?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1402 - 4:55
کد خبر : 19034

شاید در لحظه آخر حضور این دو بازیکن در تیم استقلال منتفی شود

شاید در لحظه آخر حضور این دو بازیکن در تیم استقلال منتفی شود

کمتر از یک هفته به دیدار استقلال در برابر صنعت نفت باقی مانده است اما نه حضور عارف غلامی در اردوی تیم آبی محقق شده است و نه یاسین سلمانی. عارف غلامی تا کنون مذاکرات متعددی با باشگاه استقلال داشته اما هنوز به توافق مالی دست پیدا نکرده است. عارف غلامی بخشی از خواسته‌های مالی

کمتر از یک هفته به دیدار استقلال در برابر صنعت نفت باقی مانده است اما نه حضور عارف غلامی در اردوی تیم آبی محقق شده است و نه یاسین سلمانی.

blank

عارف غلامی تا کنون مذاکرات متعددی با باشگاه استقلال داشته اما هنوز به توافق مالی دست پیدا نکرده است. عارف غلامی بخشی از خواسته‌های مالی خود را به نسبت فصل گذشته کاهش داده است اما باز هم با مبلغ مد نظر باشگاه استقلال کمی فاصله دارد و باشگاه فعلا حاضر نیست با عدد تعیین شده از سوی عارف غلامی قرارداد را تنظیم کند. انتظار باشگاه استقلال این است عارف غلامی همانند محمدحسین مرادمند و سیدحسین حسینی با تیم سفید امضاء کند. مذاکرات با طرفین تا امروز هیچ نتیجه مثبتی به دنبال نداشته است  و از آنجایی که عارف با پیشنهاد خوبی مواجه شده است، هیچ بعید نیست امروز و فردا خبر او در یک تیم دیگر رسانه‌ای شود.

از حضور یاسین سلمانی هم در تیم استقلال خبری نیست. این اخبار می‌تواند برای تماشاگران تیم استقلال در آستانه بازی با صنعت نفت شوک آور باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.