?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 دی 1402 - 11:54
کد خبر : 15623

نوکیا پلی ۲ مکس ۲۰۲۳ /تحقق آرزوهای امپراطوری نوکیا

نوکیا پلی ۲ مکس ۲۰۲۳ /تحقق آرزوهای امپراطوری نوکیا

نوکیا پلی ۲ مکس شمشیری که نوکیا برای آیفون و سایز رقبا از رو بسته است .نوکیا غول بزرگ سال های گذشته دنیای موبایل در حال بیدار شدن است و هر لحظه به رقبای خود نزدیک و نزدیک می شود.   سرویس فنآوری چمدون ،خود را برای  شگفت‌زده شدن آماده کنید زیرا در میان شایعات

نوکیا پلی ۲ مکس شمشیری که نوکیا برای آیفون و سایز رقبا از رو بسته است .نوکیا غول بزرگ سال های گذشته دنیای موبایل در حال بیدار شدن است و هر لحظه به رقبای خود نزدیک و نزدیک می شود.

 

سرویس فنآوری چمدون ،خود را برای  شگفت‌زده شدن آماده کنید زیرا در میان شایعات نوکیا مجیک مکس ، نوکیا در حال آماده شدن برای عرضه جدیدترین گوشی هوشمند قدرتمند خود است که قول می‌دهد آیفون و سامسونگ را ضربه کند شیائومی که دیگر جای خودش .

گوشی نوکیا پلی ۲ مکس ۲۰۲۳  دارای ویژگی های استثنایی است که شما را شگفت زده می کند. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند ۵G خارق العاده هستید ، رویاهای شما در شرف تحقق هستند. بیایید به ویژگی‌های باورنکردنی این تلفن هوشمند اندرویدی بپردازیم و دریابیم که چرا یک تغییر دهنده بازی بزرگ در بازار موبایل جهان در راه  است.

blank

نوکیا پوست آیفون را کند/ مجیک مکس با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، ۱۲ گیگابایت رم؟

نوکیا پلی ۲ مکس : نمایشگر بی نظیر و پردازنده پیشرفته

این گوشی زیبا دارای صفحه نمایش کامل لمسی ۶.۷ اینچی Super AMOLED باشد. با محافظ Corning Gorilla Glass 7، صفحه نمایش شما به طرز خیره کننده ای شفاف و بدون خط و خش می ماند. این دستگاه در زیر قاب خود مجهز به پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس است که عملکرد یکپارچه را تضمین می کند. با استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۱، تجربه کاربر پسندی را ارائه می دهد که شبیه هیچ چیز دیگری نیست.

blank

Nokia Play 2 Max 2023: رم و گزینه های ذخیره سازی بی بدیل

وقتی صحبت از رم و حافظه داخلی به میان می آید، Nokia Play 2 Max 2023 ناامید کننده نیست. شما می توانید  از بین ۱۰ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت یا ۱۶ گیگابایت رم را انتخاب کنید. در مورد حافظه داخلی، می توانید ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت یا ۵۱۲ گیگابایت را انتخاب کنید. با محدودیت های ذخیره سازی خداحافظی کنید و از امکانات بی حد و حصر لذت ببرید.

blank

Nokia Play 2 Max 2023: عمر باتری بی نظیر و سیستم دوربین جذاب

Nokia Play 2 Max 2023 با باتری غیرقابل جابجایی ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی چشمگیر، انرژی طولانی مدت را برای تمام فعالیت های شما تضمین می کند. این گوشی نه تنها از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند، بلکه از یک پورت USB Type-C مناسب نیز بهره می برد.

وقتی صحبت از عکاسی می شود، این گوشی  نوکیا هوشمند واقعا می درخشد. طراحی و استقرار  دوربین چهارگانه پشتی دارای یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است که با سه دوربین اضافی ۱۰۸ مگاپیکسلی، ۳۲ مگاپیکسلی و ۱۶ مگاپیکسلی همراه است. در قسمت جلو،  شاهد یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در کنارش خواهیم بود که عکاسی با آن دل شما را خواهد ربود.

این مطلب را از دست ندهید :

حمله شیائومی به سامسونگ و اپل / تمام میان رده ها با دوربین ۲۰۰ مگا پیکسلی عرضه می شوند

Nokia Play 2 Max 2023: قیمت و زمان  پیش بینی شده برای عرضه به بازار 

انتظار می رود Nokia Play 2 Max 2023 تا پایان سال ۲۰۲۳ وارد بازار شود و دنیایی از امکانات را به علاقه مندان گوشی های هوشمند ارائه دهد. در حالی که قیمت دقیق هنوز تایید نشده است، کارشناسان بازار موبایل  تخمین می زنند که قیمت آن در بازار هند حدود ۳۶۴۰۰ روپیه باشد. منتظر رونمایی رسمی باشید تا با قیمت استثنایی  و امکانات فوق العاده Nokia Play 2 Max 2023  آشنا شوید.

