?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 شهریور 1402 - 13:35
کد خبر : 21679

آنچه در مورد تام هاردی و یازده فیلم برتر او باید بدانید

آنچه در مورد تام هاردی و یازده فیلم برتر او باید بدانید

زندگی تام هاردی از دوران پریشانی جوانی تا تبدیل شدن به یکی از پرکارترین و مشهورترین بازیگران هالیوود، داستانی است که تمامی پشتکار، تلاش و استعداد او را نشان می‌دهد. زندگی هاردی از اعتیاد و بزهکاری در دوران نوجوانی تا درخشش در سینما، گواهی بر تعهد و تلاش او برای پیشرفت در کار و دستیابی

زندگی تام هاردی از دوران پریشانی جوانی تا تبدیل شدن به یکی از پرکارترین و مشهورترین بازیگران هالیوود، داستانی است که تمامی پشتکار، تلاش و استعداد او را نشان می‌دهد. زندگی هاردی از اعتیاد و بزهکاری در دوران نوجوانی تا درخشش در سینما، گواهی بر تعهد و تلاش او برای پیشرفت در کار و دستیابی به موفقیت است. به همین دلیل آشنایی با زندگی و برخی از فیلم‌های تام هاردی بسیار جذاب است. در این مقاله، به بررسی زندگی‌نامه این بازیگر معروف می‌پردازیم و تعدادی از بهترین فیلم‌های او را معرفی می‌کنیم.

 

مروری کوتاه بر زندگی تام هاردی

هاردی ۵ سپتامبر ۱۹۷۷ (۱۶ شهریور ۱۳۵۶) از مادری هنرمند و پدری نویسنده در خانواده‌ای ثروتمند در لندن به دنیا آمد. اما خیلی زود دچار اعتیاد به الکل و مواد مخدر شد و ترک تحصیل کرد. او در ۱۷سالگی به‌دلیل بزهکاری دستگیر شد، اما بالاخره توانست اشتیاق زندگی‌اش را در مدرسه بازیگری لندن پیدا کند.

پس از ورود به مدرسه بازیگری، زندگی هاردی در مسیر تحول قرار گرفت. تام هاردی در طول زندگی حرفه‌ای خود، به‌جز استعداد انکارناپذیرش، تلاش و پشتکاری تزلزل‌ناپذیر نشان داده و نقش پیچیده‌ترین شخصیت‌ها در سینما و تلویزیون را بر عهده گرفته است. او به‌عنوان بازیگر، تولیدکننده و فیلم‌نامه‌نویس از سال ۱۹۹۸ تاکنون در زمینه سینما و تلویزیون فعالیت دارد.

گفتنی است تام هاردی ۲ بار ازدواج کرده است و ۳ فرزند دارد. او در حال‌ حاضر با همسر دومش شارلوت رایلی، بازیگر انگلیسی، زندگی می‌کند.

زندگی حرفه‌ای و فیلم های تام هاردی

اولین بازی تام هاردی سال ۲۰۰۱ در سریال «جوخه برادران» (Band of Brothers)، اثر تحسین‌شده شبکه اچ‌بی‌او (HBO)، بود. در همان‌ سال، تصویر هاردی برای اولین بار با فیلم «سقوط شاهین سیاه» (Black Hawk Down) اثر ریدلی اسکات روی پرده بزرگ سینما رفت.

او در چند فیلم دیگر همچون «پیشتازان فضا؛ انتقام» (Star Trek: Nemesis) در نقش‌های فرعی ظاهر شد تا اندک‌اندک راه خود را به نقش‌های اصلی فیلم‌ها باز کند. در زمانی که تام هاردی تلاش می‌کرد جایگاه خود را در هالیوود پیدا کند، برخی ناکامی‌ها در فیلم‌های مختلف او را مجددا به‌سمت الکل و مواد مخدر سوق دادند. بااین‌همه، او در سال ۲۰۰۳ در مرکز توانبخشی معتادان تلاش کرد تا برای همیشه از شر اعتیاد خلاص شود.

درخشش تام هاردی در نقش اصلی فیلم «برونسون» (Bronson) در سال ۲۰۰۸، او را به‌عنوان بازیگری توانا برای تمام علاقه‌مندان به سینما در سراسر جهان مطرح کرد و ۲ سال بعد، بازی او در فیلم «تلقین» اثر کریستوفر نولان مهر تأییدی بر کارنامه تام هاردی به‌عنوان بازیگری توانمند شد.

