?>
تاریخ انتشار : جمعه 16 تیر 1402 - 10:28
کد خبر : 16230

دلیل اینکه عشقم عکس بی حجاب میخواد چیست؟ چه کار کنم؟/پاسخ روانشناس

دلیل اینکه عشقم عکس بی حجاب میخواد چیست؟ چه کار کنم؟/پاسخ روانشناس

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، یک فرد می تواند با فرد دیگری در آن سوی کره زمین صحبت کند. پیشرفت و گسترش تکنولوژی باعث شده است که شما وقتی با کسی صحبت می کنید، بتوانید برای او متن، عکس، فیلم و … را ارسال کنید. از بین این همه راه های برقراری ارتباط، ارسال عکس رایج

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، یک فرد می تواند با فرد دیگری در آن سوی کره زمین صحبت کند. پیشرفت و گسترش تکنولوژی باعث شده است که شما وقتی با کسی صحبت می کنید، بتوانید برای او متن، عکس، فیلم و … را ارسال کنید. از بین این همه راه های برقراری ارتباط، ارسال عکس رایج ترین مورد در قرار ملاقات های مجازی شناخته می شود.

سرویس روانشناسی سایت چمدون ؛شاید شما نیز متوجه شده باشید که اکثر پسران از دوست  خود درخواست عکس می کنند. این سوال ممکن است برای شما نیز به وجود آمده باشد که دلیل اینکه عشقم عکس بی حجاب میخواد چیست؟ برخی از مهم ترین علت عکس سکسی خواستن پسرا و یا به طور کلی درخواست عکس از دختر عبارتند از:

blank

 او صرفا می خواهد شما را ببیند 😐

شاید ساده ترین دلیلی که می توان برای درخواست عکس پسر از دختر پیدا کرد این باشد که صرفا او می خواهد ظاهر شما را ببینید. البته این موضوع در صورتی صدق می کند که او از شما  تصویر بی حجاب درخواست نکرده باشد. درخواست تصویر از دختر دلایلی فراتر از دیدن شما دارد. اما اگر او یک تصویر معمولی از شما درخواست کرده است دو حالت ممکن است پیش رو باشد. اول اینکه او تا به حال شما را ندیده و می خواهد شما را ببینید. تا تصمیم بگیرد با شما ادامه بدهد یا نه. دوم اینکه او حتی ممکن است شما را بارها حضوری دیده باشد. اما درخواست تصویر کند، این شاید به دلیل دلتنگی باشد.

قدرت عشق: چگونه عشق می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد؟

 نسبت به حرف شما اعتماد کافی ندارد 🙁

شاید او می خواهد دائم شما را کنترل کند و ببیند چه می کنید؟ کجا هستید؟ و … گاهی نبود اعتماد کافی باعث می شود که دوست  یا پارتنر شما از شما درخواست کند که به جای توضیح دادن اینکه کجا هستید و یا چه کسی در کنار شما است، از شما بخواهد عکس بفرستید. اگر همسر یا دوست  شما شکاک و بدبین باشد و بخواهد با عکس فرستادن شما، شما را چک کند، باید به دنبال راهکار برای برطرف کردن این مشکل باشید.

 او می خواهد از عکس شما سوء استفاده کند 😰

درخواست عکس بی حجاب از دختر و یا عکس برهنه می تواند عواقب بدی را برای دختر به همراه داشته باشد. شاید دوست شما تصمیم دارد که از عکس های برهنه و بی حجاب شما به عنوان وسیله ای برای تهدید استفاده کند. او ممکن است بعد از اینکه به عکس های بی حجاب شما دسترسی پیدا کرد. اخلاق و رفتارش تغییر کند. احتمالا او دائم شما را به انجام کارهایی خلاف عرف و خلاف آنچه که می خواهید مجبور می کند. شما نیز ممکن است برای حفظ ابرو خود و یا ترس از پخش شدن عکس هایتان مجبور شوید هر آنچه که او می خواهد را انجام دهید.

