?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1402 - 14:45
کد خبر : 20393

اظهار نظر جالب ساپینتو‌ در مورد استقلال جواد نکونام

اظهار نظر جالب ساپینتو‌ در مورد استقلال جواد نکونام

واکنش جالب ساپینتو به بازی اولش استقلال با سرمربی گری نکونام حضور ۸۱ دقیقه‌ای آرتور کوین یامگا در ترکیب استقلال همراه با آنچه او در نظر داشت همراه نشد.پس از پایان دیدار استقلال مقابل صنعت نفت آبادان جواد نکونام از یکی از شاگردانش به شدت رضایت داشت.آرتور کوین یامگا مهره ثابت فصل گذشته استقلال که تقریباً در همه رقابت‌های

واکنش جالب ساپینتو به بازی اولش استقلال با سرمربی گری نکونام

blank

حضور ۸۱ دقیقه‌ای آرتور کوین یامگا در ترکیب استقلال همراه با آنچه او در نظر داشت همراه نشد.پس از پایان دیدار استقلال مقابل صنعت نفت آبادان جواد نکونام از یکی از شاگردانش به شدت رضایت داشت.

آرتور کوین یامگا مهره ثابت فصل گذشته استقلال که تقریباً در همه رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و سوپر جام در ترکیب ثابت ریکاردو ساپینتو حضور داشت و بازیکنان تیم او را پسر ساپینتو خطاب می کردند در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان ۸۱ دقیقه برای جواد نکونام بازی کرد.

حضور یامگا در ۵۰ متر جلو و در پستی که فصل بیست و یکم برای فرهاد مجیدی بازی می‌کرد ثابت کرد که این بازیکن توانایی‌های زیادی در جنگ میانه میدان و پشت محوطه جریمه حریف دارد. موضوعی که جواد نکونام پس از بازی با همکارانش در کادر فنی استقلال در میان گذاشت.

یامگا در جنگ‌های تن به تن با بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان برنده بود و حتی در پاره‌ای موارد توپ را از بین دو یا سه نفر برمی‌داشت و می‌رفت.میل به گلزنی و عطش به باز کردن دروازه صنعت نفت آبادان نیز در سبک بازی یامگا به وضوح مشهود بود.

هرچند که این بازیکن نتوانست به خواسته‌اش برسد و دروازه حریف را باز کند. او در دقایق پایانی حضورش در زمین مسابقه نیز فرصت خوبی برای باز کردن دروازه حریف داشت که توپ را با ضربه سر از بالای دروازه به بیرون زد.

 

با توجه به حضور درخشان یامگا در خط جلویی استقلال و رضایت جواد نکونام باید از حالا او را یکی از بازیکنان ثابت این تیم برای دیدار بعدی مقابل ملوان بندر انزلی در نظر گرفت.

حبرهای داغ ورزشی در چمدون :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.