?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردین 1402 - 14:09
کد خبر : 6385

وقتی زنی اسپرم مرد را می بلعد چه اتفاقی می افتد؟/اختصاصی چمدون

وقتی زنی اسپرم مرد را می بلعد چه اتفاقی می افتد؟/اختصاصی چمدون

سرویس سلامت چمدون ،وقتی یک زن اسپرم مرد را می بلعد، اتفاقات مختلفی ممکن است رخ دهد. برخی از آنها نسبت به دیگران پاداش بیشتری دارند. بسته به جفت، این عمل ممکن است راهی لذت بخش برای ابراز صمیمیت یا چیزی باشد که به خوبی درک نشده است. زمانی که یک زن اسپرم مرد را می بلعد،

سرویس سلامت چمدون ،وقتی یک زن اسپرم مرد را می بلعد، اتفاقات مختلفی ممکن است رخ دهد. برخی از آنها نسبت به دیگران پاداش بیشتری دارند. بسته به جفت، این عمل ممکن است راهی لذت بخش برای ابراز صمیمیت یا چیزی باشد که به خوبی درک نشده است. زمانی که یک زن اسپرم مرد را می بلعد، چند احتمال وجود دارد. اول این که ممکن است باردار شود. این ممکن است نتیجه مطلوب موقعیت باشد یا نباشد، زیرا هم جنبه های مثبت و هم جنبه های منفی مرتبط با بارداری وجود دارد.

blank

اگر حاملگی عمدی باشد، ممکن است شریک زندگی مشترک احساسی و شادی داشته باشند. این می تواند یک تجربه بسیار ارزشمند باشد. از سوی دیگر، یک بارداری ناخواسته می‌تواند غافلگیرکننده استرس‌زا باشد و اگر هر دو به یک اندازه برای این مرحله در سفر آماده نباشند، می‌تواند باعث درگیری بین همسران شود.

به  گزارش webmd، یکی دیگر از پیامدهای احتمالی قورت دادن اسپرم مرد توسط زن این است که هیچ اتفاقی نمی افتد. با این حال، این بدان معنا نیست که این عمل بی معنی بوده است. برای برخی از زوج ها، عمل دریافت اسپرم همسرش توسط یک زن، بیان قدرتمندی از صمیمیت و میل است.

blank

اگر زنی که اسپرم را بلعیده منجر به بارداری نشود، باز هم نتایج مفیدی برای او وجود دارد. برخی از زوج ها برای افزایش باروری به این نوع فعالیت می پردازند، اگرچه شواهدی مبنی بر اثربخشی آن در انجام این کار کم است.

علاوه بر این، مایع منی حاوی ترکیباتی مانند فروکتوز، روی، پروتئین و پروستاگلاندین است که می تواند برای سلامتی مفید باشد. به عنوان مثال، پروستاگلاندین ها ممکن است دردهای قاعدگی را کاهش دهند و فروکتوز می تواند انرژی را افزایش دهد. علاوه بر این، مایع منی حاوی مقادیر کمی از هورمون های تقویت کننده خلق و خو مانند سروتونین و ملاتونین است که باعث ایجاد احساس آرامش ملایم می شود.

در نهایت، یک نتیجه ممکن وجود دارد که باید تشخیص داده شود: خطر عفونت. نادیده گرفتن کاندوم و انجام رابطه جنسی دهانی محافظت نشده می تواند خطر ابتلا به بیماری های مقاربتی مانند سوزاک، کلامیدیا و HPV را افزایش دهد. علاوه بر این، اگر شریک جنسی حامل ویروس باشد، ممکن است زن نیز از این طریق آلوده شود. بنابراین، مهم است که قبل از انجام این رفتار، یک گفتگوی صادقانه در مورد سلامت جنسی داشته باشید و در مورد هر گونه نگرانی یا خطر صحبت کنید.

به طور خلاصه، هنگامی که یک زن اسپرم یک مرد را می بلعد، ممکن است پیامدهای مختلفی ایجاد شود. برخی از اینها می توانند مفید باشند، مانند احساس نزدیکی، افزایش باروری و افزایش انرژی. با این حال، اطمینان از ایمنی و بحث در مورد هر گونه ترس یا نگرانی که ممکن است ایجاد شود، مهم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.