?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اسفند 1401 - 18:59
کد خبر : 3723

بدون قرعه کشی و با قیمت کارخونه خودرو بخر +جزئیات طرح

بدون قرعه کشی و با قیمت کارخونه خودرو بخر +جزئیات طرح
طرح جدید ثبت نام خودرو بدون انجام قرعه کشی کلید خورد

سرویس گوناگون چمدون ،مدیرکل خودرویی وزارت صمت از آغاز طرح پیش فروش خودرو‌های داخلی از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند خبر داد و گفت: در این طرح همه متقاضیان، خودرو دریافت می‌کنند.

 

فروش فوری خودرو شرکت خای خودروسازی دچار تحول بزرگی شده است. شرکت های خودروسازی ایران طرح فروش فوری خودرو را بدون قرعه کشی انجام میدهند. یکی از روش های فروش فوری خودرو ازاده محصولات در بورس کالا می باشد. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از فروش فوری خودرو را برای شما قرار داده ایم. در ادامه بروزترین خبر از فروش فوری خودرو را می خوانید.

مدیرکل خودرویی وزارت صمت از آغاز طرح پیش فروش خودرو‌های داخلی از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند خبر داد و گفت: در این طرح همه متقاضیان، خودرو دریافت می‌کنند.

عبدالله توکلی لاهیجانی با اشاره به پیش فروش خودرو‌های داخلی از روز چهارشنبه هفته جاری اظهار داشت: در این طرح خودروسازان سایپا، ایران خودرو و همچنین خودروسازان بخش خصوصی محصولات خود را ارائه می‌کنند.

مدیر کل خودرویی وزارت صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه در این طرح قرعه کشی انجام نمی‌شود، افزود: در این طرح همه ثبت نام کنندگان خودرو دریافت می‌کنند، اما زمان تحویل خودرو بین ۳ ماه تا یک سال متفاوت خواهد بود.

وی اظهار داشت: در این طرح مشتریان در صورت تمایل نداشتن به دریافت خودرو با زمان انتظار بیشتر می‌توانند انصراف خود را اعلام و پول خود را از حساب وکالتی خارج کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.