?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1402 - 12:13
کد خبر : 20600

گل پرسپولیسی ها آفساید بود و آفساید خواهد ماند مگر شک دارید ؟

گل پرسپولیسی ها آفساید بود و آفساید خواهد ماند مگر شک دارید ؟

آلومینیوم اراک در شبی که سکوها به واسطه حضور زنان جو خاصی داشت توانست یک پیروزی شیرین را جشن بگیرد. به گزارش “ورزش سه” مهران موسوی، مدافع  آلومینیوم، بعد از چند فصل گل زد و گل او ارزش و شیرینی خاصی داشت. شبی که زنان برای اولین بار جهت تماشای بازی آلومینیوم به ورزشگاه آمده

آلومینیوم اراک در شبی که سکوها به واسطه حضور زنان جو خاصی داشت توانست یک پیروزی شیرین را جشن بگیرد.

گل پرسپولیس هنوز به نظر ما آفساید است

به گزارش “ورزش سه” مهران موسوی، مدافع  آلومینیوم، بعد از چند فصل گل زد و گل او ارزش و شیرینی خاصی داشت. شبی که زنان برای اولین بار جهت تماشای بازی آلومینیوم به ورزشگاه آمده بودند این تیم با نمایشی تهاجمی برابر حریفش استقلال خوزستان به پیروزی رسید. این بردی بود که آلومینیوم بعد از شش ماه در ورزشگاه خانگی‌‌اش کسب می‌کرد. مهران موسوی که گل سه امتیازی‌اش فضای خاصی را در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک بوجود آورد در پایان بازی گفت: “خدا را شکر می‌کنم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و با تمریناتی که داشتیم و آنالیزی که کادرفنی انجام داده بودند خیلی مسلط بازی را شروع و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. خیلی روی بازی مسلط بودیم و نتیجه‌اش را هم گرفتیم.”

مدافع آلومینیوم اراک که سال گذشته همراه این تیم دومین خط دفاعی لیگ برتر بود در ادامه گفت: “در نیمه دوم و در ده دقیقه اول شاید بازی را کمی از دست دادیم اما دوباره با تغییر تاکتیکی که داشتیم مسلط شدیم و خدا را شکر مزد زحمتمان که سه امتیاز بود را گرفتیم.”

آلومینیوم در هفته اول و موسوی همراه این تیم در ورزشگاه آزادی هم نمایش خوبی برابر پرسپولیس داشت، اما با یک گل مشکوک به آفساید شکست خورد. گلی که تبعات هم داشت. این مدافع به خاطر مصاحبه بعد از بازی با محرومیت مواجه شد. محرومیتی که برای این بازی دچار تعلیق شد و این بازیکن توانست با حضورش در زمین گل سه امتیازی را به ثمر برساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.