?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1402 - 17:34
کد خبر : 27729

نظر ۴ وکیل دادگستری/ حکم نهایی تتلو چه می شود؟/ اعدام یا حبس/ واکنش تتلو چیست؟

نظر ۴ وکیل دادگستری/ حکم نهایی تتلو چه می شود؟/ اعدام یا حبس/ واکنش تتلو چیست؟

نظر ۴ وکیل دادگستری/ حکم نهایی تتلو چه می شود؟/ اعدام یا حبس/ واکنش تتلو چیست؟ شاکیان خصوصی از امیر تتلو شکایت‌های متعددی در دستگاه قضایی ثبت کرده‌اند؛ اما یکی از مهم‌ترین اقدامات تتلو گسترش فساد و فحشا و فراخوان برای حضور نوجوانان زیر ۱۸ سال در محل زندگی‌اش در استانبول بود. حالا این سوال

نظر ۴ وکیل دادگستری/ حکم نهایی تتلو چه می شود؟/ اعدام یا حبس/ واکنش تتلو چیست؟

شاکیان خصوصی از امیر تتلو شکایت‌های متعددی در دستگاه قضایی ثبت کرده‌اند؛ اما یکی از مهم‌ترین اقدامات تتلو گسترش فساد و فحشا و فراخوان برای حضور نوجوانان زیر ۱۸ سال در محل زندگی‌اش در استانبول بود. حالا این سوال مطرح است که آیا حکم اعدام در انتظار این خواننده شیطانی است؟

محمد مهاجری، وکیل پایه یک دادگستری گفت: جرم‌هایی که تتلو در ترکیه مرتکب شده است در ایران قابل پیگیری است و نیاز به شاکی خصوصی ندارد.

وی ادامه داد: تتلو طیف وسیعی از پرونده‌ها را با عناوین مختلف دارد که می‌تواند مجازات آن اعدام باشد.

blank

مهاجری عنوان کرد: از نوع ظاهر، رفتارها و موسیقی‌های امیر تتلو میتوانیم بگوییم که او نیاز دارد به لحاظ روانشناسی بررسی شود، اما دلیلی بر تبرئه وی نمی‌شود. وجود هر مشکل روانی به معنای مجنون بودن فرد نیست.

داوری: تتلو اگر اثبات کند در حالت نشئه یا مستی بوده، اعدام نمی شود

اعتماد نوشت: همزمانی خبر ظهور فساد چای گیت با دستگیری تتلو، توجه برخی کاربران در فضای مجازی ایران و چهره های سیاسی را به خود جلب کرد.

اعتماد نوشت:

عبدالله رمضان‌زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در واکنش به این دستگیری نوشت: ««تتلو» و «ساسی مانکن» و «لباس اتاق عمل بیماران» همه حاشیه‌سازی است! فراموش نکنیم فساد سازمان یافته در واردات میلیارد دلاری چای را! پولی که برای واردات شیرخشک کودکان لازم بود نصف این رقم هم نمی‌شود.»

عبدالرضا داوری، فعال سیاسی اصولگرا در خصوص دستگیری تتلو نوشت: «من درباره سایر اتهامات امیر تتلو یا علت شکایات خصوصی علیه او اطلاعی ندارم. اما درباره اتهام سب النبی یا توهین به مقدسات، اگر اعلام توبه کند یا اثبات کند که در حالت عادی نبوده، مثلا مست یا نشئه بوده یا از روی عصبانیت حرفی زده، حکم اعدام دریافت نخواهد کرد.»

اتهامات تتلو چیست ؟

یک وکیل دادگستری با بیان مهمترین اتهاماتِ مطرح درباره ی امیرحسین مقصودلو (معروف به تتلو)، اعلام کرد که طبق قوانین جاری؛ احتمالِ اعدام نامبرده وجود دارد.

علیرضا ابوحمزه _ وکیل پایه یک دادگستری _ در گفت وگو با پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، اظهار کرد: اقدامات و رفتارهای ارتکابی توسط خواننده متواری، امیرحسین مقصودلو مشهور به تتلو؛ می تواند مجازات “اعدام” را در پی داشته باشد.

blank

وی ادامه داد: این اقدامات نظیرِ تشویق به فساد و فحشا، ترغیب به استفاده از مواد مخدر، فریب و اغفال دختران نوجوان و اعمالِ خشونت علیه زنان است.

این وکیل پایه یک دادگستری افزود: فراهم کردن موجبات قمار، تحصیل مال از طریق نامشروع، توهین به مقدسات، شرب خمر، قاچاق انسان و غیره به نحو گسترده که آثار زیان بار و مخربی بر امنیت اخلاقی جامعه خصوصا قشر نوجوان و آسیب پذیر جامعه وارده کرده است؛ از دیگر اقداماتِ نامبرده است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.