?>
تاریخ انتشار : جمعه 23 تیر 1402 - 9:10
کد خبر : 16965

۱۰ پیام ChatGPT به شما کمک می کند تا تلاش های بازاریابی و ارتباطی استارتاپ خود را بهبود بخشید

۱۰ پیام ChatGPT به شما کمک می کند تا تلاش های بازاریابی و ارتباطی استارتاپ خود را بهبود بخشید

در اکوسیستم کسب و کار پویای امروزی، باز کردن پتانسیل کامل تلاش‌های بازاریابی و ارتباطی استارت‌آپ شما برای تضمین یک مزیت رقابتی حیاتی است. سرویس علم و فنآوری چمدون ،خوشبختانه، پیشرفت های سریع در هوش مصنوعی چشم انداز کارآفرینان و بازاریابان را متحول کرده است و امکانات جدید هیجان انگیز و توانایی انجام این کار

در اکوسیستم کسب و کار پویای امروزی، باز کردن پتانسیل کامل تلاش‌های بازاریابی و ارتباطی استارت‌آپ شما برای تضمین یک مزیت رقابتی حیاتی است.

سرویس علم و فنآوری چمدون ،خوشبختانه، پیشرفت های سریع در هوش مصنوعی چشم انداز کارآفرینان و بازاریابان را متحول کرده است و امکانات جدید هیجان انگیز و توانایی انجام این کار را تنها در چند ثانیه ارائه می دهد.

blank

بیایید ChatGPT را به عنوان مثال یک مدل زبان پیشرفته که توسط OpenAI طراحی شده است در نظر بگیریم.

 با توانایی قابل توجه خود در ایجاد پاسخ های روشنگر و خلاقانه، به منبعی ارزشمند تبدیل می شود. 

این ابزار مجهز به هوش مصنوعی با ارائه چند دستورالعمل، دسترسی بی نظیری به مواد بازاریابی استثنایی ارائه می دهد. 

در حالی که درست است که اصلاح پاسخ ها ممکن است در بیشتر موارد ضروری باشد، شکی نیست که ChatGPT مقدار قابل توجهی در زمان صرفه جویی می کند. 

ChatGPT در خدمت شماست

چه در حال طوفان فکری باشید، چه به دنبال ایده‌پردازی محتوا، یا نیاز به پشتیبانی از نوشتن نسخه‌برداری یا بهینه‌سازی تلاش‌های SEO خود، ChatGPT در خدمت شماست.

توانایی هوش مصنوعی برای جلب اعتماد و ارائه استدلال‌های متقاعدکننده همچنان مشهود است و به کاربران کمک می‌کند تا ارتباطات قوی‌تری با مخاطبان هدف خود برقرار کنند، حضور برند خود را ارتقا بخشند، و در موارد خاص، به موفقیت بیشتری دست یابند.

آزمایشی که اخیرا توسط Clarify Capital انجام شد، شامل ۲۵۰ سرمایه گذار و ۲۵۰ صاحب کسب و کار بود. 

آنها این گروه از افراد را وادار کردند که یک سری از اطلاعات  تولید شده توسط ChatGPT را با اطلاعات  واقعی ایجاد شده توسط افرادی که قبلاً تأمین مالی کرده بودند، رتبه‌بندی و مقایسه کنند. 

یافته‌ها نشان داد که اطلاعات  تولید شده توسط ChatGPT دو برابر قانع‌کننده‌تر از آنهایی هستند که توسط انسان‌ها ایجاد شده‌اند.

جالب‌تر این است که این گروه کاملاً بی‌اطلاع بودند که برخی از  اطلاعات  توسط هوش مصنوعی تولید شده‌اند.

سرمایه گذاران و صاحبان کسب و کار، پس از بررسی پلت فرم ها، سه برابر بیشتر از پروژه هایی که توسط افراد ایجاد شده اند، سرمایه گذاری در پروژه های ارائه شده در Pitch Decks ایجاد شده توسط ChatGPT را در نظر گرفتند. در واقع، از هر پنج سرمایه‌گذار که چت‌جی‌پی‌تی را بررسی می‌کنند، یک نفر تمایل به سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰۰ دلار یا بیشتر را ابراز کرده است.

این مقاله به شما چند دستور مفید برای استفاده در ChatGPT ارائه می‌کند و تلاش‌های بازاریابی و ارتباطی استارت‌آپ شما را افزایش می‌دهد. راحت باشید، یک فنجان قهوه بنوشید و از خواندن این پیشنهادات ارزشمند لذت ببرید.

۱. خودتان را معرفی کنید

بیایید با برخورد با ChatGPT مانند دوستی از دست رفته شروع کنیم که سال هاست ندیده ایم.

