?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1402 - 9:41
کد خبر : 29019

حمله پرسپولیسی ها به نکونام / تو حتی نمی توانی ادای آن مربی را دربیاوری…

حمله پرسپولیسی ها به نکونام / تو حتی نمی توانی ادای آن مربی را دربیاوری…

پیشکسوت پرسپولیس گفت: واقعاً این بی‌عدالتی محض است. شش تخلف تیم رقیب ثابت شده و چند تخلف دیگر که از تخلف هم گذشته دارند که اصلاً هیچ رسیدگی به آنها نشد.

ضیا عربشاهی هافبک اسبق پرسپولیس معتقد است عده‌ای در رأس کار قرار گرفته‌اند که به هیچ‌وجه در فوتبال نبوده‌اند، به همین دلیل هم با وضع قوانین من‌ درآوردی فوتبال را به حال و روز فعلی انداخته‌اند. به بهانه مسائلی که بعد از حکم کمیته استیناف و موارد حاشیه‌ای زیادی که پیش آمد گفت و گویی با ضیا عربشاهی داشتیم.
شرایط فوتبال بعد از حکمی که اعلام شد خیلی بهم ریخته شده!
چنین قوانینی نیست که در فوتبال برای ما در آورده‌اند. افرادی که خودشان را عقل کل می‌دانند و هیچ‌وقت عکس با شورت ورزشی نداشتند و برای خودشان هم قانون وضع می‌کنند. اصلاً کجای فوتبال دنیا سقف قرارداد برای تیم‌های باشگاهی‌شان می‌گذارند که ما در فوتبال‌مان برای تیم‌های باشگاهی‌مان سقف وضع می‌کنیم، ضمن اینکه در این شرایط هم هیچ فرقی به عنوان مثال برای پرسپولیسی که در آسیا شرکت داشت و تیم‌های دیگر قایل نمی‌شویم. به نظرم با این قانونی که گذاشتند فقط دنبال این بودند که بی‌قانونی را رواج بدهند، که اتفاقاً همینطور هم شد.
باشگاه پرسپولیس و مدیرش هم به حکمی که داده شده و در آن به خاک خوردن پرونده رقیب اشاره داشته شدیداً معترض شده‌اند!
واقعاً این بی‌عدالتی محض است. شش تخلف تیم رقیب ثابت شده و چند تخلف دیگر که از تخلف هم گذشته دارند که اصلاً هیچ رسیدگی به آنها نشد. به قول معروف باشگاه رقیب حسابی تخلف کرده که به نوعی از تخلف هم گذشته است.
منظورتان بیشتر از تخلف چیست؟!
جعل است که فکر می‌کنم واقعاً فراتر از تخلف است. اصلاً مگر فراتر از جعل هم تخلفی وجود دارد. در کشورهای دیگر برای جعل کسر امتیاز و حتی سقوط به رده‌های پایین‌تر داریم اما نکته جالب اینجاست که مسئولان تیم رقیب دیده‌اند معمولاً برای تیم‌شان یک پنالتی گرفته می‌شود و به نوعی سهمیه دارند، دست پیش را هم می‌گیرند. مربی‌شان هم سعی می‌کند ادای مربی آرژانتینی را در بیاورد اما یکی نیست به این آقا بگوید آن مربی خودش در فوتبال سبک دارد و شما خیلی کوچکتر از آن هستید که بخواهید از آن مربی تقلید کنید و فقط شاید بتوانید ادایش را خوب در آورید.

در خصوص بازی پرسپولیس مقابل نساجی چه پیش‌بینی‌ای دارید؟
بعد از پیروزی مقابل تیم شمس‌آذر، آن هم با یک بازیکن کمتر واقعاً روحیه بازیکنان پرسپولیس بهتر شده است، به همین دلیل من اطمینان دارم با حمایت هواداران روز باشکوهی را مقابل تیم نساجی رقم بزنند و ان‌شاءالله پیروزی پرگلی را رقم خواهند زد. من اطمینان دارم که پرسپولیس بردی بیشتر از دو گل را مقابل نساجی رقم خواهد زد و بیشتر و بیشتر به صدر نزدیک خواهد شد البته ما برای تقویت تیم‌مان باید دو مهاجم جدید بگیریم که در این صورت حتماً تیم با شرایط بسیار بهتری تیم‌های رقیب را تحت تأثیر خودش قرار خواهد داد.
در رابطه با اضافه شدن وی‌ای‌آر چه صحبتی دارید؟
وی‌ای‌آر هم بیاد داوری ما فرقی نمی‌کند چون دربی ۱۰۲ نشان داد که وی‌ای‌آر هم سفارشی است چه بسا دیدیم در دربی ۱۰۲ چه پنالتی سفارشی را برای تیم رقیب گرفتند و پرسپولیس را از رسیدن به سه امتیاز محروم کردند، هرچند باز هم در پایان فصل همه چیز مشخص خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.