادی حاکی از آن است که سونگ هه-کیو عمل پلک دوم چشم و بینی انجام داده است اما هیچکدام از شایعات تایید یا تکذیب نشده است.

هان سو-هی (Han So-Hee) از خوشگل ترین بازیگران کره ای دختر

زیباترین بازیگر زن کره ای

بازیگر و مدل کره ای هان سوهی متولد ۱۸ نوامبر ۱۹۹۴ برابر با ۲۷ آبان ۱۳۷۳ است. او حرفه بازیگری را با سریال عاشقانه و فانتزی دنیاهای بهم پیوسته محصول ۲۰۱۷ آغاز کرد و پس از آن در سریال درام گل پول محصول ۲۰۱۷ و سریال تاریخی شاهزاده صد روزه من محصول ۲۰۱۸ در نقش اصلی حضور پیدا کرد. سریال دنیای متاهلی نقش موثری در شهرت هان سو-هی به عنوان یک بازیگر تازه‌کار داشت.

از آثار شناخته شده او می‌توانیم به سریال اکشن اسم من محصول ۲۰۲۱، سریال عاشقانه با این اوصاف محصول ۲۰۲۱ و سریال فانتزی Abyss محصول ۲۰۱۹  اشاره کنیم. هان سوهی پس از بازی در سریال‌های «اسم من» و «با وجود اینکه می‌دانم» نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرد و پس از آن جزو بازیگران کره ای جذاب ۲۰۲۱ معرفی شد. پس از وایرال شدن یک عکس قدیمی از هان سو-هی شایعات زیادی حاکی از آن که او عمل زیبایی انجام داده است منتشر شد، اما Motto Korea فاش کرد که او تحت هیچ‌گونه عمل جراحی زیبایی قرار نگرفته است.

لی سه-یونگ (Lee Se-young)

بهترین بازیگر کره ای زن

لی سه یونگ بازیگر کره‌ای متولد ۲۰ دسامبر ۱۹۹۲ برابر با ۲۹ آذر ۱۳۷۱ است. سه یونگ قدی حدود ۱۶۳ سانتی متر دارد. او نیز یکی از آن دسته بازیگرانی است که از دوران کودکی وارد این حرفه شدند. او در دوران کودکی و نوجوانی در آثاری چون When I Turned Nine و Lovely Rivals هر دو محصول ۲۰۰۴ به ایفای نقش پرداخت. برخی از آثار مهم این بهترین بازیگر کره ای زن در سال‌های اخیر نیز عبارتند از سریال‌های ادیسه کره‌ای محصول ۲۰۱۷-۲۰۱۸، دکتر جان محصول ۲۰۱۹ و The Law Cafe محصول ۲۰۲۲. بدون شک سه یونگ از زیباترین بازیگران زن کره ای است.

بائه سوزی (Bae Suzy) ؛ از زیباترین بازیگران زن کره ای

خوشگل ترین بازیگر کره جنوبی

بائه سوزی، خواننده، مدل و بازیگر کره ای متولد ۱۰ اکتبر ۱۹۹۴ برابر با ۱۸ مهر ۱۳۷۳ است. او پیش از آنکه به حوزه فیلم و سریال راه یابد، عضو گروه دخترانه Miss A با مدیریت کمپانی JYP بود. سریال مدرسه‌ای Dream High محصول ۲۰۱۱ اولین فعالیت وِی در زمینه بازیگری محسوب می‌شود. سوزی پس از آنکه برای اولین بار در فیلم سینمایی عاشقانه و ملودرام Architecture 101 محصول ۲۰۱۲ به ایفای نقش پرداخت، تحسین زیادی دریافت کرد و از جانب مردم کشورش به او لقب «اولین عشق ملت» داده شد.

