?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 12:04
کد خبر : 2639

مأمور پلیس کرمانشاهی توجیه آموزشی شد

مأمور پلیس کرمانشاهی توجیه آموزشی شد
به دنبال انتشار ویدیویی از یکی از ماموران پلیس در کرمانشاه، رییس بازرسی فرماندهی انتطامی استان، از توجیه آموزشی این مامور خبر داد.

سرویس گوناگون چمدون ؛چندی پیش فیلمی در برخی گروه‌های مجازی استان کرمانشاه منتشر شده‌ که حاکی از برخورد خبرساز یک مامور فراجای کرمانشاه با یک خانم آمر به معروف در خصوص موضوع حجاب شده است.

در این کلیپ، این مامور در واکنش به اعتراض بانوی آمر به معروف، مدعی می‌شود مقابله با بی‌حجابی مبنای قانونی نداشته و پلیس هم وظیفه‌ای در قبال این موضوع ندارد.

به دنبال انتشار این کلیپ،سرهنگ دلیری، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه برای رسیدگی به اظهارات یکی از مامورین انتظامی در مرکز استان دستور ویژه و فوری صادر کرد.

شایعاتی در خصوص بازداشت و دستگیری این مامور منتشر شده که مرکزاطلاع رسانی پلیس با رد این شایعه به نقل از رییس بازرسی فرماندهی انتطامی استان کرمانشاه اعلام کرد: در خصوص کلیپ منتشره مربوط به مامور کرمانشاهی، ضمن تقدیر از حساسیت و توجه فرهنگی شهروندان محترم جامعه مامور مذکور به دایره بازرسی فراخوانده شد و پس از بررسی دقیق ماوقع، ضمن دادن تذکرات لازم، نامبرده مورد توجیه آموزشی قرارگرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.