?>
تاریخ انتشار : جمعه 8 دی 1402 - 17:35
کد خبر : 29091

این حرف ها چه بود که عنایتی در کنفرانس خبری در مورد استقلال زد ؟

این حرف ها چه بود که عنایتی در کنفرانس خبری در مورد استقلال زد ؟

رضا عنایتی امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی با استقلال صحبتی کرد که بدون شک کادر فنی و تماشاگران این تیم با آن موافق نیستند

سرمربی تیم پیکان پیش از بازی استقلال و در کنفرانس خبری گفت: استقلال در سال‌های اخیر تا این اندازه پرمهره نبوده است.

رضا عنایتی در حالی چنین ادعایی را در مورد تیم استقلال مطرح کرده است که این تیم در ابتدای فصل مهره هایی چون سیلوا، قایدی، محبی، غلامی و … از دست داد و در جایگزین کردن بازیکن آنقدر دچار مشکل شد که نفرات لیست مازاد هم چون آرمان رمضانی و امید حامدی فر را به لیست تیم برگشتند.

نفراتی چون رضا اسدی، امیرحسین حسین‌زاده، جلال‌الدین ماشاریپوف، روبرتو تورس، عارف آغاسی و … در لیست خرید استقلال بودند اما استقلال جدا از ناتوانی در خرید این بازیکن در حفظ مهدی قایدی و محمد محبی هم ناموفق بود. استقلال در هفته های اخیر به دلیل کمبود مهره در خط دفاع مجبور به استفاده از روزبه چشمی و صالح حردانی در پست مدافع میانی شده است.

بدون شک دیدگاه سرمربی تیم پیکان مورد تایید کادر فنی استقلال و هم چنین تماشاگران این تیم نیست. ناتوانی در جذب بازیکن در پست مهدی قایدی و محمد محبی سرمربی تیم استقلال را مجبور کرد که دست به تغییر سیستم در ترکیب تیمش بزند. او هم چنین به تازگی گفته است تیمش برای حفظ این روند و ادامه سیر قهرمانی نیاز به ۵ بازیکن در پست های مختلف دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.