?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1402 - 14:56
کد خبر : 30383

خواننده معروف پاپ: آقای معین به ایران برنگرد/سرنوشت حبیب در انتظار تو است

خواننده معروف پاپ: آقای معین به ایران برنگرد/سرنوشت حبیب در انتظار تو است

معین از خوانندگان مشهور ایرانی ساکن لس آنجلس است. آهنگ های معین در دهه های ۶۰ و ۷۰ در میان عموم جامعه طرفداران زیادی پیدا کرد. در ماه های اخیر خبرهایی در خصوص بازگشت معین به ایران مطرح شده و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز تأکید کرده در صورتی که این خواننده به کشور برگردد مجوز فعالیت می گیرد.

مسئله بازگشت نصرت الله معین خواننده نجف آبادی موسیقی پاپ به ایران از بیستم دی ماه امسال، در کانون توجهات قرار گرفت. آن هم با صحبت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که پس از جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره بازگشت نصرالله معین نجف‌آبادی، گفت: «حضور ایشان در ایران هیچ مشکلی ندارد و طبق قوانین انجام می‌شود. هر کاری درباره هر فردی انجام شود، طبق قانون انجام می‌شود. اجازه فعالیت قدم بعدی است، اما حضورشان در ایران هیچ مشکلی ندارد.»

حالا بعد از انتشار خبر احتمال بازگشت معین به ایران بعد از کنسرت استانبول در دوم فروردین ۱۴۰۳، فریدون آسرایی خواننده پاپ در واکنش به چراغ سبز برخی مسئولین درباره بازگشت نصرالله معین نجف آبادی مشهور به معین،  خندید و گفت: «من یک پیامی به ایشان می‌دهم. اگر می‌خواهی دیگر نخوانی بیا! مثل آقای حبیب می‌توانی تشریف بیاری… حالا اگر کار به کارت نداشته باشند که خواهند داشت… من که نمی‌توانم چنین چیزی را باور کنم که معین بیاید ایران و بتواند فعالیت هنری کند…» حرف‌های کامل آسرایی را می‌بینید و می‌شنوید.

فریدون آسرایی در دهه ۱۳۸۰ با عاشقانه آرام «آهای خوشگل عاشق» در صنعت موسیقی کشور گل کرد. او در سال های بعد به فعالیت حرفه ای خود ادامه داد و در سومین جشن سالانهٔ «موسیقی ما» در سال ۱۳۹۴، برنده جایزهٔ بهترین آلبوم سال برای «عشق یعنی» به انتخاب کارشناسان موسیقی شد.فریدون آسرایی به تازگی در استودیوی پارسینه مهمان مجید بهره مند بودتا یک گفتگوی گرم و جذاب شکل بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.