?>
تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1402 - 11:33
کد خبر : 11481

واکنش ستاره سادات قطبی به طعنه پیر بودن شوهرش

واکنش ستاره سادات قطبی به طعنه پیر بودن شوهرش

ستاره سادات قطبی، همسر شهرام شکیبا که با وجود اختلاف سنی نسبتا زیادی که با همسر خود دارد، همیشه از لذت بخش بودن زندگی اش گفته و لحظات زیبای از این زندگی را با دنبال کنندگانش در فضای مجازی به اشتراک گذاشته. حتما که خانم مجری درباره اختلاف سنی با همسرش حرف و حدیث هایی شنیده است

ستاره سادات قطبی، همسر شهرام شکیبا که با وجود اختلاف سنی نسبتا زیادی که با همسر خود دارد، همیشه از لذت بخش بودن زندگی اش گفته و لحظات زیبای از این زندگی را با دنبال کنندگانش در فضای مجازی به اشتراک گذاشته. حتما که خانم مجری درباره اختلاف سنی با همسرش حرف و حدیث هایی شنیده است ولی با این وجود، چنین حرفهایی تاثیری در رابطه این زوج معروف نداشته و این را میتوان از پاسخی که به تازگی در واکنش به این مسئله در دل یکی از پست های خود نوشته بود، به خوبی فهمید.

ستاره سادات قطبی و همسرش

ستاره سادات قطبی برای خاطره بازی با روزهای اول ازدواجش با شهرام شکیبا و تبریک سالگرد عقدشان، عکس و متنی در اینستاگرام خود منتشر کرد که در میان متن منتشر شده این چند جمله ای که در ادامه بخش بازیگران چمدون میخوانید، جالب توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

یه آدمایی هم میان میگن شوهرت پیره، انگار باباته.

بذار بگن گوشمون از این حرف ها پُره.

من عاشق شهرامم هستم و اونم عاشق من.

همین واسه من و شهرام کافیه.

بمونه به یادگار

به وقت ۹ سالگیه عقدمون.

ستاره سادات قطبی و همسرش

ستاره سادات قطبی و همسرش شهرام شکیبا

مختصر بیوگرافی ستاره سادات قطبی و اسم فرزندانش

ستاره سادات قطبی، مجری تلویزیون، در تاریخ ۳ اسفند ۱۳۶۵ در شهر نجف‌آباد به دنیا آمد. او در سال ۱۳۹۳ با شهرام شکیبا، مجری و گوینده تلویزیون، ازدواج کرد. این زوج دو فرزند پسر به نام‌های صدرا و حسین دارند. همچنین، خانم قطبی از ازدواج پیشین خود پسری به نام امیر علی و آقای شکیبا از ازدواج قبلیش پسری به نام علی دارند.

ستاره سادات قطبی و فرزندش

امیرعلی پسر ستاره سادات قطبی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.