?>
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 - 20:12
کد خبر : 28825

استقلال قهرمان می‌شود/همه تاثیر var را در دربی دیدند

استقلال قهرمان می‌شود/همه تاثیر var را در دربی دیدند

شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد این تیم این روزها فوتبال منطقی را ارائه می کند.

شاهرخ بیانی  با اشاره به شرایط این هفته های استقلال در مسابقات لیگ برتر تاکید کرد: خوشبختانه استقلال منطقی بازی می کند، ریسک نمی کند. تمرکز روی هر سه خطوط (دفاع، هافبک و مهاجم) است. تفکرش این است که اول گل نخورد بعد به گل برسد. برای همین با حوصله بازی می کند. ریسک چندانی ندارد.

او افزود: استقلال در بازی آخر خود مقابل نساجی در نیمه اول خوب نبود نساجی خوب بود اما در نیمه دوم و تعویض هایی که نکونام انجاکم داد باعث شد خط جلوی استقلال تقویت شود و روی دروازه حریف فشار بیاورند و درنهایت ۴ گل هم بزنند. اما استقلال جلوی پرسپولیس هم خوب بازی کرد.

وی دراره روند فنی تیم استقلال تصریح کرد: استقلال با سبکی بازی می کند که به حریف موقعیت نمی دهد. مخصوصا هافبک ها توپ اول را می گیرند. بازی درگیرانه دارند. هر بازیکن هم وظیفه خودش را می داند. الان هم صدر جدول هستند؛ از اول فصل هم همین طور بازی می کردند. البته استقلال باید در نیم فصل تقویت شود. چراکه بازی ها در نیم فصل سخت تر می شود.

بیانی در خصوص اینکه استقلال در چه پست هایی نیاز به بازیکن دارد که در نیم فصل جذب کند گفت: یک دفاع می خواهد. چشمی دفاع آخر نیست ولی یک لیدر خوب در زمین ما است. با این حال خط دفاعی باید تقویت شود. بعد از آن هافبک بایساز مثل جانورایو و مجتبی جباری می خواهیم. استقلال ۲-۳ سال است که در پست بازیساز مشکل دارد. بازیکنانی که الان در این پست داریم خوب هستند اما باید در این پست هم تیم را تقویت کرد. الان هافبک ها موقعیت چندانی برای مهاجمان نمی دهند بیشتر از کنارها می آیند سانتر می کنند یا از کرنر و ضربات ایستگاهی به گل می رسند. اما اگر هافبک بازیساز بیاید راحت تر می توانیم گل بزنیم برای همین می گویم در این پست هم باید تقویت شویم.

وی افزود: در کل استقلال با توجه به اینکه پیش از شروع فصل بازیکن چندانی جذب نکرد با همین نفراتی که داشت خوب نتیجه گرفت ولی باید تقویت شوند چراکه نیم فصل دوم بازی ها سخت تر می شوند. ما در دوران فرهاد مجیدی هم یک هافبک بازیساز نداشتیم.

همه تاثیر var را در دربی دیدند | استقلال قهرمان می‌شود

این پیشکسوت فوتبال کشورمان درخصوص اینکه کدام تیم ها مدعی قهرمانی لیگ امسال هستند تاکید کرد: امسال بازی ها نزدیک به هم است نمی توانیم بگویم تیمی ضعیف است. یعنی اگر تیمی پایین جدول است دلیلی نیست که بگویم بد هستند. تیم های بالای جدول هم شرایط خوبی دارند. تراکتور تیم خیلی کاملی است. سپاهان خیلی کامل است. تیم مس رفسنجان هم شرایط خوبی دارد اما از یکسری مشکلات مدیریتی رنج می برد. این موضوع را مربی شان و بازیکنان در مصاحبه های خود گفتند در کنارش ذوب آهن و ملوان خیلی آماده نشان دادند اگر در خاطرتان باشد ملوان در روزهای پایانی نقل و انتقلات اقدام به جذ بازیکن کرد و خیلی از بازیکنان خوب که بنا به قانون جدید جذب ۱۰ بازیکن جوان از سوی هر تیمی بیرون مانده بودند جذب ملوان شدند. در کنارش نباید از تیم خوب شمس آذر هم چشم پوشی کرد. این تیم هم بازیکنان خوب و تکنیکی دارد. در کنارش هم مدعیان اصلی هستند سپاهان و تراکتور نفراتشان کامل است ومدعی هستند. پرسپولیس بازیکنان قدیمی خود را حفظ کرده و در کنارش توانسته تیمش را تقویت کند ولی استقلال زیاد تیمش را تقویت نکرده. ۲-۳ بازیکن قدیمی خودش را گرفت و بازیکنی به آن صورت نگرفت.

وی افزود: تیمی که می خواهد قهرمان شود باید در رویارویی با سایر مدعیان پیروز شود. بازی هایی که در اصطلاح ۶ امتیازی محسوب می شوند چراکه مقابل یکی از رقیبان خود در راه قهرمانی پیروز شدند و می توانند فاصله امتیازی ایجاد کنند. البته ای کاش برای همه بازی ها var بیاورند که حق تیمی ضایع نشود من بازی هفته گذشته مس رفسنجان را دیدم واقعا بی مورد کارت قرمز نشان بازیکن مس داد. تاثیر var را در دربی دیدیم. نگذاشت حقی ضایع شود و با بازبینی پنالتی استقلال را گرفت. حیف است تیم ها زحمت می کشند و باشگاه ها هزینه می کنند و اینطور حق شان ضایع شود. var بیاید تماشاگران هم از دیدن بازی لذت می برند.

بیانی با اشاره به بازی پیش استقلال مقابل گل گهر تاکید کرد: بازی سختی است. گل گهر روان بازی می کند. کادرفنی خارجی دارد و دنبال ضد فوتبال نیست حالا شاید در جمع کردن امتیاز موفق نبوده اما تیمی که فوتبال بازی می کند.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر ۸۱۸۰۷۵
منبع: همشهری آنلاین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.