?>
تاریخ انتشار : جمعه 27 مرداد 1402 - 20:58
کد خبر : 20830

زن بهرام رادان کیست ؟ آنچه باید در مورد مینا مختاری بدانید

زن بهرام رادان کیست ؟ آنچه باید در مورد مینا مختاری بدانید

زن بهرام رادان مینا مختاری ، یکی از بلاگرای معروف توی اینستاگرام هست که خانوم بعد از ازدواجش بود که خیلی به چشم اومد و یه عالمه فالوور جذب کد و دید ه شد چرا که قبل از اون درسته که مینا خانوم کار رو بار خودش رو داشت ولی خب اینجوری که باید و شاید

زن بهرام رادان مینا مختاری ، یکی از بلاگرای معروف توی اینستاگرام هست که خانوم بعد از ازدواجش بود که خیلی به چشم اومد و یه عالمه فالوور جذب کد و دید ه شد چرا که قبل از اون درسته که مینا خانوم کار رو بار خودش رو داشت ولی خب اینجوری که باید و شاید معروف نبود و بعد از این که شد زن بهرام رادان، پرنده ی شهرت به یکباره اومد و سایه انداخت روی زندگی این خانوم چون بالاخره همسرش کم کسی نبوده و یکی از بهترین و موفق ترین بازیگرهای ایرانی هست که میشناسیم.

blank

البته که همونطور که میونید این روزا زن بهرام رادان و حتی خودش خیلی بیشتر از پیش توی چشم هستن و این موضوع به علت مراسم ازدواج این زوج هست که گویا دوسال نامزد بودن و حالا هم بساط عروسی رو به راه کردن و حسابی توی مجازی ترکوندن و خیلی ها اولین بار بود که عکس عروس رو با وجود این بلاگر هست میدیدن چون بهرام رادان زیاد عکس دوتایی از خودشون منتشر نمیکنه و کلا ترجیحش این هست که زندگی خصوصیش رسانه ای نشه، حالا در ادامه بیشتر از حواشی این تازه عروس و دوماد براتون میگیم.

blank

کلا بعضی از سلبریتی ها اخلاقای خاصی دارن و البته که خیلی از اون ها هستن که دوست ندارن که کسی از زندگی خصوصیشون اطلاعی داشته باشه و مجبور باشن بابتش به کسی جواب پس بدن مثلا رامبد جون وقتی که ازش در خصوص طلاقش از سحر دولتشاهی پرسیده بودن گفته بود که به کسی ارتباطی نداره طلاق ایشون و دوست داره که هر جوری که میخواد زندگی کنه چون این زندگی اون هست و اصلا علاقه ای به رسانه ای کردن اون نداره که کسی ازش باخبر بشه!

البته که امثال رامبد جوان حق دارن ولی خب گاهی از اوقات طرفدارا دوست دارن که خیلی بیشتر راجبه سلبریتی و بازیگر محبوبشون بدونن که گاهی این بیشتر دونستن رنگ و بوی سرک کشیدن میگیره ول خب چه میشه کرد! حالا یکی از افرادی هم که حسابی در حال سکرت نگه داشتن زندگیش هست بهرام رادانه که به تازگی حتی یه عکسی از رستوران گردیه خانومش منتشر شده بود که خیلی ها دنباله بهرام رادان تو عکس بودن ولی این زوج گویا همون عکسای عروسیشون تو پیجشون کفایت میکنه!

بهرام رادان

عکس هایی که با دوربین حرفه ای گرفته شدن

دقت کرده باشید این روزا توی مجازی خیلی راحت میشه افراد رو گول زد و واقعیت رو جور دیگه ای بهشون تحمیل کرد و در کل نمیشه که به فضای مجازی اونقدرا که باید و شاید اطمینان کرد چون این موضوع میتونه تهش به ضرر کسی تموم شه که اعتماد میکنه مثلا این روزا خیلی از افراد یه قیافه های زیبایی از خودشون به نمایش میذارن که خیلی ها به خیال میکنن این قیافه واقعه ودر حالی که پشت این قیافه یه عالمه ادیت و فیلتر هست!

حالا زن بهرام رادان یعنی مینا خانوم هم تو مجازی تو منظره های زیبا و خاصی عکس میذاره که شما نمیتونید باور کنید که این بانو توی ایرانه و خیلی راحت گولش رو میخورید و البته که این برمیگرده به میزان شیک بودن لوکیشنایی که ایشون انتخاب میکنه و البته با لباس های شیک و پیکش و دوربین گوشی گرونش که باهاش یه سری عکسارو به ثبت میرسونه که در نوع خودش خیلی بی بدیل هست مثلا عکس زیر رو همونطور که میبینید ایشون توی کاشان گرفته در حالی که انگار خارج از کشوره!

البته اینم بگیم که ایشون کلا یه پاش خارجه و یه پاش داخل و حتی داخل کشور هم خیلی از اوقات در حال مسافرت و گشت و گذاره و توی خارج از کشور هم که دیگه مشخصه.

بهرام رادان

دسته گلی که بهرام رادان برای زنش گرفت آرزوی هر دختریه

گفتیم که بهرام رادان و خانومش جوری هستن که زیاد علاقه ای به منتشر کردن عکسای دوتایی ندارن و یه جورایی ترجیح میدن که تو مناسبت های خاص از هم دیگه توی پیجاشون عکس بذارن مثلا بهرام رادان تو تولد همسرش از خودشون یه عکس منتشر کرده بود تولدش رو تبریک گفته بود. 

اما خب مینا خانوم فعالیتش توی مجازی بیشتر از آقای رادان هست و خیلی از وقتا دسته گل های زیبا و شکیلی که تو دست مینا خانوم میبینید توی عکسا مشخصه که هدیه ی آقای رادان هست چرا که فقط یه فرد عاشق میتونه یه همچین هدیه ی زیبایی به معشوقش بده مثل دسته گل زیر که وقتی مینا خانوم باهاش عکس گذاشت خیلی ها بهش گفتن که خوش به حالش که همچین همسر بافکر و خوش ذوقی داره!

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.