در ادامه، برخی از بهترین فیلم های تام هاردی را معرفی کرده‌ایم.

۱۱. ونوم (Venom)

فیلم ونوم از فیلم های تام هادری

سال تولید: ۲۰۱۸
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی
ژانر: علمی‌تخیلی، اکشن، ابرقهرمانی
دوبله فارسی: دارد
کارگردان: روبن فلیشر
بازیگران اصلی: تام هاردی، میشل ویلیامز، ریز احمد
مدتزمان فیلم: ۱۱۲ دقیقه
امتیاز (IMDB): ۶٫۶

«ونوم» از فیلم‌های ابرقهرمانی هاردی است که هم‌زیستی جالب ادی براک (با بازی تام هاردی) و موجودی بیگانه به‌نام ونوم را به تصویر می‌کشد. ادی براک روزنامه‌نگاری است که تصادفی زندگی‌اش به یکی از بسیار موجودات بیگانه‌ای گره می‌خورد که به زمین حمله کرده‌اند. براک در این هم‌زیستی در تضادی بین اخلاق انسانی خود و طبیعت خشونت‌آمیز بیگانه قرار می‌گیرد و باید بتواند به‌خوبی از توانایی‌های جدیدش استفاده کند.

بازی تحسین‌برانگیز هاردی در این فیلم تلفیقی از کمدی و شخصیتی ضدقهرمان است که نتیجه فوق‌العاده‌ای داشته است. رابطه خنده‌آور ادی براک و بیگانه با رفتارهای عجیب‌وغریبی که اغلب در بازی هاردی می‌بینیم، یکی از عوامل شهرت و فروش عالی ۸۵۶میلیون‌دلاری این فیلم بود. بااین‌همه، فیلم‌نامه ضعیف و کارگردانی ناپخته قسمت دوم ونوم در سال ۲۰۲۱ با وجود بازی درخشان هاردی، نتوانست مخاطبان را چندان راضی کند.

۱۰. افسانه (Legend)

افسانه (فیلم های تام هاردی)

سال تولید: ۲۰۱۵
کشور سازنده: انگلستان، فرانسه، ایالات متحده آمریکا
زبان: انگلیسی
ژانر: جنایی، درام، بیوگرافی
دوبله فارسی: دارد
کارگردان: برایان هلگلند
بازیگران اصلی: تام هاردی (در دو نقش رونالد و رجینالد کری)، امیلی براونینگ
مدتزمان فیلم: ۱۳۲ دقیقه
امتیاز (IMDB): ۶٫۹

«افسانه» فیلم گانگستری تام هاردی است. این درام جنایی روایتگر داستان واقعی برادرانی دوقلو به‌نام‌های رونالد و رجینالد کری است که از جنایتکاران مخفی دهه ۱۹۶۰ لندن بودند. فیلم پویایی و پیچیدگی رابطه دوقلوها و به‌قدرت‌رسیدن آنها را به تصویر کشیده است و موضوعاتی همچون جاه‌طلبی، برادری و جذابیت قدرت را مطرح می‌کند. «افسانه» پرتره‌ای واضح از جنایت و خشونت پنهان در لندن اواسط قرن ۲۰ را به نمایش می‌گذارد.

تام هاردی نقش هر دو دوقلو را با خلاقیت به تصویر می‌کشد و به‌شکلی خیره‌کننده صحنه‌های مختلف فیلم از خشونت و دعوا گرفته تا لحظات تلخ دیدار با همسر رجی را می‌آفریند. جالب است بدانید از آنجا که دوقلوهای کری تجربه تمرین بوکس داشتند، او برای این صحنه‌ها هم برنامه تمرینی کاملی از بوکس را پشت‌سر گذاشت.

۹. قطره/کندو (The Drop)

فیلم قطره (فیلم های تام هاردی)

سال تولید: ۲۰۱۴
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی
ژانر: جنایی، درام
دوبله فارسی: دارد
کارگردان: میشل روسکام
بازیگران اصلی: تام هاردی، نومی راپس، جیمز گاندولفینی
مدتزمان فیلم: ۱۰۶ دقیقه
امتیاز (IMDB): ۷

فیلم «قطره» که در ایران «کندو» هم نام گرفته است، در محله‌ای شلوغ در بروکلین روایت می‌شود. این درام جنایی زندگی متصدی باری به‌نام باب ساگینوفسکی (با بازی تام هاردی) را نمایش می‌دهد. پس از اینکه باب در یک سرقت اشتباه گرفتار می‌شود، خود را در برابر شبکه‌ای از فریب و خطر می‌بیند که باید از آنها رها شود. فیلم بر موضوعاتی مانند رازداری، وفاداری و دوراهی‌های اخلاقی تمرکز دارد.

