?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دی 1402 - 9:43
کد خبر : 29651

تصاویری از خََز بازی سلنا گومز و نامزدش در مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴/این کارا چه معنی داره آخه

تصاویری از خََز بازی سلنا گومز و نامزدش در مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴/این کارا چه معنی داره آخه

سلنا گومز و بنی بلانکو دوست داشتنی هستند! این بازیگر و خواننده ۳۱ ساله و نامزد ۳۵ ساله اش که تهیه کننده موسیقی است، پس از شرکت در هشتاد و یکمین مراسم سالانه گلدن گلوب ۲۰۲۴ در یکشنبه شب، بوسه شیرینی را به اشتراک گذاشتند

سلنا گومز و بنی بلانکو دوست داشتنی هستند! این بازیگر و خواننده ۳۱ ساله و نامزد ۳۵ ساله اش که تهیه کننده موسیقی است، پس از شرکت در هشتاد و یکمین مراسم سالانه گلدن گلوب ۲۰۲۴ در یکشنبه شب، بوسه شیرینی را به اشتراک گذاشتند.

سلنا گومز با به اشتراک گذاشتن عکسی در استوری اینستاگرام خود، این لحضه عاشقانه را به اشتراک گذاشت. ستاره عکس را در حالی که این دو در لحظه عاشقانه بودند، نوشت: “من برنده شدم.”

این دو مرغ عشق از ابراز عشق خود به یکدیگر خجالتی نبودند.

روز سه شنبه، بلانکو عکس هایی از گومز به اشتراک گذاشت که در یک گردش آرام و خندان به نظر می رسید. تصویر دوم سلنا گومز را نشان می‌ دهد که در حالی که صورتش را پوشانده است، ناخن‌ های مانیکور قرمز خود را نشان می‌ دهد.

در ۳۰ دسامبر گومز همچنین عکس هایی از بلانکو را به اشتراک گذاشت که او را در آغوش گرفته است. سلناگومز در اوایل دسامبر پس از به اشتراک گذاشتن تصویری از آنها در کنار هم در صفحه ای از طرفداران نوشت: “او همه چیز مطلق من در قلب من است.” او به یکی دیگر از نظرات طرفداران خود اضافه کرد که بلانکو “بهترین اتفاقی است که برای من افتاده است. پایان.”

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.