?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1402 - 14:28
کد خبر : 19749

باربی باعث طلاق زوج جوان و خوشبخت شد

باربی باعث طلاق زوج جوان و خوشبخت شد

تیتر خبر “باربی باعث طلاق زن و شوهر جوان شد” به سرعت دست بدست شده و درلیست وایرال شده های روز قرار گرفت؛ خبری که جزئیات آن را در این بخش از  چمدون  می خوانید، برای بسیاری باعث تاسف بود. به گزارش دیلی میل، دختر جوانی که نامش منتشر نشده است پس از تماشای فیلم

تیتر خبر “باربی باعث طلاق زن و شوهر جوان شد” به سرعت دست بدست شده و درلیست وایرال شده های روز قرار گرفت؛ خبری که جزئیات آن را در این بخش از  چمدون  می خوانید، برای بسیاری باعث تاسف بود.

فیلم باربی

طلاق

به گزارش دیلی میل، دختر جوانی که نامش منتشر نشده است پس از تماشای فیلم سینمایی باربی همراه شوهرش متوجه شد که او مرد ایده آل زندگی اش نیست و از او طلاق گرفت.

من او را به عنوان راننده شخصی ام به دیگران معرفی کردم ولی همسرم…

این فیلم که تا کنون انتقادات بسیاری را به همراه داشته، پس از انتشار این خبر قطعا منتقدین بیشتری را به سمت خود جذب خواهد کرد.

تمام ماجرا از این قرار است که دختر جوان پس از تماشای این فیلم سینمایی از همسرش درباره احساس او نسبت به فیلم پرسید و وقتی متوجه شد که او هیچ احساس خاص و تحسین برانگیزی نسبت به این فیلم نداشته و در یک کلام این فیلم را نپسندیده، تصمیم گرفت از او جدا شود.

مرجان گفت: نامزدش فیلم آزار و اذیت ما را دیده است

 

جالب است بدانید که برخی از صاحب نظران فیلم و سینما در هالیوود، فیلم سینمایی باربی را فیلم مناسبی برای مخاطب ندانسته و در مورد آن بحث های انتقادی بسیاری انجام داده اند

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.