?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 فروردین 1403 - 21:51
کد خبر : 30506

نوکیا آلفا مکس ۷۵ شایعه ای که در حال پررنگ شدن است/ Alpha Max75

نوکیا آلفا مکس ۷۵ شایعه ای که در حال پررنگ شدن است/ Alpha Max75

دنیای گوشی های هوشمند با شایعات پیرامون Nokia Alpha Max75 5G پر شده است. این گوشی مورد انتظار قول می دهد که یک رقیب قدرتمند در بخش پرچمداران باشد. بیایید نشت‌ها و گمانه‌زنی‌ها را بررسی کنیم تا ببینیم آیا آلفا مکس ۷۵ به تبلیغات تبلیغاتی عمل می‌کند یا خیر.

بزرگ و همه‌جانبه: گزارش‌ها حاکی از نمایشگر بزرگ ۶.۷ اینچی Super AMOLED است که برای لذت بردن از فیلم‌ها، بازی‌ها و سایر محتوای چندرسانه‌ای عالی است.

وضوح Crystal Clear: رزولوشن ۴K شایعه شده نوید وضوح و جزئیات بی‌نظیر را می‌دهد و تصاویر را زنده می‌کند.

محافظت بادوام: محافظ گوریلا گلس لایه ای از مقاومت در برابر خراش و شکستگی را اضافه می کند و صفحه نمایش خیره کننده شما را از سایش و پارگی روزمره در امان نگه می دارد.

طراحی ممتاز: نشت‌ها به زیبایی طراحی ممتاز اشاره می‌کنند که به طور بالقوه ظاهر و احساس کلی گوشی را ارتقا می‌دهد.

بخش  دوربین جایی است که Alpha Max75 واقعاً هیجان‌انگیز می‌شود، با شایعه نصب دوربین پنج‌گانه:

سنسور اصلی ۱۵۰ مگاپیکسلی: اگر درست باشد، سنسور اصلی ۱۵۰ مگاپیکسلی بازی را تغییر می‌دهد و عکس‌هایی با جزئیات فوق‌العاده با عملکرد استثنایی در نور کم می‌گیرد.

سنسور تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی: سنسور تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی امکان زوم چشمگیر را فراهم می کند و به شما امکان می دهد از سوژه های دور با وضوح عکس بگیرید.

سنسور ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض: یک سنسور فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی برای ثبت مناظر وسیع و عکس‌های گروهی ایده‌آل است و عناصر بیشتری را در قاب قرار می‌دهد.

دو سنسور کاربردی: ترکیبی از یک سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض احتمالاً برای بهبود عکس های پرتره و ارائه گزینه های خلاقانه اضافی با هم کار می کنند.

دوربین سلفی زیر نمایشگر ۲۰ مگاپیکسلی: شایعه شده دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی نیاز به بریدگی یا سوراخ پانچ را از بین می برد و در حین ثبت سلفی های باکیفیت، یک نمایشگر واقعاً غوطه ور را ارائه می دهد.

 

انتظار می رود آلفا مکس ۷۵ یک هیولای عملکردی باشد:

  • چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ (بعید است): در حالی که شایعات حاکی از وجود چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ هستند، این امر کاملاً بعید است زیرا این پردازنده یک نسل قدیمی است. این گوشی به احتمال زیاد به جدیدترین چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز شده است که عملکرد و کارایی بالاتری را ارائه می دهد.
  • رم بی‌سابقه (بعید است): ۳۲ گیگابایت رم شایعه‌ای است. در حالی که ظرفیت بالای رم مفید است، ۳۲ گیگابایت ممکن است برای اکثر کاربران بیش از حد باشد. انتظار واقعی تر، ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم خواهد بود، که از انجام چندوظیفه ای روان و مدیریت بدون دردسر برنامه های کاربردی مطمئن می شود.
  • فضای ذخیره سازی کافی: ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی شایعه شده فضای کافی را برای برنامه ها، عکس ها، فیلم ها و بازی ها فراهم می کند.

باتری بادوام و شارژ سریع

  • باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی: باتری سنگین ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وعده انرژی طولانی‌مدت را می‌دهد و شما را در طول روز متصل نگه می‌دارد، حتی با استفاده زیاد.
  • شارژ با سیم و بی سیم: پشتیبانی از شارژ سیمی و بی سیم راحتی بیشتری را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد باتری را با استفاده از روشی که به بهترین وجه مطابق با نیازهای شما است، شارژ کنید.

قیمت و در دسترس بودن: یک نگاه آزمایشی

  • برچسب قیمت پریمیوم: محدوده قیمت شایعه شده از ۱۰۰۰۰۰ روپیه تا ۱۵۰۰۰۰ روپیه نشان می دهد که Alpha Max75 یک گوشی پرچمدار درجه یک خواهد بود.
  • اعلامیه رسمی در انتظار است: هیچ تایید رسمی از سوی نوکیا در مورد وجود، تاریخ عرضه یا مشخصات Alpha Max75 وجود ندارد.

حکم: یک گل سرسبد امیدوارکننده با چند اخطار

Nokia Alpha Max75 5G با داشتن صفحه نمایش خیره کننده، سیستم دوربین همه کاره و قطعات داخلی قدرتمند، پتانسیل این را دارد که یک رقیب واقعی پرچمدار باشد. با این حال، توجه به موارد زیر مهم است:

  • مشخصات تایید نشده: مشخصات فاش شده، به خصوص ظرفیت پردازنده و رم، اغراق آمیز به نظر می رسد. برای اطلاع از مشخصات واقعی باید منتظر اعلام رسمی باشیم.
  • نقطه قیمت بالا: برچسب قیمت شایعه شده Alpha Max75 را در بخش فوق العاده برتر قرار می دهد. برای توجیه هزینه آن باید ارزش استثنایی ارائه دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.