برخلاف سایر فیلم های تام هاردی، به نظر می‌رسد ظرافت‌های بازی این بازیگر در «قطره» دست‌کم گرفته شده‌اند، اما او به‌خوبی توانسته است باب ساگینوفسکی را به شخصیتی جذاب، خوشتیپ و خوش‌زبان تبدیل کند. با پیشروی داستان فیلم «قطره»، با شخصیت چندبعدی ساگینوفسکی آشنا می‌شویم. در واقع هاردی به‌خوبی توانسته است شخصیتی رازآلود را در درامی جنایی به تصویر بکشد.

۸. لاک (Locke)

لاک از فیلم های تام هادری

سال تولید: ۲۰۱۳
کشور سازنده: انگلستان، آمریکا
زبان: انگلیسی
ژانر: درام
دوبله فارسی: دارد
کارگردان: استیون نایت
بازیگران اصلی: تام هاردی
مدتزمان فیلم: ۸۵ دقیقه
امتیاز (IMDB): ۷٫۱

«لاک» درامی منحصربه‌فرد است که یک‌ ساعت‌ و نیم از زندگی ایوان لاک را روایت می‌کند. این مدیر ساخت‌وساز به‌سمت لندن می‌رود و تقریبا تمام داستان فیلم داخل یک خودروی تک‌سرنشین می‌گذرد. فقط از طریق تماس‌هایی که ایوان لاک (با هنرنمایی خارق‌العاده تام هاردی) با همکاران و اعضای خانواده‌اش می‌گیرد متوجه داستان پیچیده «لاک» می‌شویم. این فیلم مفاهیمی همچون مسئولیت، تعهد، پیامدهای کارها و تأثیر تصمیم‌های یک فرد بر دیگران را نشان می‌دهد.

ایوان لاک در این فیلم سخت‌ترین شب زندگی خود را سپری می‌کند. در طول این شب خاص، به‌خوبی می‌توانیم شخصیتی را لمس کنیم که در آستانه از‌دست‌دادن ارزشمندترین چیزهای زندگی‌اش است. تام هاردی به‌خوبی توانسته است پیچیدگی‌ها و آشفتگی‌های ذهن ایوان لاک را در این درام بی‌بدیل نشان دهد. او بیننده را یک‌ و نیم‌ ساعت برای تماشای مردی با هندزفری تلفن همراه داخل ماشینش میخکوب نگه می‌دارد.

۷. بی‌قانون (Lawless)

بی‌قانون از فیلم های تام هادری

سال تولید: ۲۰۱۲
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی
ژانر: جنایی، درام
دوبله فارسی: دارد
کارگردان: جان هیل کوت
بازیگران اصلی: تام هاردی، شیا لبوف، جسیکا چستین
مدتزمان فیلم: ۱۱۶ دقیقه
امتیاز (IMDB): ۷٫۲

«بی‌قانون» هم فیلم گانگستری تام هاردی است که بیننده را مجذوب خود می‌کند. داستان این فیلم در دوران ممنوعیت مشروبات الکلی در دهه ۲۰ میلادی در ایالت ویرجینیای آمریکا روایت می‌شود و حول محور تلاش برادران بودورانت برای مدیریت کسب‌وکارشان می‌چرخد. فیلم مضامینی همچون وفاداری به خانواده، بقا و درگیری بین مجرمان و قانون را به تصویر می‌کشد و نمایشی از فساد و خشونت در آمریکای اوایل قرن ۲۰ است.

تام هاردی در «بی‌قانون» نقش فارست بوندورانت را بر عهده دارد که مشروبات الکلی قاچاق می‌کند. بازی خیره‌کننده هاردی را می‌توان یکی از بهترین جنبه‌های این فیلم دانست که سبب می‌شود بازی سایر بازیگران فیلم از جمله گای پیرس نیز برجسته‌تر دیده شود. جالب است بدانید تام هاردی در مصاحبه‌ای اعتراف کرد که گری اولدمن، یکی از بازیگران کهنه‌کار فیلم «بی‌قانون»، در دوران هنرآموزی الگو و اسطوره هاردی بوده است.

