?>
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1402 - 8:43
کد خبر : 29117

ماجرای ازدواج مریم مؤمن و تأثیرازدواج برچهره خانم بازیگر

ماجرای ازدواج مریم مؤمن و تأثیرازدواج برچهره خانم بازیگر

عکس جدید مریم مومن را ببینید.

مریم مومن چند هفته پیش با انتشار ویدیوی در کنسرت فرزاد فرزین خبر از ازدواجش داد. تغییر چهره مریم مومن بعد از ازدواج مورد توجه طرفدارانش قرار گرفته و زیبایی چهره خانم بازیگر بیشتر از قبل شده است.

سن و تحصیلات مریم مومن
مریم مومن متولد ۶ مرداد ۱۳۷۷ در اردبیل، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت.
ماجرای ازدواج مریم مومن
مریم مومن سال ۱۳۹۹ تایید کرد در یک رابطه عاشقانه قرار دارد و دلش برای طرف که اسم اولش (س) هست قنج می رود. او حتی در این گفتگو جزئیات بیشتری از این رابطه افشا کرد و مادرش خانم علیزاده هم صحبتی هایی داشت با این حال شهریور سال ۱۴۰۲ در برنامه چیدانه خبر ازدواج خود را کاملا تکذیب کرد! اما چند هفته گذشته خانم بازیگر با منتشر کردن ویدیویی در کنسرت فرزاد فرزین خبر ازدواجش را تایید کرد.
شروع بازیگری مریم مومن
با تئاتر دانشجوی فعالیت هنری اش آغاز شد تا اینکه سال ۱۳۹۶ وقتی ۱۹ سله بود از قبولی در تست با سریال بانوی عمارت در نقس فخر الزمان جلوی دوربین رفت. پخش این سریال در پاییز ۱۳۹۷ از شبکه سه او و حسام منظور را بشدت معروف کرد.
داستان طلاق پدر و مادر مریم مومن
خانم بازیگر: طلاق شاید الان خیلی مرسوم شده است اما در تایمی که من در یک محیط کوچکی تجربه کردم اصلا راحت نبود و نگاه ها را می فهمیدم. من یک شبه بزرگ شدم، آن هم در ۹ سالگی و اوج بچگی ام، حامی مامانم شدم و سعی کردم کسی به مامانم توهین نکند.

blank

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.