?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1402 - 22:39
کد خبر : 12061

۱۰ تفاوت افراد دلسوز واقعی با افراد دروغگویی که فیلم بازی می کنند

۱۰ تفاوت افراد دلسوز واقعی با افراد دروغگویی که فیلم بازی می کنند

تشخیص اینکه آیا کسی واقعاً فردی دلسوز است یا فقط نقش بازی  می کند، می تواند کار سخت باشد. و بنابراین برای اینکه کار را برای شما آسانتر کنیم، فهرستی از ویژگی های افراد واقعاً دلسوز ارائه کرده ایم. سرویس سبک زندگی چمدون ؛اگر کسی این ۱۰ ویژگی را نشان می دهد، مطمئن باشید که

تشخیص اینکه آیا کسی واقعاً فردی دلسوز است یا فقط نقش بازی  می کند، می تواند کار سخت باشد.

و بنابراین برای اینکه کار را برای شما آسانتر کنیم، فهرستی از ویژگی های افراد واقعاً دلسوز ارائه کرده ایم.

سرویس سبک زندگی چمدون ؛اگر کسی این ۱۰ ویژگی را نشان می دهد، مطمئن باشید که واقعاً به شما اهمیت می دهد و آدم دلسوزی است .

۱) افراد دلسوز ذاتا  مراقب هستند – و نه فقط برای شما!

به افرادی که نسبت به شما بسیار مهربان و دلسوزانه رفتار می کنند، اما نسبت به دیگران بداخلاق هستند، اعتماد نکنید.

 منظور ما فقط بی‌اعتنایی به افراد در فضای جامعه و رو در رو  نیست – گفتن حرف های  بد درباره دیگران و حتی در خلوت نیز اهمیت دارد. اگر با افرادی ارتباط دارید که  در ملاء عام به کسی بدگویی می‌کنند، پرچم‌های قرمز را دو برابر کنید.

این حرفهای به ظاهر بی اهمیت در حقیقت به معنای بی احترامی به شماست

اینها افرادی هستند که برای رسیدن به اهداف خود وانمود می کنند “خوب” هستند .

از سوی دیگر، می‌توانید مطمئن باشید که افراد دلسوز واقعی   بدون توجه به اینکه با چه کسی سر و کار دارند ثابت قدم هستند ،  آنها واقعاً خوب هستند.

به این معنا که آنها با مردم خوب هستند، چه با دوستان و خانواده یا غریبه ها در مترو سر و کار داشته باشند یا نه… یا در جمع باشند یا در خلوت با مردم صحبت کنند.

۲) افراد دلسوز نیازی به تمجید ندارند

آنها منتظر نمی مانند تا مردم به آنها بگویند “متشکرم” یا ” شما بهترین هستید!” تا خوب عمل کنند و در واقع، ممکن است حتی زمانی که مردم شروع به  گفتن در مورد خوب بودنشان کنند، خجالتی شوند.

آنها بدون توجه به اینکه افرادی در اطراف وجود دارند که آنها را به خاطر مهربانی و سخاوتمند بودن تحسین می کنند، خوب باقی می مانند .

دلیل این امر این است که برای آنها خوب بودن کاری نیست که به خاطر پاداش یا اعتبار انجام دهند. این چیزی است که در وجود آنهاست 

آنها واقعاً به مردم اهمیت می دهند و بدون نگرانی در مورد پاداش، به این مراقبت و دلسوزی پایبند هستند و  عمل می کنند.

اگر این ۱۰ نشانه را در کسی دیدید به هیچ قیمتی او را رها نکنید!

۳) آنها فردی با صداقت هستند

یعنی در خلوت یا وقتی که چشمی به آنها نیست، رفتار دیگری ندارند.

ویژگی های شخصیتی ما بسیار بیشتر از آن چیزی که تصور می شود به هم مرتبط هستند. و صداقت یکی از موارد اساسی  است که برای اینکه  مشخص شود آیا کسی  واقعی است یا نه! 

آنها قصد خیانت به شریک زندگی خود را ندارند، حتی اگر کسی متوجه این موضوع نشود، پولی را که بتواند از پس آن بربیاید سرقت کنند را نمی دزدند، یا در مورد کسی پشت سرش شایعه پراکنی کنند و…

۴) بدون انتظار کمک می کنند

افرادی که توانسته‌اند به اوج تفکر برسند، می‌دانند که بسیاری از افراد تنها زمانی شروع به «مراقبت و دلسوزی » از آنها هستند  که منافعشان تامین شود  و یا در قبال آن خدمت و یا دلسوزی جایگاه خاصی پیدا کرده باشند  و قبل از آن هیچ اهمیتی به آنها نمی دادند‌.

جای تعجب نیست که این افراد فقط به خاطر فرصت‌ها و مزایایی که از رابطه خوب با یک نفر با شرایط و جایگاه مناسب  می گیرند ، واقعاً در کنار او باشند ،جامعه پر از افراد فرصت طلب و تقلبی است که به جز اهداف خود به چیز دیگری اهمیت نمی دهند .

در مقابل، فردی که واقعاً دلسوز  است به هیچ یک از  اینها اهمیت نمی دهد. برایشان مهم نیست که با مدیر عامل یا سرایدار یا حتی یک گدای تصادفی در خیابان صحبت می کنند.

آنها به سادگی با همه به یک اندازه خوب رفتار می کنند بدون اینکه در ازای مهربانی خود انتظاری داشته باشند.

۵) همیشه از شما می پرسند که آیا شما خوب هستید؟

افراد دلسوز واقعی همیشه جویای احوال شما هستند ،آنها فقط به این دلیل نمی پرسند که این کار مؤدبانه است. آنها می پرسند زیرا  واقعاً نگران شما هستند و می خواهند بدانند.