۶. دانکرک (Dunkirk)

دانکرک از فیلم های تام هادری

سال تولید: ۲۰۱۷
کشور سازنده: ایالات متحده آمریکا، انگلستان، فرانسه، هلند
زبان: انگلیسی
ژانر: جنگی، درام، تاریخی
دوبله فارسی: دارد
کارگردان: کریستوفر نولان
بازیگران اصلی: فیون وایتهد، تام هاردی، مارک رایلنس
مدتزمان فیلم: ۱۰۶ دقیقه
امتیاز (IMDB): ۷٫۸

«دانکرک» فیلمی جنگی بر اساس داستانی واقعی است که در طول جنگ جهانی دوم بین ۲۶ مه تا ۴ ژوئن ۱۹۴۰ اتفاق افتاد. این فیلم وقایع دلخراش تخلیه نیروهای نظامی در شهر ساحلی دانکرک در شمال فرانسه را به تصویر می‌کشد. این فیلم داستان سربازانی را که در سواحل سرگردان شده‌اند، غیرنظامیانی که به نجات آنها می‌آیند و خلبانانی که از هوا از آنها دفاع می‌کنند به هم پیوند زده است و هم‌زمان روایت می‌کند.

«دانکرک» با روایت غیرخطی و جلوه‌های بصری قدرتمند، شجاعت و روحیه انسانی در مواجهه با ناملایمات را به تصویر کشیده است. این فیلم مضامین بقا، فداکاری و تلاش جمعی برای غلبه بر مشکلات را مطرح می‌کند. تام هاردی این بار هم در فیلم دیگری از کریستوفر نولان خوش درخشیده است. او نقش خلبان فریر از نیروی هوایی سلطنتی را ایفا می‌کند که قرار است تلاش نیروهای هوایی آلمان برای حمله به سربازان گیرافتاده در ساحل را خنثی کند. اگرچه هاردی در این فیلم نقش‌آفرینی کوتاهی دارد، در میان هرج‌و‌مرج تصاویر جنگ جهانی دوم شخصیتی شجاع و بی‌باک را ملموس تصویر کرده است.

کریستوفر نولان بعدها در مصاحبه‌ای اظهار کرد که می‌خواسته تام هاردی نقش خلبان فریر را ایفا کند. این شخصیت بیشتر فیلم در کابین خلبانی هواپیمای خود محصور شده است و فقط چند کلمه به زبان می‌آورد. نولان عقیده داشت که فقط بازیگری در حد تام هاردی می‌تواند از محدودیت‌های فیزیکی این نقش فراتر برود و درگیری‌های درونی فریر را به مخاطب نشان دهد.

۵. از گوربرخاسته (The Revenant)

ازگوربرخاسته از فیلم های تام هادری

سال تولید: ۲۰۱۵
کشور سازنده: آمریکا، کانادا
زبان: انگلیسی
ژانر: ماجراجویی، درام، وسترن
دوبله فارسی: دارد
کارگردان: الخاندرو گونزالس ایناریتو
بازیگران اصلی: لئوناردو دی کاپریو، تام هاردی، دامنال گلیسون
مدتزمان فیلم: ۱۵۶ دقیقه
امتیاز (IMDB): ۸

فیلم «ازگوربرخاسته» نمایش جنگیدن برای بقا و روایتگر سفر حماسی مرزبانی به‌نام هیو گلس (با بازی لئوناردو دی کاپریو) است که از وقایعی واقعی الهام گرفته شده است. گروه گلس پس از اینکه او در نبرد با یک خرس به‌سختی زخمی می‌شود، گلس را تنها می‌گذارند تا بمیرد. نقش جان فیتزجرالد، رهبر گروهی که گلس را ترک می‌کنند تا بمیرد، در این فیلم بر عهده تام هاردی است.

«ازگوربرخاسته» در زمستان خشن کلگری فیلم‌برداری شده است و موضوعاتی همچون انعطاف، خشونت و غریزه بقا را به تصویر می‌کشد. این درام جذاب بیش از اینکه سفری برای بقای جسمی هیو گلس باشد، کاوشی درونی در استقامت انسان و پیگیری عدالت در سخت‌ترین شرایط است.

تام هاردی پیش‌تر هم نقش افراد شرور را بازی کرده بود، اما به‌جرئت می‌توان گفت فیتزجرالد نفرت‌انگیزترین و البته پیچیده‌ترین شخصیت منفی در کارنامه اوست. هاردی با رفتارهای عجیب و تیک‌های روانی به‌خوبی مشکلات ذهنی شخصیت را به تماشاگر نشان می‌دهد و احساسات بیننده را برای درک شخصیتی منفی و منفور برمی‌انگیزد.