اگرچه سوزی در ابتدا به عنوان یکی از اعضا گروه Miss A شناخته شد و به شهرت رسید. اما با بازی درخشان و استعداد فوق‌العاده او در زمینه بازیگری نامی بزرگتر از خود به جای گذاشته است. سریال‌ عاشقانه Start Up محصول ۲۰۲۰، سریال اکشن Vogabond محصول ۲۰۱۹، سریال ملودرام Uncontrollably Fond محصول ۲۰۱۶ از آثار شناخته شده سوزی هستند. شایعاتی مبنی بر عمل زیبایی سوزی وجود دارد، اما او تنها به انجام لمینت دندان اشاره کرده است.

کیم یو-جونگ (Kim Yoo Jung) از خوشگل ترین بازیگران کره ای دختر

زیباترین زنان کره ای در سال 2022

یوجونگ از زیباترین هنرپیشه های زن کره ای متولد ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۹ برابر با ۳۱ شهریور ۱۳۷۸ است. او از سه سالگی تا کنون در آثار بسیاری حضور داشته است. سریال تاریخی Lovers of the Red Sky محصول ۲۰۲۱، سریال کمدی Backstreet Rookie محصول ۲۰۲۰، سریال تاریخی کره ای Love in the Moonlight محصول ۲۰۱۶ از محبوب‌ترین آثار کیم یوجونگ هستند.

کیم یو-جونگ در پاسخ به شایعاتی مبنی بر اینکه ظاهر بالغ‌تر او نتیجه جراحی زیبایی است پاسخ داد: «چون چربی صورتم آب شده است اغلب این فکر را می‌کنند که عمل زیبایی انجام داده‌ام.» و همچنین به طرفداران خود این اطمینان را داد که تمام تغییرات دربدن او طبیعی است و هیچ عمل جراحی انجام نداده است.

شین هه-سان (Shin Hye-Sun)

بهترین بازیگران زن کره ای

بازیگر کره ای شین هه-سان متولد ۳۱ اوت ۱۹۸۹ برابر با ۹ شهریور ۱۳۹۸ یکی دیگر از زیباترین بازیگران زن کره ای است. هه-سان فعالیت بازیگری خود را از سال ۲۰۱۲ آغاز کرد و از محبوب‌تری آثار وِی می‌توانیم به سریال تاریخی Me.Queen محصول ۲۰۲۰، سریال فانتزی Angel’s Last Mission: Love محصول ۲۰۱۹، سریال فانتزی Still17 و سریال ملودرام The Hymn of Death هر دو محصول ۲۰۱۸ اشاره کنیم. در یکی از مصاحبه‌ها مجریان برنامه از او راجع به لیفت صورت و از این قبیل پرس و جو کردند که شین-هه مستقیما گفت تا به حال انجام نداده است. همچنین در مصاحبه‌ دیگری نظرات خود را در مورد جراحی پلاستیک چنین بیان کرد: “من راجع به انجام جراحی پلاستیک فکر بدی نمی‌کنم یا با آن مخالف نیستم”

گوآرا (Go Ara) از خوشگل ترین بازیگران کره ای دختر

خوشگل ترین دختر کره جنوبی / زیباترین بازیگران کره ای زن

بازیگر و مدل گوآرا خوشگل ترین بازیگر زن کره ای متولد ۱۱ فوریه ۱۹۹۰ برابر با ۲۲ بهمن ۱۳۶۸ است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش در آثاری چون سریال کمدی، عاشقانه Do Do Sol Sol La La Sol  محصول ۲۰۲۰، سریال تاریخی Haechi محصول ۲۰۱۸، سریال تاریخی Hwarang: The Poet Warrior Youth محصول ۲۰۱۶ شناخته شده است. گوآرا پلک دوم چشم‌هایش و بینی خود را عمل کرده است. نام او در بین اسامی خوشگل ترین بازیگر دختر کره ای قرار دارد.

