?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 دی 1401 - 19:37
کد خبر : 594

واکنش سخنگوی قوه قضائیه در برخورد با شایعه زنده بودن خدمه سانچی

واکنش سخنگوی قوه قضائیه در برخورد با شایعه زنده بودن خدمه سانچی
سخنگوی قوه قضاییه گفت: تاریخ قرار نهایی پرونده سانچی در دادسرای تهران ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ و تاریخ تایید رای قراری که مورد اعتراض واقع شده ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ است. باید بگویم که انعکاس این داستان سرایی‌ها باعث ایجاد تشویش می شود.

مسعودستایشی،سخنگوی وقه قضاییه در نشست امروزش با خبرنگاران  درباره ادعای شرکت حقوقی در زنده بودن خدمه سانچی و آخرین وضعیت رسیدگی به این پرونده گفت: این ادعایی بدون پشتوانه و قصه‌پردازی رسانه‌های معاند است و  قوه قضائیه محل رجوع هرگونه ادعایی با مدارک مستند و مستدل است. پس از وقوع این حادثه پرونده ای با موضوع شکایت خانواده‌های خدمه این کشتی علیه شرکت ملی نفتکش ایران و ادعای زنده بودن خدمه در دادسرای تهران تشکیل شد و پس از انجام استعلامات، این پرونده منتهی به صدور قرار موقوفی تعقیب و منع تعقیب شد.

وی افزود: با اعتراض شکات پرونده نسبت به تصمیم دادسرا، پرونده حسب مقررات شکلی قابل طرح در دادگاه کیفری تهران بود که مورد رسیدگی واقع شد و دادگاه اعتراض را وارد ندانست.

ستایشی یاداور شد: تاریخ قرار نهایی پرونده سانچی در دادسرای تهران  ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ و تاریخ تایید رای قراری که مورد اعتراض واقع شده ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ است. باید بگویم که انعکاس این داستان سرایی‌ها باعث ایجاد تشویش می شود.

منبع: ایسنا

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.