?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 8:01
کد خبر : 24071

چرا سلنا گومز و هیلی بیبر شبیه هم لباس می پوشند ؟ ماجرا چیست ؟

چرا سلنا گومز و هیلی بیبر شبیه هم لباس می پوشند ؟ ماجرا چیست ؟

اگر سلنا گومز و هیلی بیبر صمیمی ترین دوستان بودند، ممکن است فکر کنید آنها قبل از سفر اخیرشان با یکدیگر تماس گرفتند تا ظاهری همسان داشته باشند. دوست سلنا دختر سابق و هیلی همسر جاستین بیبر هر دو برای هفته مد در پاریس هستند و خود را در یک مهمانی بعد از میزبانی در

اگر سلنا گومز و هیلی بیبر صمیمی ترین دوستان بودند، ممکن است فکر کنید آنها قبل از سفر اخیرشان با یکدیگر تماس گرفتند تا ظاهری همسان داشته باشند.

blank

دوست سلنا دختر سابق و هیلی همسر جاستین بیبر هر دو برای هفته مد در پاریس هستند و خود را در یک مهمانی بعد از میزبانی در کلوپ شبانه Deflower دیدند.

گومز و هیلی به دلیل رابطه با جاستین سابقه طولانی با هم پر از درام های اینترنتی داشته اند، اما ممکن است از نظر سبک نیز سلیقه های مشابهی داشته باشند. آن‌ ها با لباس‌ های مشکی وارد شدند و گومز با لباس آستین بلند و چکمه‌ های چرمی پاشنه بلند براق تا روی زانو پوشیده بود. سلنا استایل خود را با دستبند های الماس در هر دو مچ دست تزئین کرده بود.

blank

در مورد هیلی، او یک لباس ماکسی مشکی با یقه بلند پوشیده بود.

در حالی که گومز با چکمه ها بیشتر به دنبال ظاهر پاییزی بود، هیلی کفش های پاشنه باز می پوشید.

blank

گومز توسط دوست صمیمی خود نیکولا پلتز، که با او در پایتخت فرانسه وقت می گذراند و اخیراً در یک بازی فوتبال شرکت کرده بود، همراهی می شد.

در همین حین، هیلی با لوری هاروی و دوست پسرش دامسون ادریس در حال ورود به سالن دیده شد. مشخص نیست که آیا گومز و هیلی در داخل سالن با هم برخورد کرده اند یا خیر، اما گومز مدت کوتاهی پس از ورود هیلی مهمانی را ترک کرد.

ظاهراً این دو شش ماه پیش، زمانی که گومز از هیلی در برابر موج بی امان حملات آنلاین دفاع کرد، دشمنی دیرینه خود را حل کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.