۴. مکس دیوانه؛ جاده خشم (Mad Max: Fury Road) ‌

مکس دیوانه از فیلم های تام هادری

سال تولید: ۲۰۱۵
کشور سازنده: استرالیا، ایالات متحده آمریکا
زبان: انگلیسی
ژانر: اکشن، ماجراجویی، علمی‌تخیلی
دوبله فارسی: دارد
کارگردان: جورج میلر
بازیگران اصلی: تام هاردی، شارلیز ترون، نیکلاس هولت
مدتزمان فیلم: ۱۲۰ دقیقه
امتیاز (IMDB): ۸٫۱

«مکس دیوانه؛ جاده خشم» یکی از مشهورترین فیلم های تام هاردی است. این فیلم پساآخرالزمانی اکشن در دنیایی ویران و پرهرج‌ومرج روایت می‌شود. فیلم داستان مکس راکاتانسکی (با بازی تام هاردی) و امپراتور فوریوسا (با بازی شارلیز ترون) را روایت می‌کند که برای فرار از حاکمی ظالم و اتحاد زنان برده تلاش می‌کنند. فیلم با مضامین رهایی، توانمندسازی زنان و تلاش برای آزادی در جهانی در آستانه فروپاشی همراه است و از نظر جلوه‌های بصری نفس‌گیر و درخشان است.

گرچه تام هاردی اغلب نقش شخصیت‌هایی را بازی کرده است که از نظر ظاهری و جسمی قدرتمندند، بازی در نقش «مکس» حتی برای او هم چالش‌برانگیز بود. هاردی باید با گریم سنگین فیلم‌برداری بسیار دشوار این فیلم را در بیابان‌های استرالیا تاب می‌آورد. بااین‌حال این بازیگر توانمند توانسته به‌خوبی از خلق این شخصیت اسطوره‌ای بربیاید و بازی ظریف و تحسین‌برانگیزی ارائه دهد.

تام هاردی شخصیتی را به ما معرفی می‌کند که به‌رغم آسیب‌‌های زیاد و سرگردانی در زمین‌های بایر پساآخرالزمانی، تلاش می‌کند انسانیت خود را حفظ کند. ناگفته نماند که «مکس دیوانه» را می‌توانیم یکی از فیلم های عاشقانه تام هاردی هم در نظر بگیریم.

۳. جنگجو (Warrior)

جنگجو از فیلم های تام هادری

سال تولید: ۲۰۱۱
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی
ژانر: درام، ورزشی
دوبله فارسی: دارد
کارگردان: گاوین اوکانر
بازیگران اصلی: تام هاردی، جوئل اجرتون، نیک نولتی
مدتزمان فیلم: ۱۴۰ دقیقه
امتیاز (IMDB): ۸٫۱

«جنگجو» یکی از تحسین‌شده‌ترین، مشهورترین و بهترین فیلم های تام هاردی است. این درام ورزشی درباره ۲ برادر جداشده از هم، تامی و برندن کانلون، است که در مسابقات هنرهای رزمی روبه‌روی هم قرار می‌گیرند. فیلم «جنگجو» موضوعات رستگاری، بخشش و قدرت پیوندهای خانوادگی را به تصویر می‌کشد. این فیلم همچنین می‌کوشد نگاهی به روابط پیچیده پدرها و پسرها داشته باشد.

هاردی در فیلم تحسین‌شده «جنگجو»، نقش تامی کانلون را حیرت‌انگیز ایفا می‌کند و به‌خوبی ویژگی‌های جسمانی و عاطفی انسانی آسیب‌پذیر اما به‌ظاهر قدرتمند را به تصویر می‌کشد. او برای بازی در نقش تامی، چند ماه شبانه‌روز تمرینات سخت بدنسازی و هنرهای رزمی انجام داد تا برای ایفای نقش رزمی‌کاری کارکشته آماده شود.

