?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1402 - 22:08
کد خبر : 3728

جورجینیا شکار مورد علاقه مولتی میلیاردرهای عرب/ جهنم حاشیه برای رونالدو

جورجینیا شکار مورد علاقه مولتی میلیاردرهای عرب/ جهنم حاشیه برای رونالدو
حاشیه های زیاد حضور رونالدو در عربستان را وارد چالش های جدیدی کرده است

سرویس ورزشی چمدون ،شاید حضور رونالدو بعنوان یک فوتبالیست مطرح که سال های آخر بازیش را می گذراند در عربستان با آن دستمزد فضایی مسئله زیاد عجیبی نبود اما پیش بینی می شد که زندگیش در عربستان وارد چالش های جدیدی شود .

هر روز می بینیم که از گوشه و کنار کشورهای عربی دختران زیبا روی عرب به او پیشنهاد ازدواج می دهند و از آنجا که چند همسری در این جوامع چیز عجیبی نیست لذا این پیشنهادات بی پروا به او رونالدویی داده می شود که طبق قوانین عربستان حتی جورجینا هم همسر او محسوب نمی شود در حالیکه در اروپا رونالدو یک فرد متأهل که در یک رابطه قرار دارد محسوب شده و لذا خیال جورجینا از این بابت راحت بوداما در عربستان ممکن است هر روز به او پیشنهاد ازدواج بدهند و جورجینیا هر لحظه می بایست منتظر آمدن هوی جدید باشد .

blank

از طرفی حضور جورجینا بعنوان یک سوپر مدل در یک کشور عربی و برخی محدودیت ها در پوشش هم خودش داستانی است و بی راه نیست اگر گفته شود رونالدو می بایست چهار چشمی حواسش به جورجینا باشد که ناگهانی شکار یک شاهزاده عرب مولتی میلیاردر نشود .

blank

آنچه که از شواهد و قرائن پیداست ،قطع به یقین هر روز به این حاشیه ها اضافه خواهد شد و احتمالا بروز آن ها باعث اثرگذاری بر کیفیت بازی رونالدو می شود و شاید رونالدو زودتر از آنچه که قراردادش می گوید خاک عربستان را ترک کند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.