?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 بهمن 1401 - 15:48
کد خبر : 1190

اختصاصی /با سردمزاجی همسر چه کنیم ؟

اختصاصی /با سردمزاجی همسر چه کنیم ؟
بسیاری از افراد به دلیل شرایط روحی و نداشتن تجربه در برقراری ارتباط جنسی ناموفق هستند

سرد مزاجی همسران و یا نداشتن تجربه و تبحر لازم در زمان انجام اعمال زناشویی و ارتباط جنسی مشکلی است که شاید بسیاری با آن دست و پنجه نرم می کنند .

البته هستند افرادی که شرایطی که در آن قرار دارند را می پذیرند و به ناچار با آن کنار می آیند اما اگر به دنبال راه حل هستید باید بدانید که تکمیل پازل یک ارتباط جنسی دقیق و موفق زمان می برد.

ظرافت جنسی به طور طبیعی به دست نمی آید و به راحتی به دست نمی آید. بلکه چیزی است که مردم در طی سالیان متمادی یاد می گیرند. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که سعی کنید با  با شریک جنسی خود خوش بگذرانید.

بازیگوش بودن در زمان عشق ورزی باعث کاهش اضطراب و احساس فشار عملکرد می شود. و اگرچه الگویی را ایجاد کرده اید که به نظر می رسد کارساز است، آماده باشید که آن را با هم ترکیب کرده و سبک های دیگر را امتحان کنید.

برخی از افراد در ابتدا تغییر از رابطه جنسی انفرادی به رابطه جنسی با شریک را دشوار می دانند، بنابراین به او اجازه دهید بدون اینکه شما همیشه رهبری کنید، امتحان کند تا یاد بگیرد که  چگونه این کار را کشف کند. احتمالاً موقعیتی وجود دارد که برای او بهترین  لذت  را دارد و به او کمک می کند تا اوج بگیرد، اما او باید احساس امنیت کند تا راه های مختلف را امتحان کند – تمرکز بر لذت خودش به جای لذت شما.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.