?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1402 - 14:07
کد خبر : 17647

درست شنیده اید گل‌محمدی من را می خواهد اما …

درست شنیده اید گل‌محمدی من را می خواهد اما …

مهاجم جدید سرخ ها می گوید: فصل قبل تا زمانی که مصدوم نشده بودم عنوان آقای گلی امیدها را با ۱۴ گل در ۲۰ بازی در اختیار داشتم. به گزارش همشهری آنلاین علیرضا خدادادی مهاجمی که فصل قبل تا زمانی که مصدوم نشده بود عنوان آقای گلی را در اختیار داشت حالا با خواست یحیی

مهاجم جدید سرخ ها می گوید: فصل قبل تا زمانی که مصدوم نشده بودم عنوان آقای گلی امیدها را با ۱۴ گل در ۲۰ بازی در اختیار داشتم.

علیرضا خدادادی

به گزارش همشهری آنلاین علیرضا خدادادی مهاجمی که فصل قبل تا زمانی که مصدوم نشده بود عنوان آقای گلی را در اختیار داشت حالا با خواست یحیی به اتفاق چند بازیکن دیگر به تمرینات تیم بزرگسالان پرسپولیس فراخوانده شده.

سرمربی استقلال دو بازیکن را اخراج کرد / دیگر سر تمرین نیایید

مهاجمی که در بازی تدارکاتی مقابل پیکان یکی از دو گل تیمش را به ثمر رساند تا نشان دهد در شرایطی که پرسپولیس با کمبود مهاجم گلزن مواجه است سرمربی پرسپولیس می‌تواند روی او حساب باز کند. در رابطه با مسائل مختلف و شرایط این بازیکن در پرسپولیس گفت‌وگویی با او داشتیم.‌

تو با مصدومیت مواجه بودی که در مقطعی نگرانت ساخته بود، در این رابطه الان مشکلی نداری؟
نه خدا را شکر مصدومیتی ندارم.

یک ماه قبل هم پیش دکتر رازی رفتم و ایشان بعد از معاینات کامل به من اعلام داشتند که می‌توانی فوتبال بازی کنی و مشکلی از این بابت نداری به همین دلیل خدا را شکر بدون مشکل در تمرینات پرسپولیس حضور دارم و برای درخشش هم انگیزه‌های زیادی دارم.

یحیی گل‌محمدی قید گزینه استقلال را زد چون او…

‌یحیی، تو و چند بازیکن امید دیگر را فرا خوانده و قرار است که با شما قرارداد بسته شود؟
بله سرمربی تیم مرا فراخوانده اما هنوز چیزی مشخص نیست و فعلاً با باشگاه قرارداد جدیدی نبستم اما خیلی امیدوارم و خیلی با انگیزه تمرین می‌کنم.

‌فصل قبل توعنوان آقای گلی امیدها را داشتی اما این عنوان چطور تا پایان فصل باقی نماند؟
فصل قبل تا زمانی که مصدوم نشده بودم عنوان آقای گلی امیدها را با ۱۴ گل در ۲۰ بازی در اختیار داشتم اما بعد از اینکه مصدوم شدم و تقریباً یک نیم فصل نبودم بازیکن دیگری با اختلاف گل کمتری نسبت به من، آقای گل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.