?>
تاریخ انتشار : جمعه 27 مرداد 1402 - 14:48
کد خبر : 20788

حضور مهدی مهدوی کیا در لیگ برتر /دور ولی نزدیک

حضور مهدی مهدوی کیا در لیگ برتر /دور ولی نزدیک

آکادمی کیا در فصل پیش روی مسابقات لیگ دسته دوم با خرید امتیاز اورکی اسلامشهر حضور پیدا خواهد کرد.  آکادمی کیا با خرید امتیاز لیگ دویی شهید اورکی اسلامشهر پای به فصل جدید این رقابت ها گذاشت. کیا که طی سه فصل اخیر در لیگ دسته سوم بزرگسالان فعالیت می کرد، در فصل جدید در

آکادمی کیا در فصل پیش روی مسابقات لیگ دسته دوم با خرید امتیاز اورکی اسلامشهر حضور پیدا خواهد کرد.

تیم مهدوی‌کیا به لیگ دسته دوم رسید

 آکادمی کیا با خرید امتیاز لیگ دویی شهید اورکی اسلامشهر پای به فصل جدید این رقابت ها گذاشت. کیا که طی سه فصل اخیر در لیگ دسته سوم بزرگسالان فعالیت می کرد، در فصل جدید در یک سطح بالاتر به ماجراجویی هیجان انگیز خود در فوتبال ایران ادامه خواهد داد.

تیم مهدوی کیا سه فصل پیش در اولین فصل فعالیتش در لیگ سه با رسیدن به رتبه هفتم گروه سوم مرحله اول لیگ سه سقوط کرد. آن ها در دومین سال فعالیت توانستند به مرحله نهایی صعود کنند و با رسیدن به رتبه دوم گروه اول مرحله نهایی حتی تا پلی آف لیگ سه و یک قدمی لیگ دویی شدن نیز پیش رفتند.

درنهایت در فصل تازه به اتمام رسیده که سومین فصل حضور آکادمی کیا تحت هدایت هادی مهدوی کیا در لیگ سه بود، آن ها برخلاف پیش بینی ها نتایج چندان خوبی کسب نکردند و با ایستادن در رتبه ششم جدول گروه اول لیگ سه تنها توانستند سهمیه خود را حفظ کنند.

حال آکادمی کیا که با انبوهی از بازیکنان ملی پوش رده های سنی مختلف بسیار پر قدرت است، هشت سال پس از تأسیس این مجموعه در لیگ دو شرکت خواهد کرد و امیدوار است همچون درخشش در حیطه بازیکن سازی و فوتبال پایه بتواند در سومین سطح فوتبال ایران نیز بدرخشد.

ورزش۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.