 نیازی به تشریفات و آب کردن یخ ها  نیست. یک لحظه برای معرفی خود، به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد کسب و کار خود و ترسیم اهداف خود وقت بگذارید.

به یاد داشته باشید که هرچه اطلاعات بیشتری ارائه دهید، نتایج بهتری دریافت خواهید کرد. 

سلام ChatGPT، قبل از شروع نوشتن، اجازه دهید خودم را معرفی کنم. نام من است [ نام خود را اضافه کنید ] من [ نقش شما در شرکت ] در [ نام شرکت ] هستم ما شرکتی هستیم که به [افزودن توضیحات کامل] اختصاص داده شده است. 

از اینجا به بعد، بسته به نیازتان راه‌های بی‌نهایتی وجود دارد، اگر یک کار تکراری انجام می‌دهید، مثالی ارائه دهید که می‌خواهید نتیجه چگونه باشد، به یاد داشته باشید، هرچه دقیق‌تر باشید، فضای کمتری برای اشتباه وجود خواهد داشت. . در اینجا چند قالب وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید:

۲. بیانیه ماموریت و چشم انداز را بهبود بخشید

علیرغم سادگی ظاهری آن، این کار خاص به زمان قابل توجهی نیاز دارد. 

چه از ابتدا شروع کنید و چه در حال حاضر داشته باشید، اما ناخوشایند است، درخواست کمک از Chatgpt می تواند چند ساعت و چند سردرد شما را نجات دهد. 

از آنجایی که قبلاً مقدمه ای برای Ai کرده اید، مرحله بعدی نسبتاً ساده است.

  • یک موجود را تقویت کنید: ماموریت/چشم انداز فعلی ما [ماموریت یا چشم انداز فعلی] است. به من کمک کنید تا با افزودن این عبارات [فهرست خود را اضافه کنید] آن را تقویت کنم تا واضح تر و الهام بخش تر شود.
  • شروع از صفر: به من کمک کنید تا ماموریت/چشم انداز استارتاپم را با تمرکز بر لیست عبارات زیر بسازم [لیست خود را اضافه کنید]. 

۳. شخصیت خریدار خود را پیدا کنید

درک هویت مشتریان شما بسیار مهم است زیرا به عنوان پایه ای برای تمام تلاش های تجاری و بازاریابی عمل می کند.

 ناتوانی در درک شخصیت خریدار یا تشخیص تفاوت قابل توجه آن با انتظارات شما می تواند منجر به اتلاف قابل توجه زمان، پول و تلاش شود.

اگر مرحله اول «خود را معرفی کنید» را انجام دادید، به سادگی تایپ کنید: به من کمک کنید یک شخصیت خریدار ایجاد کنم.

 اگر تا آنجا که می توانید  برای هوش مصنوعی در مورد استارتاپ خود توضیح نداده اید. نام، توضیحات محصول، اضافه کردن تک تک جزئیات حتی فلسفه استارتاپ شما می تواند به ایجاد شخصیت خریدار بهتر کمک کند.

ChatGpt اطلاعات زیادی را به شما باز می گرداند: اطلاعات جمعیتی، روانشناسی، رفتارهای خرید، نقاط دردناک و حتی پیام های بازاریابی شخصی.

۴. اسکریپت ارائه سرمایه گذار

باید کسی را تحت تاثیر قرار دهید اما نمی توانید لحن مناسب صدای خود را پیدا کنید؟ 

نگران نباشید و زمان بیشتری را برای این کارها تلف کنید. 

شما قبلاً محصول خود، نحوه عملکرد آن و آنچه شما را از رقبا متمایز می کند، می دانید. همه اینها را با کلمات ساده برای Chatgpt توصیف کنید و هر چیزی را که در ذهن خود دارید یادداشت کنید، خواه فقط افکار باشند یا جملات کامل، آنها را تایپ کنید و سپس با دستور زیر ادامه دهید:

من در حال ایجاد یک ارائه برای سرمایه گذاران بالقوه برای استارتاپ خود و محصول نوآورانه خود، [نام محصول] هستم.

 من به کمک شما نیاز دارم تا یک فیلمنامه داستانی قانع کننده برای طرح خود ایجاد کنم، این چیزی است که می خواهم بگویم [افزودن متن].

با افزودن اطلاعات اضافی می‌توانید جزئیات بیشتری کسب کنید: من می‌خواهم متن [افزودن طول] باشد، آن را با [افزودن یک تن صدای خاص] بنویسید.

