?>
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1402 - 19:25
کد خبر : 19471

مدعی قهرمانی اند اما مهاجم ندارند /فوتبال بی رحم است

مدعی قهرمانی اند اما مهاجم ندارند /فوتبال بی رحم است

اگر چه استقلال اخیراً منتظر محمد بازیکن عراقی که در لیست اولیه نکونام نبود را جذب کرده اما دغدغه‌ اصلی جواد نکونام کمبود مهاجم است. تیم فوتبال استقلال این روزها تمریناتش را در کمپ مرحوم ناصر حجازی پیگیری می‌کند تا آماده حضور در بیست‌وسومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال شود.اگر چه استقلال اخیراً منتظر محمد

اگر چه استقلال اخیراً منتظر محمد بازیکن عراقی که در لیست اولیه نکونام نبود را جذب کرده اما دغدغه‌ اصلی جواد نکونام کمبود مهاجم است.

blank

تیم فوتبال استقلال این روزها تمریناتش را در کمپ مرحوم ناصر حجازی پیگیری می‌کند تا آماده حضور در بیست‌وسومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال شود.

اگر چه استقلال اخیراً منتظر محمد بازیکن عراقی که در لیست اولیه نکونام نبود را جذب کرده اما دغدغه‌ اصلی جواد نکونام کمبود مهاجم است، به طوری که پس از رفتن مهدی قایدی و جدایی سجاد شهباززاده و آرمان رمضانی، آبی‌پوشان تنها ارسلان مطهری و پیمان بابایی را در اختیار دارند.

بابایی بیشتر در نقش وینگر بازی می‌کند و شاید به دلیل کمبود مهاجم در نوک خط حمله آبی‌پوشان به میدان برود. آریا برزگر مهاجم جوان و زیر ۲۳ سال استقلال دیگر گزینه استقلال در خط حمله است، ولی باید دید می‌تواند جزو نفرات اصلی در ترکیب قرار بگیرد یا نه.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.