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

افشاگری مرگ بار /اپل از روی دست شیائومی تقلب کرده است

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 20 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Rahman دوشنبه , ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۵۷

نوکیا اگر مثل قبل گوشی تولید کند بهترین گوشی دنیاست

M دوشنبه , ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۳۵

۳۶۴۰۰ روپیه یعنی چی؟
خب نمیتونستی یه معادل فارسی براش بیاری؟

ب ت چ سه شنبه , ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۲۸

معادلشم فارسی و ۳۶۴۰۰ میشه
۲۱,۶۵۸,۰۰۰ تومن

محمد غزلاوی دوشنبه , ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

مدتی خواهان خرید گوشی هستم،ولی شرایط قصدی کمی پیچیده است،روستا فروشنده ندارد،شهر هم گفتم به افراد خاص گوشی واگذار میکنند،مثلا چیزی شبیه آشنایی مرتبط

محسن دوشنبه , ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

رم ۱۰ ؟
😐

راستین چهارشنبه , ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

۱۰و۱۲و۱۶

پارسا سه شنبه , ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۴:۴۰

حسابش کردم ۳۶۴۰۰ روپیه شد ۲۱۴ میلیون😐😐

راستین چهارشنبه , ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

اوسکل ۲۱۴میلیون ریال همون۲۴میلیون تومن

ااا جمعه , ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

اوسکل ۲۱۴ میلیون ریال میشه ۲۱ و چهارصد نه ۲۴

میشه هجده میلیون و دویست چهارشنبه , ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷

نوکیا همیشه خوب بوده این دفعه ام گوشی خوبی تحویل مردم‌میده مطمئنم

محمد سه شنبه , ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

نوکیا اون موقه ک بازار دستش بود گوشیاش شخمی بودن… یادمه اولین گوشی تمام لمسی ک اومد بازار n8 بود
یکی گرفتم با کلی ذوق…بعد شبا عکس میگرفتم بجا ادم جن اخضار میکرد داخل عکس،هیچوق نفهمیدم مشکلش چیه …
چ‌برسه اللن ک بقیه شرکتا حسابی زحمت کشیدن
تازه ایفون ک جای خود دارد ،ن فقط امسال نمیتونه ضربش کنه..ده سال دیگه هم نمیتونه

این ماسماسکی ک الان اختراع شده هم بزار بیاد بازار یک ماه بعد میفهمید اشغال بوده

علی جلالی سه شنبه , ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶

شرکت نوکیا باید هندزفری چیزی بسازه فکر کنم برای این کارا خوبه نیست تو این سال‌ها که دیگه شرکت‌ها گوشی‌های لمسی ساختن کجا بودی الان باز اومدی به پای آیفون شبیه آیفون یه چیزی درست کردی بابا تو گرد پای آیفونم نمی‌رسی شرکت نوکیا هندزفری کابل شارژر اینا خوبه جنساشون محکمه یادمه می‌ذاشت تو این کارتونا ان ۹۵
۶۵،۰۰ از این گوشی‌های معمولی ساده از این چیزا بساز

بهروز پنجشنبه , ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴

هههههه اخه چی میگی تو خداوکیلی خودت فهمیدی چی گفتی به پا اپل نمیرسه و این چرت و پرت ها حالا همچین میگین اپل چی هست نوکیا بزنه گوشی همه رو گوز مال میکنه میره

سجاد جمعه , ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

رفیق این حرف رو یادت باشه تا عرضه ی جدید

محمد سه شنبه , ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴

نوکیا مکس ۲ حافظه ۱۲۸

Armita چهارشنبه , ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۳:۰۵

من تا یک ماه پیش نوکیا سه یک داشتم وکاملا راضیم چندین بار از دستم افتاد صفحه سیاه شد ولی خودش خودشرو تعمیر کرد کلا بروز رسانیشم عالیه من درسته سنم قد نمی‌کشه گوشیه لمسیه قدیمیشو ندیدم ولی از گوشی‌های جدیدلمسیش واقعا راضیم

محمد نصرالهی چهارشنبه , ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

اینقدر پولمون بی ارزش شده که حتی نرخ اجناس رو نمیتونیم به تومان ذکر کنیم، شدیم مثل یک مسافر که منزلش در یک کوره دهات دور افتاده است و باید با اتوبوس‌ بقیه شهرها به مقصد برسه!

مجیک جمعه , ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۳۴

نمیشه اینقدر چرت و پرت ننویسید؟ از کدوم گوری این اطلاعات و دروغ هارو در میارید؟! چند ماهه دارید از نوکیا مجیک مکس چرت و پرت میگید اون که نیومد حالا باز پلی ۲مکس😤

سجاد جمعه , ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

وقتی میگن غول خفته یعنی تا آخرش برو .‌. غول خفته که بیدار شد سامسونگ و شیائومی رو تو جیب میزاره …برا مثال گوشی های نوکیا قدیم که در حال عرضه بود ‌.حال سئوال اینجاست که سامسونگ حرفی برای گفتن داشت؟