?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 فروردین 1402 - 10:05
کد خبر : 6140

نصاب پرده ای که دوست پسر همسرم از آب درآمد/ اون روز زودتر به خانه برگشتم

نصاب پرده ای که دوست پسر همسرم از آب درآمد/ اون روز زودتر به خانه برگشتم

سرویس حوادث چمدون ،رسیدگی به این پرونده با شکایت مرد جوانی به نام پدرام که مدعی بود به  رابطه پنهانی همسرش و یک مرد غریبه پی برده آغاز شد. رسیدگی به این پرونده با شکایت مرد جوانی به نام پدرام که مدعی بود به  رابطه پنهانی همسرش و یک مرد غریبه پی برده آغاز شد.

سرویس حوادث چمدون ،رسیدگی به این پرونده با شکایت مرد جوانی به نام پدرام که مدعی بود به  رابطه پنهانی همسرش و یک مرد غریبه پی برده آغاز شد.

رسیدگی به این پرونده با شکایت مرد جوانی به نام پدرام که مدعی بود به  رابطه پنهانی همسرش و یک مرد غریبه پی برده آغاز شد.

این مرد که هراسان و عصبی با پلیس تماس گرفته بود گفت: من ساعتی قبل و زودتر از همیشه از محل کارم به خانه برگشتم و هر چه در زدم همسرم در را باز نکرد. من که می دانستم همسرم احتمال زیاد در خانه است  با موبایل  او تماس گرفتم و مقابل در خانه منتظر ماندم.  همسرم چند دقیقه بعد با سر و وضعی آشفته و هراسان در را برایم باز کرد. من که به ماجرا مشکوک شده بودم علت تاخیر همسرم در گشودن در را از او پرسیدم اما او که آشفته بود جوابم را به درستی نداد.من شوکه بودم که همه جا را گشتم و ناباورانه در بالکن خانه ام با یک مرد غریبه روبه روشدم. همسرم می گفت او نصاب پرده است و به خانه مان آمده تا سفارش دوخت پرده های جدید را به او بدهم. اما هرگز همسرم درباره سفارش پرده جدید با من صحبت نکرده بود. او حتی به من نگفته بود قرار است پرده های خانه را عوض کند.من در بالکن را روی مرد غریبه قفل کردم و اجازه ندادم از خانه خارج شود. حالا از او و همسرم شاکی هستم.

با تماس این مرد ماموران پلیس به خانه این مرد در شرق تهران رفتند و زن و مرد جوان بازداشت شدند.در حالی که زن ۳۵ساله به نام نیلوفر منکر رابطه پنهانی با مرد غریبه به نام بهراد بود،مرد جوان  در بازجویی های بعدی  به داشتن رابطه شیطانی با این زن اعتراف کرد و گفت: از مدتی قبل با نیلوفر در خیابان اشنا شدم. ما بعد از مدتی به هم علاقمند شدیم و من برای ملاقات با او به خانه اش رفته بودم. قرار بود نیلوفر از همسرش جدا و سپس با من ازدواج کند که همسرش یکباره از محل کار به خانه برگشت و ما دستگیر شدیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.