?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1402 - 13:33
کد خبر : 17267

مسیح

این بهترین دستور عمل برای انجام کار های خانه است!

این بهترین دستور عمل برای انجام کار های خانه است!

با این نکات، از کارهایی که باید انجام دهید غرق نخواهید شد! آیا همیشه برای پیدا کردن زمان برای تمیز کردن و مرتب کردن آن تلاش می کنید؟ آیا همیشه با چیزی شروع می کنید تا دقایقی بعد حواس خود را به چیز دیگری پرت کنید؟ اگر برای پیدا کردن نظم در هرج و مرج کارهایتان مشکل

طبق این دستور عمل کار کنید و کار های خانه را خیلی زود انجام دهید!

با این نکات، از کارهایی که باید انجام دهید غرق نخواهید شد!

آیا همیشه برای پیدا کردن زمان برای تمیز کردن و مرتب کردن آن تلاش می کنید؟ آیا همیشه با چیزی شروع می کنید تا دقایقی بعد حواس خود را به چیز دیگری پرت کنید؟ اگر برای پیدا کردن نظم در هرج و مرج کارهایتان مشکل دارید، به جای درستی آمده اید. دریابید که بهترین سفارش برای کارهای خانه چیست.

۱. در صورت نیاز تنبل باشید

اگر خانه شما می توانست خودش را تمیز کند، اجازه می دادید، درست است؟ خوب، برخی از وسایل موجود در آشپزخانه شما می توانند خود را تمیز کنند. و به همین دلیل است که همیشه باید با آن وسایل شروع کنید. 

یا در حالی که مشغول انجام کارهای دیگر هستید، ماشین ظرفشویی را روشن کنید.

 توده ای از لباس های شسته شده را در ماشین لباسشویی قرار دهید؛ این چیزها می توانند کار خود را انجام دهند در حالی که شما روی کارهای دیگر کار می کنید.

 به این ترتیب، تمیز کردن زمان زیادی نمی برد و همه چیز و همه افراد خانه در حال انجام آن هستند، بخشی از آن است! برخی از محصولات تمیز کننده نیز می توانند کار سختی را انجام دهند، در حالی که شما یک کار سبک تر و آسان تر را انجام می دهید. 

به عنوان مثال: مایکروویو یا دوش خود را با محصول تمیز کننده مناسب قبل از زمان اسپری کنید تا بتوانید بعداً به آن بازگردید. 

به این ترتیب، تمیز کردن لکه‌ها آسان‌تر می‌شود و شما کارهای زیادی را انجام داده‌اید در حالی که لوازم و محصولات شما کار سختی را برای شما انجام می‌دهند!

۲. مرتب کردن

این ممکن است بیهوده به نظر برسد، اما گاهی اوقات فکر می‌کنیم که می‌توانیم به سرعت برخی از سطوح را پاک کنیم یا گرد و غبار را بدون اینکه ابتدا چیزها را کنار بگذاریم (آیا کسی سعی کرده اطراف اشیا را جاروبرقی بکشد؟). 

اما واقعیت این است که در اولین مرتبه تمیز کردن آن بسیار ساده تر است. به این ترتیب، تمیز کردن نیز بسیار موثرتر از زمانی است که شما فقط گرد و غبار اطراف پشته های کاغذ شل را گردگیری می کنید.

۳. روی یک چیز تمرکز کنید

خیلی آسان است که وسایل را بردارید و در اتاق هایی که می روند قرار دهید. 

اما به این ترتیب، شش اتاق مختلف را به طور همزمان تمیز خواهید کرد. اگر روی یک اتاق تمرکز کنید و راه خود را در خانه طی کنید، در نهایت خانه شما مرتب تر و تمیزتر می شود.

 ما را باور کنید: متوجه تفاوت خواهید شد! همچنین تمیز کردن خانه از سقف تا کف به جای برعکس، مهم است. 

شما نمی خواهید پس از اینکه همه چیز را تمیز کردید، گرد و غبار از کمدها و مبلمان بلند روی زمین شما بریزد!

با استفاده از این نکات، از تعداد کارهایی که باید در داخل و اطراف خانه خود انجام دهید، کمتر احساس فشار خواهید کرد. 

و حتی ممکن است تمیز کردن به سرگرمی تبدیل شود .

منبع خارجی : tips and tricks 

 

رازهای تاریخچه بازی شطرنج که شما همیشه می‌خواستید بدانید

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.