?>
تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1402 - 23:40
کد خبر : 17229

سارا رسول زاده قبل از عمل / سارا بعد از عمل

سارا رسول زاده قبل از عمل / سارا بعد از عمل

سارا رسول زاده بازیگر سینما و تلویزیون است. سارا رسول زاده فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه تهران و فوق لیسانس کارگردانی می باشد که با تئاتر شروع کرد و با شبکه خانگی به شهرت رسیدخانم رسول زاده در یک خانواده ۶ نفره بدنیا آمده و دو خواهر و یک برادر بزرگتر دارد.  اولین عکسی که

سارا رسول زاده بازیگر سینما و تلویزیون است. سارا رسول زاده فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه تهران و فوق لیسانس کارگردانی می باشد که با تئاتر شروع کرد و با شبکه خانگی به شهرت رسیدخانم رسول زاده در یک خانواده ۶ نفره بدنیا آمده و دو خواهر و یک برادر بزرگتر دارد. 

اولین عکسی که از زن داداش محمدرضا گلزار منتشر شد

blank

سارا رسول زاده با تشویق پدر وارد رشته هندبال شد و مدتی در تیم زنان نفت بازی می کرد اما مادر مخالفت بود و دوست داشت او همانند برادر و خواهرانش الویت اش تحصیل باشد.

blank

بصورت جدی فعالیت خود را قبل از دانشگاه با تئاتر عروسکی شروع کرد.در دوران دانش آموزی و اوایل دانشجویی در زمینه تئاتر فعال تر شد تا اینکه سال ۱۳۸۹ وقتی ۲۱ ساله بود در برای ورک شاپ دکتر علی رفیعی از بین ۴۰ نفر انتخاب شد.

او سپس سال با ۱۴ نفر دیگر در نمایش یرما به کارگردانی آقای رفیعی اولین بار روی صحنه رفت و به مدت دو سال کنار این کارگردان کار کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.