او می خواهد عکس شما را به نمایش بگذارد 😱

شاید او با دوست خود شرط بندی کرده باشد. یا بخواهد حسادت او را تحریک کند. به همین دلیل از عکس های بی حجاب  شما برای رسیدن به هدف خود استفاده می کند. او عکس های شما را به دوست خود نشان می دهد. به خودش افتخار می کند که توانسته از اعتماد شما نهایت سوء استفاده را داشته باشد. به یاد داشته باشید که استفاده از جملات عاشقانه، فرستادن فیلم های عاشقانه و زیبا و یا نگاه های مهربان و پر مهر همیشه نمی توانند نشان دهنده این باشند که طرف مقابل عاشق شما است یا دیوانه وار شما را دوست دارد. گاهی برخی از افراد از مهربانی، سادگی و … شما برای رسیدن به آنچه که می خواهند استفاده می کنند. پس بهتر است بسیار مراقب باشید.

روانشناسی افراد ترسو/با کمک این مطلب افراد ترسو را بشناسید!

 او می خواهد مطمئن شود که عکس پروفایل شما واقعی است و خودتان هستید 😶

اگر پارتنر شما درخواست عکس می کند ممکن است به این دلیل باشد که می خواهد مطمئن شود ظاهر و صورت شما با عکس پروفایلتان یکی است. هنگامی که شما در شبکه های اجتماعی با کسی صحبت می کنید، نمی دانید که آیا شخص مقابل شما واقعی است یا خیر. شما حتی نمی توانید به طور مطمئن بگویید که جنسیت او چیست. به همین دلیل اکثر پسرها بعد از رفاقت و صمیمی شدن از شما درخواست می کنند که عکس های مختلفی برای آنها ارسال کنید. البته اگر او برای فرستادن عکس بی حجاب  پافشاری می کند مسلما به این دلیل نیست که مطمئن شود عکس پروفایل شما واقعی است. او ممکن است دلیل غیر اخلاقی برای کار خود داشته باشند.

او از عکس های بی حجاب  برای خودارضایی و مسائل جنسی استفاده می کند 

برخی از پسرها از بیماری روانی- جنسی رنج می برند. یکی از مهم ترین دلایل درخواست عکس  از دختر، خودارضایی و مسائل جنسی است. علت عکس خواستن پسرا می تواند جنسی باشد. او از عکس های برهنه  و بی حجاب شما برای برآورده ساختن نیازهای جنسی و غیر اخلاقی خود استفاده می کند. شاید او بعد از مدتی از شما درخواست کند که با او رابطه جنسی داشته باشید. یا درخواست قرار ملاقات حضوری داشته باشد و رابطه فیزیکی با شما برقرار کند. او حتی ممکن است در صورت امتناع شما، شما را تهدید کند که عکس هایتان را پخش خواهد کرد. به این وسیله از شما سوء استفاده کند.

مردان بصری گرا هستند و می خواهند تصویر شما را به خاطر بسپارند

مردان به شدت بصری گرا هستند. این موضوع می تواند در درخواست عکس از دختر نقش داشته باشد. حتی ممکن است مردی با پارتنر خود قبلا رابطه فیزیکی داشته باشد و او را از نزدیک ملاقات کرده باشد. اما همچنان می خواهد یک یادآوری بصری را نیز تجربه کند. به همین دلیل درخواست عکس برهنه از دختر می تواند یک راه عالی برای یادآوری لذت جنسی برای او باشد. البته ممکن است این موضوع از دید خانم ها کمی عجیب و غیر منطقی به نظر برسد.

او شما می خواهد هیجان و لذت را تجربه کند 

ارسال و دریافت تصاویر برهنه  می تواند برای بسیاری از افراد یک تجربه هیجان انگیز و لذت بخش باشد. ماهیت مخاطره آمیز بودن این عمل می تواند هیجان را با خود به همراه داشته باشد. پس دوست شما برای لذت جنسی و تجربه هیجان ممکن است از شما درخواست عکس برهنه و نود داشته باشد.

