?>
تاریخ انتشار : جمعه 3 شهریور 1402 - 21:50
کد خبر : 21431

آموزش زبان انگلیسی در یک ماه؛ دروغ بزرگ موسسات بدون اعتبار آموزشی

آموزش زبان انگلیسی در یک ماه؛ دروغ بزرگ موسسات بدون اعتبار آموزشی

چه مدت زمانی برای آموزش و یادگیری زبان انگلیسی مناسب است؟ در مدت زمان یک ماه می‌توان زبان انگلیسی را یاد گرفت؟ معمولا افرادی که قصد مهاجرت دارند و در پی آموزش زبان انگلیسی هستند این سوالات پرتکرار را عنوان می‌کنند. برای آموزش زبان انگلیسی باید مهارت‌های شنیداری و گفتاری را به‌خوبی تقویت کرد و

چه مدت زمانی برای آموزش و یادگیری زبان انگلیسی مناسب است؟ در مدت زمان یک ماه می‌توان زبان انگلیسی را یاد گرفت؟ معمولا افرادی که قصد مهاجرت دارند و در پی آموزش زبان انگلیسی هستند این سوالات پرتکرار را عنوان می‌کنند. برای آموزش زبان انگلیسی باید مهارت‌های شنیداری و گفتاری را به‌خوبی تقویت کرد و نیاز به تمرین‌های مستمر و پرتکرار است.

برخی از موسسات آموزش زبان با وعده‌های پوچ و دروغ تبلیغاتی سعی می‌کنند، افراد بسیاری را ثبت‌نام کنند و در چنین مواقعی زبان‌آموزان با پرسش «چگونه در یک ماه انگلیسی صحبت کنیم» روبه‌رو می‌شوند. در این مقاله قصد داریم وعده دروغین آموزش زبان در یک ماه را بررسی کنیم و اشاره‌ای به مسیر و مدت زمان صحیح زبان‌آموزی خواهیم داشت. برای آشنایی بیشتر با مدت زمان درست یادگیری زبان انگلیسی، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

آموزش زبان انگلیسی در یک ماه؛ دروغ بزرگ موسسات بدون اعتبار آموزشی

برخی از زبان‌آموزان سوال می‌کنند، چگونه در یک ماه انگلیسی صحبت کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید عنوان کنیم، اصلا امکان‌پذیر نخواهد بود که زبان‌آموزان بعد از دوره یک ماهه آموزشی زبان انگلیسی را به‌صورت روان درک کنند و توانایی مکالمه داشته باشند. افراد مختلف می‌توانند با یادگیری ترفند های زبان انگلیسی مدت زمان آموزش را کمتر کنند. معمولا روش‌‌های مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد که با تمرینات مستمر و دقیق می‌توان مدت یادگیری زبان انگلیسی را کاهش داد.

یادگیری صفر تا صد زبان انگلیسی می‌تواند بین ۱ تا ۲ سال زمان لازم داشته باشد و شک نکنید که مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی به‌صورت مستقیم به انگیزه و هدف افراد بستگی دارد. برخی از افراد تمایل دارند در سریع‌ترین زمان ممکن مهارت‌های زبان انگلیسی خود را تقویت کنند و برنامه‌ مشخص آموزشی را برای انجام این کار تدوین می‌کنند. برخی نیز در کنار آموزش‌های مختلف از معلم خصوصی زبان کمک می‌گیرند که قطعا بسیار سریع‌تر از سایر زبان‌آموزان در آموزش‌ها پیشرفت خواهند داشت. در ادامه مقاله بهترین روش‌های آموزش زبان در مدت زمان کوتاه را بررسی خواهیم کرد.

مشاهده فیلم‌ به زبان انگلیسی؛ یکی از بهترین روش‌های یادگیری زبان انگلیسی در مدت زمان اندک

برخی از زبان‌آموزان سوال جالب و بامزه‌ای تحت عنوان «چگونه مثل بلبل انگلیسی حرف بزنیم» مطرح می‌کنند. برای مکالمه روان زبان انگلیسی مشاهده فیلم یکی از بهترین روش‌هاست. با مشاهده فیلم و سریال‌های انگلیسی سرگرم خواهید شد و با کلیه اصطلاحات محاوره‌ای زبان انگلیسی نیز آشنا می‌شوید. تماشای فیلم‌های انگلیسی موجب درک بهتر لهجه‌های متفاوت می‌شود و سبب افزایش دایره لغات و کلماتتان خواهد شد. برای درک بهتر لغات و آشنایی با املای صحیح کلمات از زیرنویس انگلیسی نیز می‌توانید کمک بگیرید.
مشاهده فیلم در کنار استفاده از خدمات آنلاین آموزش زبان مانند پلتفرم آموزش زبان اُتیچر به زبان‌آموزان کمک می‌کند که در مدت زمان سریع‌تری مهارت‌های نوشتاری و گفتاری را یاد بگیرند. با وجود تمرینات منظم پروسه یادگیری آموزشی زبان انگلیسی به مدت ۱ تا ۲ سال بیشتر زمان نخواهد برد. البته باید در نظر داشته باشید قواعد صحبت انگلیسی را به‌درستی اجرا کنید و با برنامه منظم مسیر آموزشی را طی کنید. بنابراین سوال «چگونه در یک ماه انگلیسی صحبت کنیم» اصلا سوال درستی نیست و برای یادگیری زبان انگلیسی حداقل باید ۱ سال زمان در نظر بگیریم.

blank

پادکست‌های داستانی؛ راهکاری برای تقویت حافظه و مهارت شنیداری زبان انگلیسی

برخی از اساتید زبان انگلیسی عنوان می‌کنند، مهارت شنیداری واژه‌ها و لغات انگلیسی بسیار بهتر از مشاهده فیلم و سریال است، اما ما اعتقاد داریم مهارت‌های تقویت زبان انگلیسی را باید از روش‌های مختلف آموخت؛ در نتیجه توصیه می‌کنیم در کنار تماشای فیلم‌های انگلیسی، پادکست‌های داستانی انگلیسی را نیز در نظر بگیرید. پادکست گوش دادن یکی از روش‌های جذاب و سرگرم‌کننده برای آموزش زبان انگلیسی در مدت زمان اندک است. زبان‌آموزان با شنیدن پادکست‌های انگلیسی در حین رانندگی یا در مترو و اتوبوس می‌توانند، مهارت‌های زبان انگلیسی را تقویت کنند و سرگرمی فوق‌العاده جذابی داشته باشند.