لی سونگ کیونگ (Lee Sung Kyung) از خوشگل ترین بازیگر زن کره ای

خوشگل ترین دختر کره جنوبی / زیباترین بازیگران کره ای زن

لیست خوشگل ترین بازیگران کره ای دختر را با لی سونگ کیونگ ادامه می‌دهیم. این بازیگر متولد ۱۰ آگوست ۱۹۹۰ برابر با ۱۹ مرداد ۱۳۶۹ است. مدل و بازیگر معروفی که همیشه به عنوان یکی از زیباترین دختر کره ای شناخته می‌شود و طرفداران بسیاری دارد. از جذاب ترین بازیگران دختر کره ای محسوب می‌شود و در سریال‌های زیبایی مانند سریال دکتر رمانتیک ۲ و ۳ محصول ۲۰۲۰ و ۲۰۲۳، سریال ستاره های دنباله دار محصول ۲۰۲۲، سریال پزشکان ۲۰۱۹ و سریال پنیر در تله ۲۰۱۶ بازی کرده است.

سون یه-جین (Son Ye-jin)

زیباترین بازیگران زن کره ای

لیست خوشگل ترین بازیگر زن کره ای را با سون یه-جین ادامه می‌دهیم. او متولد ۱۱ ژانویه ۱۹۸۲ برابر با ۲۱ دی ۱۳۶۰ است. او با بازی در فیلم عاشقانه‌ی «کلاسیک» و سریال تلویزیونی «عطر تابستان» در سال ۲۰۰۳ پا به عرصه شهرت گذاشت. سون یه-جین در فیلم‌های معروفی از جمله دزدان دریایی (۲۰۱۴)، آخرین پرنسس (۲۰۱۶) و مذاکره (۲۰۱۸) به ایفای نقش پرداخت. برخی از آثار اخیر او عبارتند از: فیلم جنایی-کمدی آدم‌های بد همیشه می‌میرند (۲۰۱۵)، فیلم مهیج حقیقت پنهان (۲۰۱۶)، فیلم عاشقانه با تو بودن (۲۰۱۸)، سریال سقوط بر روی تو (۲۰۱۹-۲۰۲۰) و سریال سی و نه (۲۰۲۲).

سون یه-جین، از معروف ترین بازیگران زن کره ای، تا کنون افتخارات و جوایز متعددی کسب کرده است. او تا به امروز برای ۷۲ جایزه مختلف نامزد شده و ۵۱ تا از آن‌ها را برنده شده است. ناگفته نماند که شایعاتی وجود دارد که به بوتاکس و همچنین ایمپلنت گونه سون یه-جین اشاره می‌کند.

کیم جی-سو (Kim Ji-soo)

بهترین بازیگر کره ای زن

 

کیم جی-سو، از زیباترین هنرپیشه های زن کره ای، متولد ۳ ژوئن ۱۳۹۵ برابر با ۱۳ دی ماه سال ۱۳۷۳ است. او اخیرا با بازی در سریال عاشقانه، سیاسی Snowdrop نام خود را در صنعت بازیگری بر سر زبان‌ها انداخته است و یکی از جذاب ترین بازیگر زن کره ای بشمار می‌آید. جیسو در ۸ اوت ۲۰۱۶ برابر با ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ رسما فعالیت خود را به عنوان عضوی از گروه دخترانه بلک پینک به عنوان یکی از مشهورترین گروه های کی پاپ کره آغاز کرده است. همچنین اولین فعالیت او در زمینه بازیگری در سریال تاریخی Arthdal Chronicles محصول ۲۰۱۹ بوده است. ناگفته نماند که کیم جیسو هیچ عمل زیبایی انجام نداده است.

 

لی دا-هه (Lee Da Hae) از خوشگل ترین بازیگران کره ای دختر

زیباترین بازیگران زن کره ای 2022

لی دا-هه متولد ۱۹ آوریل ۱۹۸۴ برابر با  ۳۰ فروردین ۱۳۶۳ است. این بازیگر کره‌ای-استرالیایی که از جذاب ترین بازیگران دختر کره ای است، به‌خاطر ایفای نقش در فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای مانند دختر من (۲۰۰۵)، رز سبز (۲۰۰۵)، هتل کینگ (۲۰۱۴) و هچنین برخی از آثار چینی، شناخته می‌شود. او که در فهرست محبوب ترین هنرپیشه زن کره جنوبی قرار می‌گیرد، می‌تواند به چهار زبان مختلف یعنی انگلیسی، کره‌ای، ژاپنی و چینی صحبت کند. لی دا-هه اولین بازیگر زن کره‌ای است که در فیلم‌ها به زبان چینی نیز صحبت کرده و توانایی‌های زبانی‌اش را به رخ کشیده است. سریال بهترین معشوقه (۲۰۱۶)، سریال جادوگر خوب (۲۰۱۸) دوتا از جدیدترین آثار این مشهورترین بازیگر زن کره ای هستند.