شخصیت های سه گانه تاریک چه ویژگی های دارند؟ چرا باید از آنها دوری کرد؟

 

چرا برای دوست پسر خود عکس بی حجاب ارسال نکنیم؟ 

کم نیستند دخترانی که می گویند دوستم عکس نود و برهنه من را می خواهد. اما من دوست ندارم این کار را انجام دهم. او نسبت به این درخواست خود پافشاری می کند و می گوید چرا به من اعتماد نداری؟ در این شرایط چه باید کرد؟

مسلما ارسال چنین عکس هایی احساس خوبی به فرد نمی دهد. اکثر افراد دوست ندارند عکس بی حجاب، برهنه و یا نیمه لختی از خود برای دوست  یا پارتنر ارسال کنند. اما ممکن است تحت تاثیر حرف ها و جملاتی که طرف مقابل برای راضی کردن استفاده می کند قرار بگیرند. در نهایت دختر ممکن است برای اینکه به دوست خود نشان دهد به او اعتماد دارد. یا با این شرط که طرف مقابل بعد از دیدن عکس آن را پاک می کند. عکس نامناسبی از خود به اشتراک می گذارد. اما آیا این کار درست است؟ در این قسمت این موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم.

 بی احترامی به مرزهای یکدیگر نشانه عدم علاقه و دوست داشتن است 📛

اگر دو نفر یکدیگر را واقعا دوست داشته باشند باید به نظرات و حد و مرزهای یکدیگر احترام بگذارند. احترام به حریم خصوصی یکی از رازهای خوشبختی در زندگی است. هنگامی که  پسر شما درخواست عکس بی حجاب می کند و با مخالفت شما مواجه می شود. اگر او شما را دوست داشته باشد پس مسلما به مرزها و حد و حدودی که شما تعیین کرده اید احترام گذاشته و متقاعد می شود. اما اینکه او دائما اصرار می کند و یا حتی به شما می گوید که اگر برای او عکس ارسال نکنید شما را ترک می کند. به نظر شما منطقی و از روی علاقه است؟ بدون شک این گونه تهدیدها و یا اصرارها نه تنها نشانه از عدم علاقه او به شما است بلکه احتمالا هدف و نقشه ای خاص و منفی را دنبال می کند.

 ممکن است احساس کنید مشکل از سمت شما است 🥺

درخواست عکس از دختر و اصرار و پافشاری بر این موضوع باعث می شود احساس کنید مشکل از شما است. او می تواند با استفاده از جملات با روان شما بازی کند. در این شرایط شما از او جملاتی مانند مگر به من اعتماد نداری؟ من می خواستم اعتماد تو را بسنجم، تو هنوز از جامعه عقبی و نمی دانی این یک درخواست معمولی است و … را خواهید شنید که ممکن است شما را تحت تاثیر قرار دهد. در این شرایط شما احساس می کنید که مشکل از شما است. در صورتیکه مشکل این است که او به مرزهای شما احترام نمی گذارد. او پافشاری کردن و درخواست های نا به جای خود را با تعارفات الکی پنهان کرده است. که احتمالا باعث می شود احساس گیج کننده تری داشته باشید.

 گرفتن و ارسال عکس های برهنه یک فعالیت جنسی است ❌

شاید شما نیز این موضوع را ندانید که گرفتن هرگونه عکس و فیلم برهنه و یا نیمه برهنه یک فعالیت جنسی محسوب می شود و می تواند برای شما دردسرهای زیادی را به همراه داشته باشد. علاوه بر این یک فعالیت غیر قانونی بوده و در صورت اطلاع مراجع قانونی، با شما برخورد خواهد شد. پس  پسر شما یک درخواست آسیب زننده و مخاطره آمیز از شما دارد و بهترین گزینه این است که با اعتماد به نفس کامل به او نه بگویید. او از عکس های بی حجاب و لختی شما برای رفع نیازهای نامناسب خود استفاده خواهد کرد و از این مورد سود می برد. اما برای شما ارسال چنین عکس هایی نه تنها سودی ندارد بلکه به شدت آسیب زننده خواهد بود.

