?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1402 - 13:23
کد خبر : 20611

می پرسید چرا ؟ پاسخ مشخص است من بازیکن جهانی ام

می پرسید چرا ؟ پاسخ مشخص است من بازیکن جهانی ام

نیمار، ستاره برزیلی، می‌گوید همیشه دوست داشته بازیکنی جهانی باشد و به همین دلیل راهی الهلال شده است. به گزارش “ورزش سه”، نیمار روز گذشته پس از چندین سال حضور در پاری سن ژرمن از این باشگاه جدا شد و به صورت رسمی قراردادش را با الهلال عربستان امضا کرد.  این انتقال بسیاری از طرفداران او و همچنین فوتبال‌دوستان

نیمار، ستاره برزیلی، می‌گوید همیشه دوست داشته بازیکنی جهانی باشد و به همین دلیل راهی الهلال شده است.
سکوت نیمار شکست: به این دلیل به الهلال آمدم!

به گزارش “ورزش سه”، نیمار روز گذشته پس از چندین سال حضور در پاری سن ژرمن از این باشگاه جدا شد و به صورت رسمی قراردادش را با الهلال عربستان امضا کرد. 

این انتقال بسیاری از طرفداران او و همچنین فوتبال‌دوستان را شوکه کرد، چرا که این بازیکن هنوز ۳۱ سال دارد و انتظار می‌رفت که مدت زمان بیشتری را در فوتبال اروپا سپری کند. خصوصا که در چند هفته اخیر بحث بازگشتش به باشگاه بارسلونا بسیار داغ بود. 

با این حال، این ستاره برزیلی تصمیم گرفت مسیر بسیاری از ستارگان بزرگ حاضر در فوتبال اروپا در این تابستان را ادامه دهد و به لیگ عربستان برود تا دستمزد باورنکردنی که گفته می‌شود نزدیک به ۱۶۰ میلیون یورو است دریافت کند. 

1910341

نیمار پس از پیوستن به الهلال گفت: «من به افتخارات بسیاری در اروپا دست پیدا کردم و از دوران خاصی که در این قاره داشتم لذت بردم اما همیشه دوست داشتم بازیکنی جهانی باشم و خودم را با چالش‌ها و موقعیت‌های جدید در مکان‌های جدید امتحان کنم. 

دوست دارم تاریخ ورزشی جدیدی را شخصا از نو بنویسم و لیگ عربستان انرژی بسیار زیاد و بازیکنان با کیفیتی در این مقطع دارد. من چیزهای بسیاری شنیدم و می‌دانم که مسیر فهرست بلندی از بازیکنان برزیلی را ادامه دادم که پیش از این در طول سال‌ها در عربستان که به نظرم جای بسیار خوبی است بازی کرده‌اند. 

الهلال باشگاهی بزرگ با هوادارانی فوق العاده است و آنها بهترین تیم آسیا هستنند. این به من انرژی می‌دهد که تصمیم درست را در زمان درست و با باشگاه درست بگیرم. عاشق پیروزی و گلزنی هستند و برنامه‌ام این است که این روند را در عربستان سعودی و الهلال ادامه دهم.»

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.