?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1402 - 17:04
کد خبر : 11062

بهش بگو دوسش داری ! نترس هیچ اتفاقی نمی افته

بهش بگو دوسش داری ! نترس هیچ اتفاقی نمی افته
چرا بهش نمیگی دوسش داری !؟ بذار بدونه چقدر دوسش داری ! نمی دونم و نمی تونم معنی داره آخه

شاید یکی از بیشترین گله مندی همسران همین موضوع است خصوصا از طرف خانم ها که همیشه شاکی هستند که شوهرم برای جلب رضایت من همه کار می کند اما هیچگاه نمی گوید دوستت دارم و این برای من عذاب آور است .

blank

معمولا برای آقایان ظاهراً گفتن دوستت دارم سخت تر از خانم ها است و در این میان سهم آقایانی که مورد نقد هستند بسیار بیشتر از خانم ها است .

تمام کارهایی که زن خوب باید بلد باشه انجام بده اینهاست

یعنی گفتن یک دوستت دارم تا این اندازه می تواند سخت باشد ؟!

چرا اکثر آقایان از گفتن «دوستت دارم» فراری هستند؟

بیان علاقه به دیگران، به ویژه در روابط عاطفی، ممکن است برای برخی افراد سخت باشد. در مورد آقایان، به دلیل فرهنگی و تربیتی که در برخی جوامع وجود دارد، ممکن است بیان علاقه به شکل مستقیم برای آن‌ها نسبت به خانم‌ها سخت تر  باشد. همچنین، ترس از رد شدن، ترس از تغییر وضعیت رابطه، ترس از عدم پاسخگویی به همان اندازه که باید، نیز می‌تواند دلیلی برای فراری بودن باشد.

در برخی موارد، آقایان ممکن است برای ابراز علاقه به شکل دیگری استفاده کنند.

به عنوان مثال، با ابراز محبت و توجه به همسرشان، شاید نیازی به بیان کلمات “دوستت دارم” نبینند. همچنین، آقایان ممکن است از روش‌های غیر کلامی برای ابراز علاقه استفاده کنند، مانند تحمل کردن ناراحتی های همسرشان، انجام کارهای خاص و توجه به جزئیات کوچک در رابطه.

blank

در هر صورت، برای افرادی که ممکن است سختی در بیان علاقه دارند، مهم است که درباره این موضوع با همسرشان صحبت کنند و راهکارهای متنوعی برای ابراز علاقه در رابطه خود پیدا کنند.

آقایان همین ده نکته را رعایت کنید ازدواج موفقی خواهید داشت

همچنین، این مهم است که احساسات و نیازهای خود را به صراحت بیان کنند و درباره روابط خود با همسرشان کاملاً شفاف باشند.

به همسرتان اعتماد کنید و با او درباره احساساتتان صحبت کنید. اگر این موضوع برای شما سخت است، می‌توانید از روش‌های دیگری برای بیان علاقه خود استفاده کنید.

۱. نشان دادن علاقه: با نشان دادن علاقه و محبت خود به همسرتان، می‌توانید او را به خود جذب کنید. با توجه به علایق و تمایلات او، سعی کنید به او هدایایی بدهید و یا به او کمک کنید تا به اهدافش برسد.

۲. ابراز محبت با رفتارها: رفتارهای شما می‌تواند به همسرتان نشان دهد که چقدر او را دوست دارید. سعی کنید با رفتارهای خود، محبت خود را به او نشان دهید و به او نشان دهید که او چقدر برای شما مهم است.

۳. صحبت کردن با دوستان مشترک: می‌توانید با دوستان مشترک خود، درباره احساساتتان صحبت کنید و نظرات آن‌ها را درباره بیان علاقه به همسرتان بپرسید.

۴. نوشتن نامه: نوشتن نامه به همسرتان، می‌تواند به شما کمک کند تا احساساتتان را بهتر بیان کنید. در نامه، به همسرتان بگویید که چقدر او برای شما مهم است و چقدر او را دوست دارید.

blank

۵. ملاقات با مشاور: اگر با مشکلاتی در بیان علاقه خود به همسرتان مواجه هستید، می‌توانید با مشاوری ملاقات کنید تا به شما راهنمایی کند که چگونه این موضوع را به همسرتان بگویید.

در کل، بیان علاقه به همسرتان می‌تواند به رابطه شما کمک کند و آن را تقویت کند. با استفاده از روش‌هایی که بالا ذکر شد، می‌توانید احساسات خود را به همسرتان بیان کنید و رابطه خود را به مرحله بعدی برسانید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.