پادکست‌های انگلیسی به‌مرور زمان دایره کلمات را افزایش می‌دهند و این لغات به حافظه بلند مدت زبان‌آموزان منتقل خواهد شد. همچنین در کنار یادگیری لغات بسیار، تلفظ صحیح و درست کلمات مختلف را می‌‌آموزید. برنامه‌های متعددی برای شنیدن پادکست وجود دارد که برخی از آن‌ها ویژگی بسیار خوبی دارند که موجب می‌شود، کاربران بتوانند صدای راوی پادکست را روی دور کندتری گوش کنند؛ بنابراین بابت لهجه غلیظ یا تند صحبت کردن پادکسترهای انگلیسی نگران نباشید. گوش کردن به پادکست و تماشای فیلم توانایی زبان‌آموزان را برای شروع کلاس های آیلتس بیشتر خواهد کرد و از موسسات معتبری مانند پلتفرم زبان اُتیچر برای در اختیار داشتن اساتید زبده زبان انگلیسی می‌توانید کمک بگیرید.

مرور اخبار و رصد شبکه‌‌های اجتماعی انگلیسی زبان؛ راه‌حلی برای فراگیری سریع زبان انگلیسی

همه ما در طول روز مهم‌ترین اخبار را از طریق رسانه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنیم. حضور ما در شبکه‌های اجتماعی گاهی اوقات بسیار طولانی خواهد شد؛ در نتیجه بهتر است برای تقویت زبان انگلیسی از رسانه‌های انگلیسی زبان برای دنبال کردن اخبار یا حتی علاقه‌مندی‌هایی که داریم استفاده کنیم. همچنین روزنامه‌ها و مجلات فیزیکی مختلفی به زبان انگلیسی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها نیز کمک گرفت. توصیه می‌کنیم برای شروع کار اخبار یا مطالبی که به آن‌ها علاقه دارید را مطالعه کنید. به‌عنوان مثال اگر به فوتبال، سینما یا معماری علاقه دارید، رسانه‌های معتبر انگلیسی زبان را دنبال کرده و از مطالب آن‌ها برای تقویت مهارت زبان انگلیسی کمک بگیرید.

مکالمه انگلیسی با دوستان و اعضای خانواده؛ روشی موثر برای آموزش سریع زبان انگلیسی

اگر برایتان سوال پیش آمده که «چگونه با دیگران انگلیسی صحبت کنیم» باید عنوان کنیم، بهترین روش برای تقویت مکالمه، صحبت کردن به زبان انگلیسی با دوستان و آشنایان است. برای شروع مکالمه لطفا شمرده صحبت کنید به انگلیسی و اجازه بدهید طرف مقابل کلمات را به‌صورت کامل بیان کند. مکالمه موجب می‌شود، درگیری بسیار بیشتری با زبان انگلیسی داشته باشید.

توجه کنید که نیاز نیست صحبت‌های بسیار تخصصی یا مکالمات طولانی با دوستانتان داشته باشید، فقط کافی است سوالات بسیار کوچک و روزمره از آن‌ها بپرسید و صحبتی کوتاه نیز کفایت می‌کند. صحبت کردن به مرور زمان، تلفظ لغات و دایره لغاتتان را گسترده‌تر می‌کند و دوره یادگیری زبان انگلیسی کوتاه‌تر خواهد شد.

blank

استفاده از خدمات پلتفرم زبان اُتیچر؛ یادگیری زبان انگلیسی در مدت زمان اندک ۱ تا ۲ سال

در این مقاله به سوال «چگونه در یک ماه انگلیسی صحبت کنیم» پاسخ دادیم و عنوان کردیم آموزش زبان انگلیسی در مدت زمان یک ماهه اصلا امکان‌پذیر نخواهد بود. پروسه آموزش و یادگیری زبان انگلیسی را با مطالبی که در این مقاله ارائه دادیم می‌توان سریع‌تر کرد. همچنین با استفاده از خدمات بسیار عالی پلتفرم آموزش زبان اُتیچر فرایند یادگیری زبان انگلیسی را می‌توانید کوتاه‌تر کنید.

پلتفرم زبان اُتیچر در سال ۱۳۹۷ شروع به‌کار کرد و هدف از ایجاد این پلتفرم آموزشی دسترسی راحت و سریع عموم مردم به آموزش و کلاس‌های با کیفیت زبان انگلیسی است. البته پلتفرم زبان اُتیچر آموزش ۱۵ زبان زنده دنیا را برعهده دارد و بیش از ۱۵ هزار استاد عالی رتبه در این پلتفرم فعالیت می‌کنند. در حال حاضر نزدیک به ۶۰ هزار زبان‌آموز از خدمات پلتفرم زبان اُتیچر استفاده کرده‌اند. اگر شما هم مشتاق یادگیری زبان‌های خارجی در مدت زمان کوتاهی هستید، حتما به نشانی اینترنتی oteacher.org مراجعه کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.