?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دی 1402 - 20:51
کد خبر : 28874

از ۱۱ پنالتی استقلال یکی، ۲تا، ۳تا، ۴تا، ۵تا؟ چند پنالتی می‌تواند درست باشد؟

از ۱۱ پنالتی استقلال یکی، ۲تا، ۳تا، ۴تا، ۵تا؟ چند پنالتی می‌تواند درست باشد؟

هافبک تیم فوتبال گل گهر گفت: در این چند سال ۱۱-۱۰ پنالتی به ضرر ما مقابل استقلال گرفته شده، چند پنالتی می‌تواند درست باشد؟

علیرضا علیزاده پس از دیدار ۲ تیم گل گهر و استقلال، اظهار کرد: از هواداران تشکر می‌کنم که از اول فصل سنگ‌تمام گذاشتند. امیدوارم همینطور از تیم حمایت کنند. مطمئن باشید اتفاقات بهتری برای گل گهر می‌افتد.

وی درمورد اینکه به کمک داور اعتراض شدیدی داشت، گفت: ما با پنالتی گرفتن مشکلی نداریم. به کمک داور گفتم واقعا اگر این صحنه در ۱۸ قدم استقلال اتفاق بیفتد، پنالتی می‌گیرید؟ گفت بله که دیدید اتفاق افتاد و نگرفت! برعکسش هم اتفاق افتاد و نگرفت. الان با مدیرعامل باشگاه هم صحبت کردم. این چندسال باشگاه ما خیلی متانت به خرج داده، آمده یک کار اصولی انجام بدهد و به فوتبال کشور کمک کند. تا الان هم خیلی کمک کرده و  مدیرعامل ما نباید اجازه بدهد حق گل گهر بیشتر از این پایمال شود.

علیزاده تصریح کرد: باشگاه ما در این چند سال کار اصولی داده و خیلی هم خدمت کرده است. نمی‌گوییم چیز بیشتری بدهند فقط حقمان را بدهند. در این چند سال ۱۱-۱۰ پنالتی به ضرر ما مقابل استقلال گرفته شده است. چند پنالتی می‌تواند درست باشد؟ یکی، ۲تا، ۳تا، ۴تا، ۵تا؟ چند پنالتی می‌تواند درست باشد؟ فقط حقمان را می‌خواهیم و حرفمان فقط همین است. امیدوارم فدراسیون قدر باشگاه گل گهر را بداند.

وی درخصوص شرایط این مسابقه، عنوان کرد: به نظرم همه از دیدن این بازی لذت بردند. بازی جاندار و قوی بود. جلوی یک تیم بزرگ که یک مربی مانند نکونام را بالای سر خود دارد، باید مثل خودشان جنگنده و درگیر بازی کرد. به نظرم یک بازی قلدر از طرف هر دو تیم بود و ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.