?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اسفند 1402 - 8:43
کد خبر : 30435

وقتی رمز گوشی را باز کردم چشمم به پیامک های عاشقانه و استیکر هایی افتاد که «حمیرا»برای «امیر»فرستاده بود

وقتی رمز گوشی را باز کردم چشمم به پیامک های عاشقانه و استیکر هایی افتاد که «حمیرا»برای «امیر»فرستاده بود

هنگامی که مقابل دبیرستان دخترانه،عاشق حمیرا شدم، او ۴ ماه از من بزرگ تر بود ولی این موضوع هیچ اهمیتی نداشت چرا که تقریبا هم سن وسال بودیم و بسیار این سن را برای ازدواج مناسب می دانستم اما بعد از ۹ سال که از ازدواجم می گذرد زمانی به طرز وحشتناکی غافلگیر شدم که …

این ها بخشی از اظهارات جوان ۲۵ ساله ای است که دردوراهی عشق و طلاق راهی مرکز انتظامی شده بود.

او درباره ماجرای ازدواج خود درپی عشق خیابانی به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری معراج مشهد گفت:درکلاس دوم دبیرستان تحصیل می کردم که عاشق حمیرا شدم. او در دبیرستان دخترانه مقابل منزل ما درس می خواند و من هر روز منتظر می ماندم تا او از مدرسه خارج شود. درآن سال ها من نوجوانی ورزشکار بودم و به همین دلیل قد و هیکل ورزیده و خوش تیپی داشتم.

حتی خودش هم چند بار در کنار من مصرف کرد ولی بیشتر اصرار داشت تا من درکنار مهمانان پارتی به استعمال «گل» ادامه بدهم.

با آن که به «حمیرا»سوءظن داشتم ولی بازهم چیزی را به زبان جاری نمی کردم تا این که چند روز قبل به منزل یکی از بستگان نزدیکم رفتم. آن جا شارژ گوشی من تمام شد و از «امیر» خواستم تا گوشی اش را برای یک تماس ضروری در اختیارم بگذارد اما وقتی رمز گوشی را باز کردم چشمم به پیامک های عاشقانه و استیکر هایی افتاد که «حمیرا»برای «امیر»فرستاده بود.

با ناراحتی و عصبانیت از «امیر» توضیح خواستم، او هم با تایید این موضوع که حدود یک هفته است این پیام ها از سوی «حمیرا»برایش ارسال می شود به من گفت:حتی من ماجرا را برای همسرم بازگو کردم که شاید او را از این مسیر انحرافی باز دارد ولی متاسفانه همسرم نیز به خاطر حفظ آبرو جرئت چنین کاری را نداشت و …

حالا هم به کلانتری آمده ام تا در دوراهی عشق وطلاق چاره ای برای رهایی از این وضعیت پیدا کنم اما ای کاش …

با توجه به اهمیت ماجرایی که در مسیر بیراهه پیش می رود، بررسی های تخصصی و روان شناختی با دستور رئیس کلانتری در دایره مددکاری اجتماعی آغاز شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.