?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 فروردین 1402 - 22:07
کد خبر : 6088

آیا آلت تناسلی کوچک بر کیفیت ارتباط جنسی تأثیر منفی می گذارد؟

آیا آلت تناسلی کوچک بر کیفیت ارتباط جنسی تأثیر منفی می گذارد؟

سرویس سلامت چمدون ،قبل از هر چیز باید به یاد داشته باشید که آلت تناسلی کوچک بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید. یک مطالعه موسسه Kinsey نشان داد که آلت تناسلی نعوظ به طور متوسط ​​حدود ۵.۵ اینچ طول دارد. با این حال، این می تواند بسته به مطالعه و تکنیک اندازه گیری به

سرویس سلامت چمدون ،قبل از هر چیز باید به یاد داشته باشید که آلت تناسلی کوچک بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید. یک مطالعه موسسه Kinsey نشان داد که آلت تناسلی نعوظ به طور متوسط ​​حدود ۵.۵ اینچ طول دارد. با این حال، این می تواند بسته به مطالعه و تکنیک اندازه گیری به طور قابل توجهی متفاوت باشد. میانگین ها نباید شما را بترسانند زیرا آلت تناسلی شما به احتمال زیاد بسیار معمولی است.

به گزارش Medicalnewstoday ، آلت تناسلی کوچکی که در طول رابطه جنسی به اندازه کافی فرو نمی‌رود، می‌تواند حساسیت همسر شما را افزایش  دهد. در نتیجه، آنها کمتر احساس شادی و هیجان می کردند. برای لذت بردن از داشتن رابطه جنسی با آنها، با انگشتان و اسباب بازی های جنسی به قسمت های عمیق تر و ظریف تر بدن آنها دسترسی داشته باشید.

توانایی های ارتباطی برای داشتن آلت تناسلی کوچک ضروری است. مستقیماً و صادقانه هر گونه نگرانی یا دلهره ای را که ممکن است در مورد سایز آلت خود داشته باشید با شریک زندگی خود در میان بگذارید. برای اطمینان از اینکه شما و شریک زندگیتان  مثل هم فکر می کنید ، ضروری است که قبل از داشتن رابطه جنسی در مورد این مسائل صحبت کنید. همچنین، شما آزاد هستید که با ژست‌ها و اشیاء جنسی مختلف آزمایش کنید یا حتی به این ترکیب، رابطه جنسی دهانی را اضافه کنید تا شرایط را بهتر کنید.

با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که s£x بسیار پیچیده  است. راه های مختلفی برای لذت بردن از یک رابطه جنسی  ​​وجود دارد. به جای تمرکز  روی اندام تناسلی، به کل بدن توجه کنید. برای افزایش صمیمیت و لذت، مدتی را به بوسیدن، نوازش و نوازش کل بدن اختصاص دهید.

حتی کوچکی  آلت تناسلی نیز باعث  اختلال در عملکرد در طول رابطه جنسی ندارد. ممکن است برای تعیین اینکه چه چیزی برای شما دو نفر بهتر است به آزمایش، بحث و جدل و کشف نیاز باشد، اما به هیچ وجه نباید از این لذت کاسته شود. به خاطر داشته باشید که ارتباط در s£x بسیار مهم است. با کمی تلاش و صراحت، s£x های کوچک می توانند به اندازه هر نوع دیگر s£x جذاب باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.