گفتنی است که لی دا-هه دستی نیز در دنیای موسیقی دارد و تا کنون سه قطعه موسیقی با صدای او منتشر  شده است که یکی از آن‌ها در قسمت چهارم سریال دختر من پخش شد. او در چند موزیک ویدئو از هنرمندان دیگر نیز حضور داشته است که برخی از آن‌ها عبارتند از: آهنگ I Will Move Away از Brown Eyed Soul و Memory از Kim Bum-soo. لی دا-هه را ملکه جراحی زیبایی کره می‌نامند. او جراحی‌های مختلفی روی بینی، چشم‌ها، فک و لب‌های خود انجام داده است.

جون جی-هیون (Jun Ji-hyun) از بازیگران زن جذاب کره ای

زیباترین زن کره جنوبی 2022

یکی دیگر از زیباترین بازیگران کره ای زن، جون جی-هیون بازیگر و مدل کره‌ای که با نام انگلیسی جیانا جون (Gianna Jun) نیز شناخته می‌شود، متولد ۳۰ اکتبر ۱۹۸۱ برابر با ۸ آبان ۱۳۶۰ است. فیلم کمدی عاشقانه دختر (۲۰۰۱) که در سراسر جهان درخشید و نگاه‌ها را به سمت سینمای کره جلب کرد، سکوی پرتاب جون جی-هیون محسوب می‌شود. برخی از دیگر آثار خوب او عبارتند از: فیلم اکشن کمدی دزدها ((۲۰۱۲)، فیلم اکشن مهیج پرونده برلین (۲۰۱۳)، فیلم ترور (۲۰۱۵) و سریال‌هایی از قبیل عشق من از ستاره‌ها (۲۰۱۳–۲۰۱۴)، افسانه دریای آبی(۲۰۱۶–۲۰۱۷) و سریال نتفلیکس به نام پادشاهی (از ۲۰۲۰).

شایعاتی وجود دارد که به جراحی پلاستیک جون جی-هیون اشاره می‌کند. بسیاری از مردم با مقایسه تصاویر او با فیلم‌های قدیمی‌ترش، می‌گویند که او جراحی زیبایی انجام داده است اما او این مسئله را تأیید یا تکذیب نکرده است

کیم گو اون (Kim Go-Eun) از زیباترین بازیگران زن کره ای

بازیگران زن کره ای قد کوتاه

کیم گو اون نیز بدون شک در لیست زیباترین دختر بازیگر کره ای حضور دارد. او متولد ۲ ژوئیه ۱۹۹۱ برابر با ۱۱ تیر ۱۳۷۰ است. او با فیلم اولش A Muse محصول سال ۲۰۱۲ توانست چندین جایزه مختلف با عنوان بهترین بازیگر زن دریافت کند. برخی از سریال‌های تلویزیونی او عبارتند از: پنیر در تله (۲۰۱۶)، نگهبان: خدای بزرگ و تنها (۲۰۱۶)، پادشاه: سلطنت ابدی (۲۰۲۰) و سلول‌های یومی (۲۰۲۱). کیم گو، از زیباترین هنرپیشه های زن کره ای، دستی در کارهای خیر و نیکوکاری نیز دارد. او در سال ۲۰۱۹ مبلغی حدود ۱۷ هزار دلار برای کمک به قربانیان آتش‌سوزی استان گنگوان اهدا کرد. این بازیگر خیر در سال ۲۰۲۰ و در دوران همه‌گیری کرونا نیز حدود ۸۲ هزار دلار برای تهیه ۴۰ هزار ماسک برای خانوادگان محروم کره جنوبی صرف کرد.

