?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 بهمن 1401 - 11:07
کد خبر : 895

فصل دوم سریال ونزدی wendesday

فصل دوم سریال ونزدی wendesday
فصل اول سریال جذاب و هیجانی ونزدی به پایان رسید و علاقمندان منتظر اعلام زمان پخش فصل دوم این سریال هستند

سریال Wednesday که به تازگی مورد محبوبیت طرفداران بسیاری قرار گرفته است، در خبری پخش فصل دوم آن کاربران را شگفت زده کرد. زمان پخش فصل دوم ونزدی هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است اما این خبر مورد تائید از سوی نتفلیکس قرار گرفت. این سریال یکی از فیلم های تلویزیونی استریم آمریکایی در ژانر کمدی، ترسناک و ماوراء طبیعی است که طبق شخصیت ونزدی آدامز اثر چارلز آدامز ساخته شده‌است. نقش اول این فیلم جنا اورتگا است که در این فیلم نقش یک دختری با قدرت های ماورائی را دارد.

ونزدی (Wednesday) یک سریال نوجوانانه، فراطبیعی، کمدی و ترسناک است که سازندگان آن آلفرد گاف (Alfred Gough) و مایلز میلار (Miles Millar) هستند. فصل اول سریال در نوامبر ۲۰۲۲ از نتفلیکس (Netflix) پخش و با توجهات گسترده‌ای در دنیا روبه‌رو شد، به طوری که توانست دومین سریال انگلیسی زبان نتفلیکس شود‌‌. شخصیت اصلی این سریال یعنی ونزدی آدامز در واقع یکی از اعضای خانواده آدامز معروف است. ب


به  تازگی ساخت فصل ۲ سریال Wednesday نیز تایید شده است و طرفداران از شنیدن خبر ساخت این سریال بسیار خوشحال هستند.

هنوز خلاصه ی سریال ونزدی فصل ۲ مشخص نشده است اما در این قسمت داستان احتمالی و حدسیات آن را با شما مرور می‌کنیم. سریال کاملا پایان بازی داشت و مبهم تمام شد. این اتفاق باعث شد تا طرفداران نظریه‌های زیادی درباره دنباله آن بدهند. همچنین باتوجه به نکات ریزی که در سریال پیدا کردیم، قطعا ونزدی نیاز داشت تا با فصل دوم خود به ابهامات پاسخ دهد.

در پایان فصل اول شاهد آن بودیم که ونزدی در گوشی جدید پیامی تهدید‌ آمیز از فردی ناشناس دریافت کرد. پیامی که نشان دهنده این بود که ونزدی دائما زیر نظر است و با گفتن جمله: «تو را زیر نظر دارم.» یقینا به مخاطبان اعلام کرد که ماجراهای جدیدی در راه است.

باید ببینیم این شخصی که ونزدی را تهدید می‌کند چه کسی می‌تواند باشد که جز رازهای سریال ونزدی فصل دوم خواهد بود. از طرف دیگر تایلر که کاملا مشخص شد هیولایی هاید است چه می‌کند؟ آیا می‌تواند از بازداشتگاه فرار کند؟ آیا او شخصیت منفی فصل دوم نیز خواهد بود؟ سرنوشت لورل گیتز چه خواهد شد؟ آیا لاریسا ویمز واقعا کشته شده است؟ علت تغییر ظاهر و رنگ چشم لورچ چه بود؟

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.