و وقتی به آنها اعتماد کرده و با آنها درد و دل می کنید  به جای اینکه فقط به افق خیره شوند و اجازه دهند کلمات شما از کنار آنها عبور کنند، می نشینند و با دقت به شما گوش می دهند.

ممکن است همیشه کلمات مناسبی برای آرام کردن و دلداری دادن به شما  نداشته باشند، اما شمامی دانید که آنها  به شما اهمیت می دهند.

۶) افراد دلسوز توجه زیادی به شما دارند

بودن با آنها یک تجربه عجیب و غریب است. تقریباً مثل این است که آنها می توانند زمانی را که شما به موضوع خاصی فکر می کنید ،خوشحال و یا ناراحت هستید احساس کنند.

به نوعی، این در واقع کاملاً درست است. افرادی که واقعاً دلسوز هستند، می‌توانند تشخیص دهند که افراد در حال و روز  نامناسبی  هستند یا در حال گذراندن چه شرایطی  هستند، زیرا به اطرافیان خود توجه زیادی می کنند.

این چیزی است که افرادی که به سادگی وانمود می‌کنند که دلسوز هستند ، حتی به خود زحمت انجام آن را نخواهند داد. این اتلاف انرژی بیش از حد است، بنابراین آنها به سادگی به بدیهی ترین چیزها توجه می کنند.

۷) چیزهایی را که به آنها می گویید به خاطر می آورند

در حال حاضر، حتی دلسوزترین افراد جهان نیز از خطر از دست دادن حافظه و فراموشی  مصون نیستند. اما حداقل آنها تلاش می کنند تا به خاطر بسپارند، که مطمئناً هنوز هم معنی زیادی دارد.

اگر به آنها گفتید که از سیگار متنفرید زیرا کسی که دوستش داشتید بر اثر سرطان ریه مرده است، آن قدر حواستان باشد که هرگز سیگار یا ویپ به آنها پیشنهاد ندهید.

افرادی که به شما اهمیت می دهند در حافظه خود فضایی را برای شما رزرو می کنند. و این به آنها کمک کرده تا با دیگران بهتر رفتار کنند.

۸) افراد دلسوز می پرسند که چگونه می توانند کمک کنند

به جای اینکه برای کمک عجله کنند و با تکیه به قضاوت خود در مورد آنچه باید انجام شود تصمیم بگیرند،  از شما می پرسند که چگونه می توانند کمک کنند .

آنها بهتر از این که تصور کنند موقعیت را به خوبی می دانند تا راه حلی عالی ارائه دهند، می دانند و ترجیح می دهند به شما اجازه دهند تصمیم بگیرید.

گاهی اوقات آنها می دانند چگونه به بهترین شکل به مردم کمک کنند، اما  رضایت طرف مقابل برای آنها بسیار مهم است. بنابراین آنها درخواست می کنند و  وقتی می خواهند  به شما کمک کنند، اجازه می گیرند.

خواستگار دارم /در مورد چه مسائلی باهاش حرف بزنم /چی بپرسم ؟

آنها به خوبی می دانند که برخی از اشکال کمک می تواند نتیجه معکوس داشته باشد، و این آخرین چیزی است که می خواهند.

۹) مرتباً با شما تماس می گیرند

زندگی پر از اتفاق و مشغله است ، گاهی اوقات ما به سادگی در بازی های زندگی  غرق می شویم و در نهایت فراموش می کنیم که مدت ها از یکدیگر خبری بگیریم و احوالی بپرسیم .

آنهایی که واقعاً دلسوز هستند سعی می کنند مرتباً با دوستان و عزیزان خود ارتباط برقرار کنند و این کار را به محض اینکه به یاد آوردند انجام می دهند.

آنها  از این اخلاق ها ندارند که بگویند «اگر آنها پیامک نمی‌فرستند، پس من پیامک نمی‌زنم! احوالی نمی گیرم و…

آنها  به یک باره یاد شما می افتند و فکر می کنند “اوه، امیدوارم که حالشان خوب باشد.” و ناگهان تصمیم می گیرند که به شما زنگ بزنند یا حضوری با شما ملاقات کنند .

۱۰) آنها بدون توجه به هر اتفاقی نگران هستند

حتی اگر گاهی اوقات با آنها درگیر کدورتی هستید، یا کاری انجام داده اید که باید آنها را ناراحت می کرد، آنها همچنان یک دوست باقی می مانند.

 به این دلیل نیست که آنها تحت فشار قرار می گیرند،ناراخت نمی شوند  و یا نمی توانند بدون شما زندگی کنند (به حرف ما اعتماد کنید – آنها می توانند)، بلکه فقط به این دلیل است که آنها واقعاً به شما اهمیت می دهند و شاید آنقدر دوستتان داشته باشند که شما را درک کنند.

آن‌ها می‌دانند که ممکن است شما در حال گذراندن وضعیت نامناسبی  باشید، می‌دانند که هیچ‌کس کامل نیست، و می‌دانند که روابط – به‌ویژه دوستی‌ها – ممکن است کمی سخت شوند… و برای آنها، این مشکلی ندارد!

سخن نهایی

یافتن افرادی که واقعاً دلسوز هستند دشوار است.

پس اگر این خصلت ها را در فردی دیدید، او را برای خودتان  نگه دارید و به او احترام بگذارید. همانطور که آنها از شما مراقبت می کنند از آنها مراقبت کنید.

دنیا جای بهتری است وقتی با افرادی هستید که می دانند چگونه صادقانه دوستتان  داشته باشند و به شما اهمیت دهند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسینی سه شنبه , ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۵۶

ممنون