?>
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1401 - 13:31
کد خبر : 4749

عاشق خاله ام شدم /او همان کسی است که من می خواهم / چه کنم ؟

عاشق خاله ام شدم /او همان کسی است که من می خواهم / چه کنم ؟

سرویس گوناگون چمدون ،پسری هستم ۲۲ ساله ،مدتی است که با خاله ام رابطه ای صمیمی پیدا کرده ام و رفتار او بسیار در من تأثیر کرده است به گونه ای که احساس می کنم همان کسی است که می خواستم منتهی نمی توانم با او باشم می خواستم بدانم که در آخرت افرادی که

سرویس گوناگون چمدون ،پسری هستم ۲۲ ساله ،مدتی است که با خاله ام رابطه ای صمیمی پیدا کرده ام و رفتار او بسیار در من تأثیر کرده است به گونه ای که احساس می کنم همان کسی است که می خواستم منتهی نمی توانم با او باشم می خواستم بدانم که در آخرت افرادی که وارد بهشت می شوند می توانند خود زوج خود را انتخاب کنند و اگر فرضا من وارد بهشت شوم می توانم او را برای ادامه ی زندگی ام برگزینم یا نه؟ اگر چه سؤالم مسخره به نظر می آید ولی خواهشا جوابم را سریعا بدهید.

بهترین دوستم را کشتم تا زنش را به دست بیاورم

به شوهرم خیانت کردم و الان پشیمونم اما نمی دونم چکار کنم

شش سال شوهر دو خواهر بودم/ دوست دارم بمیرم

از روابط جنسی فیلم می گرفت برای روز مبادا/ تهدید زن صیغه ای

همه چیز از عروسی رفیقم شروع شد/ عاشق عروس شدم


پاسخ مشاور:

دوست عزیز :نیازهای مختلف زیستی، اجتماعی، عاطفی و شناختی است. نیاز به خوردن و آشامیدن دارد نیازمند ارتباط و تعامل با دیگران و بالاخره نیازمند محبت کردن و مورد محبت واقع شدن.روان شناسان با انواع نیازهای مختلف انسان و سطح بندی آن، بر اهمیت نیازهای عاطفی در دوران نوجوانی و جوانی و لزوم تأمین آن تأکید می ورزند. و معتقدند این نیاز یکی از نیازهای عالی انسان است و همسالان با ایجاد ارتباط مثبت عاطفی می توانند به تأمین آن بپردازند.

همان گونه که در بالا بیان شد جذب جنس مخالف شدن و احساس تعلق خاطر داشتن با او از نیازهای شدید و حساس دوران جوانی است و اولین جرقه های این احساس با بلوغ و رشد توانمندیهای جنسی آغاز می شود. وتعبیر به وابستگی در بیان شما نشان از سطح بالاتر این احساس دارد به گونه ای که می توان گفت این نیاز از سطح یک نیاز نهفته عبور کرده و در رفتار شما خود را نشان می دهد و حتی چه بسا در سیستم کنترل حواس شما ایجاد اختلال می کند. چون همانگونه که می دانید آدمی بسیار از نیازهای خود متاثر می شود و تأثیر این نیازها هم در انسانها متفاوت است و در برخی به واسطه ی شدت نیاز جنسی و یا احساس تعلق به جنس مخالف این تاثیر پذیری بسیار بالاتر از دیگران است و رفتار او را تحت تاثیر قرار می دهد حال برای شما الان چنین حالتی زخ داده است.

ذهنی به آن پاسخ گفت و شما هم الان اگر در صدد پاسخ دهی به آن نباشید دچار آسیب و ضرر می شوید همان گونه که اگراز طریق صحیح به آن جواب ندهید آسیب می بینید. لذا از جواب دادن طفره نروید و باتدابیر درست و قانونی در صدد پاسخ دادن به این نیاز اساسی باشید.
علاقه افراطی شما به خاله تان و همچنین علاقه ایشان به شما ریشه در غریزه جنسى دارد. این علاقه و رابطه بسیار خطر ناک است و به طور قطع شیطان در ایجاد آن نقش دارد. برای اینکه از خطر انحراف در مسایل جنسی در امان بمانید، لازم است فورا رابطه خود را با ایشان قطع نمایید و با کاری که باعث رنجش ایشان می شود، از ایشان فاصله بگیرید و با انتخاب نامزد سعی کنید این غریزه به طریقى ارضا شده و جهت خاص خود را بیابد و غریزه زیبا پسندى که مى‏تواند درمسیر صحیح معنوى قرار گیرد و به سوى ذات جمیل على الاطلاق رهسپار شود قربانى یک غریزه حیوانى نگردد. در پایان لازم به ذکر است صرف علاقه و محبت به شخص و یا چیزى امرى ممنوع وکارى محرم نیست. ولى لغزشگاهى است که درصورت مراقبت نکردن ممکن است آدمى را به قعر پرتگاه بیاندازد.

روابط شما با ایشان فراتر از رابطه با خاله است و در صورت تحریک حتما گناه آلود و ناپاک است. پس باید هر چه زودتر این رابطه را تعدیل نمایید و به هیچ وجه از این به بعد روابط صمیمی ای که ریشه در مسایل جنسی دارد نداشته باشید. شما وارد وادی بسیار خطر ناکی شده اید و در صورتی که از این روش منصرف نشوید، خطرهای بزرگی زندگی هر دوی شما را تحدید می کند.
شما در آینده با همسری که انتخاب می کنید ازدواج خواهید کرد، بعد از آن این علاقه رو به سردی می گراید و معلوم نیست باز هم طالب ازدواج با خاله خود در آخرت باشید. سعی کنید از اینگونه افکار خارج شوید و در مسیر صحیح زندگی قرار بگیرید، امور معنوی را در خویش احیا سازید و به خداوند و ائمه معصومین(ع) بیشتر فکر کنید و در جهت محبت آنان بکوشید تا در آخرت از زمره کسانی باشید که با ایشان محشور می شوند.

برگرفته از پرسمان

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.