?>
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1402 - 15:53
کد خبر : 27596

آقای نکونام کاری به تیم ما نداشته باش / به الهلال فکر کنی بهتر است

آقای نکونام کاری به تیم ما نداشته باش / به الهلال فکر کنی بهتر است

سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان می گوید جواد نکونام بهتر است به فکر تیم خودش باشد.

جواد نکونام شب گذشته در نشست خبری تیمش مقابل فولاد، در واکنش به اینکه تیم فوتبال فولاد شرایط خوبی را بعد از اینکه او از این تیم رفت تجربه نمی‌کند و صحبت‌های گفته شده مانند اینکه عوامل نکونام تیم فولاد را خراب می‌کنند، گفت: در خصوص تیم فولاد بعد از جدا شدنم از این تیم صحبت نمی‌کنم چرا که حرفه‌ای نیست. قطعاً مدیرعامل، سرمربی و … این تیم بهترین تصمیم را برای باشگاه می‌گیرند. بعد از اینکه فولاد قهرمان جام حذفی شد من را از تیم کنار گذاشتند. دوباره برگشتم و توانستیم هم آسیا و هم سوپر کاپ را کسب کنیم. آن روز که ما در اهواز مقابل پرسپولیس بازی کردیم آن موقع برای آینده تیم فولاد پیش‌بینی کردم که چه اتفاقاتی می‌خواهند برای این تیم رقم بزنند و بیش از این صحبتی ندارم.

آرمین مرادی در گفت و گو با ایسنا، در واکنش به صحبت‌های جواد نکونام اظهار کرد: نکونام عنوان می‌کند حرفه‌ای نیست درباره باشگاه فولاد صحبت کند ولی در ادامه می‌گوید آن روز که به همراه فولاد در اهواز مقابل پرسپولیس بازی کرده است پیش‌بینی شرایط فعلی را برای فولاد داشته است که باید بگویم بهتر است آقای نکونام به روز بازی با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا فکر کند، نه بازی فصل گذشته با پرسپولیس. چون اگر ما الهلال را شکست می‌دادیم جزو چهار تیم برتر آسیا قرار می‌گرفتیم و خوشحالی را به هواداران فولاد و مردم ایران تقدیم می‌کردیم.

وی ادامه داد: به نظر من نکونام بهتر است حواسش به تیم استقلال باشد و کاری به فولاد نداشته باشد تا اگر در پایان فصل تیمش قهرمان نشد در جواب هوادارانش ابر و ماه و خورشید را مقصر نداند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.