۲. شوالیه تاریکی برمی‌خیزد (The Dark Knight Rises)

شوالیه تاریکی برمی‌خیزد (فیلم های تام هاردی)

سال تولید: ۲۰۱۲
کشور سازنده: آمریکا، انگلستان
زبان: انگلیسی
ژانر: ابرقهرمانی، اکشن، جنایی
دوبله فارسی: دارد
کارگردان: کریستوفر نولان
بازیگران اصلی: کریستین بیل، تام هاردی، آن هاتاوی
مدتزمان فیلم: ۱۶۵ دقیقه
امتیاز (IMDB): ۸٫۴

آخرین قسمت از سه‌گانه «شوالیه تاریکی» کریستوفر نولان به‌نام «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» مربوط به شخصیت مرموز و بی‌رحمی به‌نام بِین با بازی تام هاردی است. داستان فیلم در شهر گاتهام تحت‌محاصره می‌گذرد و عواقب غیبت بتمن و ظهور تهدیدات جدید را تصویر می‌کند. داستان رویارویی بِین شرور و تلاش‌های بتمن برای نجات شهر سه‌گانه نولان را به نتیجه‌ای هیجان‌انگیز ختم می‌کند. مضامین هرج‌ومرج، عدالت، فداکاری و رستگاری محورهای اصلی این فیلم‌اند.

تام هاردی در این فیلم نقش دشمن بی‌رحم و مهیب بتمن را بازی می‌کند. هاردی به‌عنوان نقش مقابل بتمن باید کار دشواری انجام می‌داد و این مأموریت را نیز مانند بسیاری دیگر از نقش‌هایش به‌خوبی به انجام رساند. او تمام مدت فیلم، با ماسکی بازی کرد که نیمه پایینی صورتش را می‌پوشاند. بنابراین تمام ویژگی‌های شخصیت بدخواه بِین فقط از طریق صدا و بازی قدرتمند چشمان او به مخاطب منتقل می‌شود.

۱. تلقین (Inception)

تلقین از فیلم های تام هادری

سال تولید: ۲۰۱۰
کشور سازنده: آمریکا، انگلستان
زبان: انگلیسی
ژانر: علمی‌تخیلی، اکشن، هیجان‌انگیز
دوبله فارسی: دارد
کارگردان: کریستوفر نولان
بازیگران اصلی: لئوناردو دی کاپریو، تام هاردی، جوزف گوردون لویت، الن پیج
مدتزمان فیلم: ۱۴۸ دقیقه
امتیاز (IMDB): ۸٫۸

«تلقین» به‌کارگردانی کریستوفر نولان روایتگر سفر پیچیده دام کاب (با بازی لئوناردو دی کاپریو) و گروهش به رؤیاها برای استخراج یا کاشت اطلاعات است. عملیات گروه کاب در مرز باریکی بین واقعیت و رؤیا انجام می‌شود و لایه‌های رؤیا فریبنده در هم ادغام می‌شوند تا شاهد کاوشی هیجان‌انگیز در اعماق ذهن و قدرت ایده‌ها باشیم. این روند تا جایی پیش می‌رود که مرز بین خودآگاه و ناخودآگاه یا خواب و بیداری مبهم می‌شود.

در فیلم «تلقین»، تام هاردی در نقش ایمز ظاهر شده است که یک جعل‌کننده جذاب ذهن و عضو گروه متخصصان رؤیای کاب است. شخصیت ایمز در این فیلم نقشی محوری ایفا می‌کند، زیرا می‌تواند هویت افراد را در رؤیا جعل کند. هاردی بدون زحمت شخصیت تیزهوش و شوخ‌طبع ایمز را به تصویر می‌کشد و وزنه تعادلی برای شتا‌ب‌زدگی کاب است، تصمیم‌های او را به چالش می‌کشد و گروه را در موقعیت‌های حساس نجات می‌دهد.

شما بگویید

تام هاردی از چالش‌های نوجوانی و جوانی پرافت‌وخیزش تا تبدیل‌شدن به یکی از برجسته‌ترین بازیگران هالیوود راه درازی را طی کرده است. او استعداد و توانایی اصیل خود را در ایفای نقش شخصیت‌های چندوجهی اثبات کرده و توانسته است جایگاهش را در میان درخشان‌ترین بازیگران نسل خود محکم کند. در واقع هاردی می‌تواند برگ برنده هر فیلمی باشد که در آن بازی می‌کند. در مقاله‌ای که خواندید، دید برخی فیلم‌ های تام هاردی دوبله فارسی هم دارند؛ آنها را به شما معرفی کردیم تا از تماشای آنها لذت ببرید.

به‌نظر شما کدام‌یک از فیلم های تام هاردی بهترین فیلم او و کدام شخصیت بهترین شخصیتی است که تام هاردی نقشش را ایفا کرده است؟ نظر خود را زیر این مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.