?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 - 16:19
کد خبر : 5833

قانون نانوشته /زنان خوب همسر مردان بد می شوند/قبول دارید؟

قانون نانوشته /زنان خوب همسر مردان بد می شوند/قبول دارید؟
قدیمی ها می گویند که همیشه دختران خوب نصیب پسران بد می شوند

گاهی  افراد برای وارد شدن به یک رابطه عجله دارند و همین باعث می شود افراد سمی را انتخاب کنند. برخی از زنان واقعاً عاشق مردان بد و ناسالم می شوند و این یکی از مشکلات حاد روابط است که امروزه در حال گسترش است. اما چرا؟

 

ترشح هورمون

مشاجره واکنش دفاعی جنگ یا گریز را تحریک می کند و هورمون های آدرنالین را در بدن انسان ترشح می کند. این آدرنالین به ساخت دوپامین کمک می کند که باعث می شود احساس خوبی داشته باشند و آنها را جذب یکدیگر کند.

مردان بد به دلیل رفتارشان هیجان بیشتری در روابط خود دارند و این باعث می شود زنان بیشتری را جذب کنند.

رسانه های اجتماعی و فشار اجتماعی

با وجود شبکه های اجتماعی، همه می خواهند رابطه عاشقانه داشته باشند. این امر باعث می شود افراد مشکلات را نادیده بگیرند و در انتخاب شریک مناسب دچار اشتباه شوند و گاهی به هر قیمتی وارد روابط مسموم شوند.

آنها نمی دانند سوء استفاده چگونه است

اگر کسی هرگز از شما سوء استفاده نکرده است، قطعاً نمی دانید سوء استفاده عاطفی چیست. او پس از آزار روحی یا جسمی از شما عذرخواهی می کند و شما فکر می کنید که بیش از حد حساس هستید و این آزار به حدی می شود که آسیب روحی و روانی به شما وارد می شود و متوجه آن نمی شوید.

 

اگر خودشیفته باشد، به مرور زمان که مطمئن شد هر کاری که او می گوید انجام می دهید، برای نشان دادن برتری خود شما را تحقیر می کند و به این احساس حقارت عادت خواهید کرد.

سابقه شخصی سوء استفاده خانوادگی

اگر او در خانواده‌ای بدسرپرست بزرگ شده باشد، هیچ مشکلی با روابط سمی ندارد و این واقعیت را می‌پذیرد که شما مورد آزار قرار می‌گیرید، زیرا احساس می‌کند سزاوار آن است یا تقصیر اوست.

تلاش برای حل مشکل

ممکن است به سندرم فلورانس نایتینگل مبتلا شوید و فکر کنید که می توانید آن مرد را نجات دهید و به دنبال او بروید. اگر او تمایلی به تغییر رفتار خود ندارد، سعی نکنید زیرا نتیجه معکوس خواهد داشت.

احساس کامل بودن

در ابتدای هر رابطه ای سعی می کنیم انسان کاملی باشیم، می ترسیم کار اشتباهی انجام دهیم و رابطه خراب شود. به همین دلیل است که زنان خوب عاشق مردان بد می شوند، زیرا احساس می کنند وقتی با آنها هستند نیازی به مراقبت ندارند.

ترس از دوست نداشتن

هنگامی که یک زن پس از یک دوره بسیار طولانی وارد یک رابطه می شود، ممکن است از طرد شدن و دوباره تنها شدن بترسد. این ترس باعث می شود او رفتار یک مرد سمی را تحمل کند.

عدم اعتماد به نفس

عدم اعتماد به نفس و عزت نفس باعث می شود نتوانید به دنبال رابطه بهتری باشید. این می تواند باعث شود که در یک رابطه مسموم بمانید و رنج بکشید.

انتخاب شریک یک عنصر حیاتی در آینده هر کسی است. یک شریک خوب می تواند با حمایت و مراقبت از شما در صورت لزوم زندگی شما را بهبود بخشد. از طرف دیگر، یک شریک سمی می تواند با نفوذ به حریم خصوصی و آزادی شما، زندگی شما را به جهنم تبدیل کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.