 

۵. ساخت زمین آسانسور

به من کمک کنید تا یک طرح تاثیرگذار ایجاد کنم در اینجا جزئیات آمده است:  مولفه ۱: [نام و دسته محصول شما] مولفه ۲: [مشکلی که در تلاش برای حل آن هستید] مولفه ۳: [راه حل پیشنهادی شما] مولفه ۴: [مزایای کلیدی شما راه حل].

۶. پیشنهاد فروش منحصر به فرد

من در حال توسعه محصولی به نام [نام محصول] هستم. این یک [توضیحات محصول] است. من به شما نیاز دارم که در ایجاد یک توصیف قانع کننده و مختصر که پیشنهاد فروش منحصر به فرد آن را برجسته می کند، به من کمک کنید.

۷. بهینه سازی رسانه های اجتماعی

اگر زمانی متوجه شدید که فاقد ایده هستید، هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند. 

می‌تواند ایده‌های تازه‌ای برای پست‌های وبلاگتان به شما ارائه دهد، شما را از آخرین روندها، نکات و ترفندها آگاه کند و دنیایی از امکانات بی‌پایان را برای شما باز کند.

  • من می‌خواهم حضور استارت‌آپ خود را در رسانه‌های اجتماعی برای افزایش تعامل و رشد فالوور بهینه کنم. لطفاً استراتژی‌ها، پلتفرم‌ها و ایده‌های محتوایی مؤثر برای دستیابی به این محصول را پیشنهاد دهید [افزودن نام و توضیحات محصول].

۸. نظرات مشتریان

من یک داستان الهام‌بخش مشتری درباره [نام محصول] دریافت کردم. در اینجا جزئیات آمده است: [داستان مشتری]. این را به یک گواهی جذاب تبدیل کنید.

۹. کمپین های قطره ای ایمیل

من به کمک شما برای ایجاد یک کمپین Email Drip نیاز دارم. مخاطب هدف ما [مخاطب هدف] است . آنچه ما دنبال می کنیم [ هدف اصلی کمپین/هدف] است. لحن صدا باید [ لحن و سبک شرکت خود را توضیح دهید]. طول  متن باید [پاراگراف/کلمات/خط] باشد. من می خواهم این متن را اضافه کنم [افزودن پایه متن].

اگر قبلاً یک کمپین ایجاد کرده‌اید، می‌توانید آن را به عنوان الگو اضافه کنید، به سادگی اضافه کنید: از این ایمیل قبلی به‌عنوان الگو استفاده کنید [پیست ایمیل].

می‌توانید با افزودن طول مورد نظرتان، کلمات کلیدی خاصی که باید روی متن باشند، شامل فراخوان‌های مختلف برای اقدام باشد.

به یاد داشته باشید که این هنوز ۱۰۰٪ آماده نیست، به احتمال زیاد چیزی در حال خاموش شدن است، اما می توانید با اصلاح برنامه مانند یک کودک به آموزش آن ادامه دهید:

    • من گفتم ۳ پاراگراف، و چهار پاراگراف در آن ایمیل وجود دارد. لطفا این را اصلاح کنید 
    • لطفاً لحن صدا را به لحن بیشتر [افزودن دستورالعمل] اصلاح کنید

هنگامی که از نتیجه راضی بودید، کافی است «۵ گزینه مختلف را به من بدهید» یا هر تعداد که نیاز دارید را تایپ کنید.

۱۰. استخراج اطلاعات از برگه اکسل

شما می توانید به معنای واقعی کلمه یک صفحه کامل اکسل را کپی و جایگذاری کنید تا تمام اطلاعاتی که می خواهید استخراج کنید و آن را به متن تبدیل کنید، اطلاعات را استخراج کنید. بیایید نگاهی به این مثال بیندازیم: 

از این گزارش کاربر [کپی پیست برگه اکسل] برای هر کاربر مستقر در اسپانیا با بیش از ۵ مورد خریداری شده، یک دعوت شخصی با این متن [افزودن متن] ایجاد کنید. اطلاعات را به ترتیب زیر اضافه کنید: نام، نام خانوادگی، متن و از اعتماد آنها به برند تشکر کنید.

درخواست پاداش

  • ایموجی ها را با گفتن ساده اضافه کنید: ایموجی ها را به این متن اضافه کنید.
  • املای خود را دوباره بررسی کنید: متن را معرفی کنید و دستورالعمل را ارائه دهید.
  • اقدامات انبوه، به عنوان مثال، ارزها: تمام مبالغ موجود در متن زیر را به یورو تغییر دهید، نرخ تبدیل [افزودن نرخ تبدیل] است.
  • تبدیل داده‌های عددی به گزارش با تایپ کردن: داده‌های زیر [افزودن داده‌ها] را به یک گزارش مبتنی بر متن خلاق تبدیل کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.