?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1402 - 11:51
کد خبر : 21001

این دو بلای جان استقلال در اصفهان می شوند

این دو بلای جان استقلال در اصفهان می شوند

تیم فوتبال سپاهان اصفهان تمرینات خود برای بازی با استقلال را از سر گرفته و شاگردان مورایس بعد از دو برد با اختلاف در ابتدای لیگ، حالا به مصاف استقلال، دیگر تیم شش امتیازی جدول، خواهند رفت. در این بین، یکی از نقاط قوت سپاهان در دو بازی ابتدایی، پویا بودن جناح چپ این تیم به‌خصوص در

تیم فوتبال سپاهان اصفهان تمرینات خود برای بازی با استقلال را از سر گرفته و شاگردان مورایس بعد از دو برد با اختلاف در ابتدای لیگ، حالا به مصاف استقلال، دیگر تیم شش امتیازی جدول، خواهند رفت.

در این بین، یکی از نقاط قوت سپاهان در دو بازی ابتدایی، پویا بودن جناح چپ این تیم به‌خصوص در فاز تهاجمی بوده که عملکرد رضا شکاری در حمله و میلاد زکی‌پور در دفاع نیز موید همین موضوع است.

بازیکنانی که بعد از یک‌سال بازی در کنار هم در ترکیب گل‌گهر، حالا با یک وقفه، این بار در سپاهان هم‌تیمی شده و برای اهداف مشترک می‌جنگند که یکی از آنها، موفقیت در رقابت دشوار چهارشنبه برابر استقلال خواهد بود.

blank

تیمی که با جواد نکونام، صالح حردانی و کوین یامگا بازیکنان سمت راست آن خواهند بود و دنبال‌کنندگان فوتبال ایران در انتظار تماشای رقابت جالب توجه در نقش‌جهان بین این چهار بازیکن خواهند بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.