?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1402 - 20:07
کد خبر : 29236

به قول آقای گل‌محمدی، یک کلاه گذاشت سرمان، نه یک کلاه تنگ بلکه یک کلاه بسیار گشاد!

به قول آقای گل‌محمدی، یک کلاه گذاشت سرمان، نه یک کلاه تنگ بلکه یک کلاه بسیار گشاد!

افشاگری بیرانوند از راز جدایی آل کثیر / عیسی بخاطر این کار رفت

علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی و پرسپولیس پس از دیدار با نساجی به انتقاد از شرایط به وجود آمده در پی ماجرای سقف قرارداد پرداخت.در پایان دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی که با پیروزی یک بر صفر سرخ‌پوشان همراه شد، علیرضا بیرانوند سنگربان ملی پوش این تیم در پایان بازی گفت: شاید باور نکنید اما من خودم یکی، دو ماه پیش با برخی از دوستان در تماس بودم و پیگیر استقلال بودم که آنها به من گفتند که امتیاز سپاهان هم برمی‌گردد. گفتم حالا از سپاهان و استقلال هم کم کنید که همه راضی باشند و اگر بازگشت همه خوشحال باشند. الان اتفاقی است که افتاده و به ضرر پرسپولیس شده. به نظر من ای کاش پرسپولیس هم سقف را رعایت نمی‌کرد و به هر حال تیم دولتی است.

او با تاکید بر شرایط تیم در آسیا در صورت گذر کردن از سقف قرارداد اضافه کرد: صد درصد به نفع ما بود. اگر نگاه کنید همین حالا، عیسی آل‌کثیر که همه دوست داشتند اینجا باشد شاید به‌خاطر ۴-۵ تومان از ما جدا شد. اگر سقف را رعایت نمی‌کردیم صد در صد اینجا می‌ماند. همه هم دوست داشتند و آقای درویش هم می‌توانست این کار را انجام دهد. به هر حال اتفاقی است که افتاده. به قول معروف و به قول آقای گل‌محمدی، یک کلاه گذاشت سرمان، نه یک کلاه تنگ بلکه یک کلاه بسیار گشاد!

وی در پایان افزود: من امروز صحبتی از آقای قنبرزاده شنیدم که گفت این موضوع آزمایش بوده است. شاید کسی به او اس ام اس داده که این را بگو! آقای قنبرزاده از شما بعید است که این حرف را بزنید. شما که به‌خاطر این سقف بودجه تمام روزها در فضای مجازی بودی و مصاحبه می‌کردی؛ قلدر می‌آمدی و این حرف را می‌زدی ولی اکنون در کَت من نمی‌رود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.