سولی (Sulli)

زیباترین بازیگران زن کره ای / خوشگل ترین بازیگران کره ای دختر

سولی از زیباترین و درخشان ترین خواننده ها و بازیگران کره جنوبی متولد ۲۹ مارس ۱۹۹۴ است. متاسفانه این دختر دوست داشتنی در سال ۲۰۱۹ از دنیا رفت، با این‌حال نام او همیشه در لیست زیباترین بازیگران زن کره ای باقی خواهد ماند. از آثاری که سولی در آن‌ها بازی کرده می‌توانیم به سریال هتل دلونا محصول ۲۰۱۹ و سریال به تو که زیبایی محصول ۲۰۱۲ و همچنین فیلم واقعی ۲۰۱۷ اشاره کنیم.

ایم یون-آه (Im Yoon-ah) از زیباترین بازیگران زن کره ای

خوشگل ترین بازیگر کره جنوبی

ایم یون-آه که با نام یونا (Yoona) نیز شناخته می‌شود، بازیگر و خواننده کره‌ای متولد ۳۰ مه ۱۹۹۰ برابر با ۹ خرداد ۱۳۶۹ است. او که از زیباترین بازیگران زن کره ای ۲۰۲۲ است، شهرتش را به عنوان عضوی از گروه Girls’ Generation به دست آورد. اما در کنار فعالیت‌های مربوط به گروه، یونا در سریال‌های تلوزیونی مختلفی چون You Are My Destiny نیز به ایفای نقش پرداخت. حضور او در این سریال جایزه بهترین بازیگر زن جدید از مراسم KBS Drama برای او به ارمغان آورد.

رو جونگ-یی (Roh Jeong-eui) از بهترین بازیگران زن کره ای

زیباترین زنان کره ای در سال 2022

فهرست زیباترین زن کره جنوبی ۲۰۲۲ را با رو جونگ یی ادامه می‌دهیم. این بازیگر زن کره‌ای متولد ۳۱ جولای ۲۰۰۱ برابر با ۹ مرداد ۱۳۸۰ است و بیشتر برای ایفای نقش در فیلم Phantom Detective محصول ۲۰۱۶، سریال ۱۸ Again محصول ۲۰۲۰ و همچنین سریال عاشقانه کمدی Our Beloved Summer محصول ۲۰۲۱-۲۰۲۲ شناخته می‌شود.

رو جونگ یی یکی از جوان‌ترین هنرمندان در لیست بهترین بازیگر کره ای زن است. او بازیگری را از سال ۲۰۱۱ آغاز کرده و تا کنون نیز در آثار سینمایی و تلویزیونی مختلفی به ایفای نقش پرداخته است. او همچنین در سال ۲۰۲۱ جایزه SBS Drama بهترین بازیگر زن جدید را دریافت کرد و اینطور که مشخص است، آینده درخشانی در انتظار این خوشگل ترین بازیگر کره جنوبی است.

کیم جی-وون (Kim Ji-won) از خوشگل ترین بازیگران کره ای دختر

زیباترین بازیگران زن کره ای

معرفی زیباترین زنان کره ای را با کیم جی-وون به پایان می‌رسانیم. این بازیگر کره‌ای متولد ۱۹ اکتبر ۱۹۹۲ برابر با ۲۷ مهر ۱۳۷۱ است. جی وون یکی از بازیگران موفق این فهرست است که با حضور در آثاری چون سریال The Heirs محصول ۲۰۱۳ و Descendants of the Sun محصول ۲۰۱۶ توجه‌ها را به خود جلب کرد و سپس به عنوان نقش اصلی در سریال Fight for My Way محصول ۲۰۱۷، سریال Arthdal Chronicles محصول ۲۰۱۹، سریال Lovestruck in the City محصول ۲۰۲۰-۲۰۲۱ و My Liberation Notes محصول ۲۰۲۲ حضور پیدا کرد.