 ارسال یک عکس برهنه همیشه با خطراتی همراه است ⭕

حقیقت این است که پاسخ مثبت دادن به درخواست دوست پسر برای ارسال عکس های بی حجاب و برهنه حتما برای شما با خطراتی همراه است. احتمالا او به فکر سوء استفاده از شما و مورد آزار و اذیت قرار دادن شما با استفاده از عکس هایتان است. او می تواند بعد از دسترسی به عکس های شخصی شما، شما را تهدید کند که اگر به حرف ها و یا درخواست های زشت و نابه جای او عمل نکنید، عکس های شما را در فضای مجازی به اشتراک می گذارد و … . برخی از افراد احساس می کنند که درخواست عکس از دختر جز نیازهای عاطفی مردان است. در صورتیکه این مورد اصلا نیاز عاطفی مردان محسوب نشده و یک تمایل و نیاز جنسی مخاطره آمیز است.

 

دوستم ازم عکس می خواهد چه کار کنم؟ 

دوستم  ازم عکس بی حجابی میخواد چه کنم؟ آیا برای دوستم عکس نود ارسال کنم یا نه؟ با توجه به نکاتی که در بالا توضیح داده شد و روشن شدن علت عکس سکسی خواستن پسرا حال باید تصمیم بگیرید که آیا برای دوست پسر خود عکس برهنه و یا بی حجاب ارسال خواهید کرد یا نه؟ شاید شما بگویید به او گفته ام بعد از دیدن عکس آن را پاک کند. اما شما تا چه میزان مطمئن هستید که او این کار را انجام می دهد؟ مطمئنا او عکس شما را پاک نخواهد کرد. پس بهتر است هنگامی که با چنین درخواستی از سمت دوست پسر خود مواجه می شوید، با اعتماد به نفس به او نه بگویید. شما می توانید از جملاتی که در زیر گفته شده است برای رد کردن درخواست دوست پسر برای ارسال عکس برهنه و یا بی حجاب استفاده کنید.

 من واقعا تو را دوست دارم. اما با ارسال عکس  برهنه موافق نیستم. اگر تو مدام نسبت به درخواست خود پافشاری کنی، احساس می کنم که به من و مرزهایی که برای من مهم است، اهمیت نمی دهی!

 من نمی توانم برای تو عکس بی حجاب ارسال کنم. اما این بدان معنا نیست که به تو اعتماد ندارم. اگر تلفن تو هک شود، گم شود یا دزدیده شود ممکن است تصاویر منتشر شوند.

 پدر و مادرم گوشی من را زیر نظر دارند. اگر چنین تصویری را ببینند، برایم مشکل ساز خواهد شد.

 عشق یعنی احترام گذاشتن به مرزهای یکدیگر. ارسال عکس لختی و یا بی حجاب یکی از مرزهای مهم من است پس اگر من را دوست داری به آن احترام بگذار.

 تو نمیتوانی درمورد احساسات من و آنچه که برایم خط قرمز است بحث و پافشاری کنی. وقتی گفتم نمی خواهم این کار را انجام بدهم، دیگر اصرار نکن.

 

سخنی از مشاوران آویژه

به یاد داشته باشید که در اکثر شرایط هدف و علت درخواست عکس از دختر منفی بوده و اصلا جنبه مناسبی ندارد. باید گفت دختری که عکس میفرسته خود را در شرایط مبهم و در اکثر موارد بد قرار می دهد. سوء استفاده از عکس های دختر و مورد آزار و اذیت قرار دادن دختر و تهدید و درخواست های نا به جا از او می تواند از جمله آسیب هایی باشد که برای دختر به همراه است.

اگر با درخواست های زیاد و پافشاری دوست پسر خود برای ارسال عکس بی حجاب مواجه شده اید و نمی خواهید این کار را انجام دهید. اما دوست پسرتان را به شدت دوست دارید. بهتر است این موضوع را با مشاوره خانواده درمیان بگذارید. مشاور به شما کمک می کند تا اولا بفهمید آیا انتخاب درستی داشته اید و او ارزش دوست داشتن و علاقه شما را دارد یا نه؟ دوما چگونه به درخواست او پاسخ دهید که او ناراحت نشود و یا شما را ترک نکند.

منبع :آویژه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.