کیم ته ری (Kim Tae Ri) زیباترین دختر بازیگر کره ای

زیباترین بازیگران زن کره ای / زیباترین بازیگران کره ای / زیباترین دختر کره ای

کیم ته ری متولد ۲۴ آوریل ۱۹۹۰ برابر با ۴ اردیبهشت ۱۳۶۹ است. از معروف‌ترین آثاری که کیم ته ری در آن‌ها حضور دارد می‌توانیم به سریال از گور برخاسته محصول ۲۰۲۳،  سریال بیست و پنج و بیست و یک ساله محصول سال ۲۰۲۲، سریال آقای آفتاب محصول ۲۰۱۸، فیلم رفتگر های فضایی محصول سال ۲۰۲۰، فیلم جنگل کوچک محصول ۲۰۱۸ و فیلم معروف ندیمه محصول سال ۲۰۱۶ اشاره کنیم. ته ری بخاطر بازی در فیلم کنیز جایزه بهترین بازیگر جدید را از جوایز فیلم اژدهای آبی برنده شد.

کیم هی سان (kim Hee Sun) از بازیگران زن جذاب کره ای

خوشگل ترین بازیگر دختر کره ای / بازیگران زن جذاب کره ای

کیم هی سان متولد ۱۱ ژو ۱۹۷۷ برابر  ۲۱ خد ۱۳۵۶ است. نام او از جوانی همیشه در لیست زیباترین بازیگران زن کره ای حضور داشته و همچنان با اینکه ۴۵ سال سن دارد جزو زیباترین بازیگران کره ای است. کیم هی سال در آثار متعددی همچون سریال فردا محصول ۲۰۲۲، سریال ازدواج مجدد و خواسته ها محصول ۲۰۲۲، سریال زن با وقار محصول ۲۰۱۷، سریال مامان عصبانی محصول ۲۰۱۵ و سریال سرنوشت ۲۰۱۲ بازی کرده است.

سئول این آه (Seol In-ah) از زیباترین بازیگران زن کره ای

زیباترین بازیگران زن کره ای / لیست زنان زیبای کره

سئول این آه یکی دیگر از خوشگل ترین بازیگران زن کره ای و متولد ۳ ژانویه ۱۹۹۶ برابر با ۱۳ دی ۱۳۷۴ است. این آه در آثار جذابی مانند سریال Mr. Queen محصول ۲۰۲۱، سریال Business Proposal محصول ۲۰۲۲، سریال Oasis  محصول ۲۰۲۳ و سریال Twinkling Watermelon محصول ۲۰۲۳ حضور دارد.

شین سه کیونگ (Shin Se-kyung)

زیباترین بازیگران زن کره ای ۲۰۲۳ / زیباترین بازیگران دختر کره ای / خوشگل ترین دختر کره جنوبی

لیست زیباترین بازیگران زن کره ای را با شین سه کیونگ به انتها می‌رسانیم. سه کیونگ متولد ۲۹ جولای ۱۹۹۰ برابر با ۷ مرداد ۱۳۶۹ است. این بازیگر در آثاری مانند سریال Fashion King محصول ۲۰۱۲، سریال Six Flying Dragons محصول ۲۰۱۵، سریال The Bride of Habaek محصول ۲۰۱۷، سریال Run On محصول ۲۰۲۱ و فصل دوم سریال Arthdal Chronicles محصول ۲۰۲۳ نقش آفرینی کرده است.

کلام آخر

در این مقاله به مرور لیست زیباترین هنرپیشه های زن کره جنوبی پرداختیم و تعدادی از آنان را معرفی کردیم. از نظر شما زیباترین دختر کره ای چه بازیگری است؟ آیا به عمل زیبایی بازیگر محبوب خود اهمیت می‌دهید؟ نام کدام بازیگر باید در بین اسامی خوشگل ترین بازیگران زن کره جنوبی قرار بگیرد؟ می‌توانید نظرات خود را در پایین همین صفحه در قسمت نظرات برای ما و دیگر مخاطبان چمدون بنویسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.