?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1402 - 13:40
کد خبر : 14561

ندا قیاسی

چطوری اجازه ندهیم زندگی مشترک یکنواخت و کسالت بار شود

چطوری اجازه ندهیم زندگی مشترک یکنواخت و کسالت بار شود
چرا اجازه میدین که زندگی مشترک تون یکنواخت و کسالت بار بشه؟

سلام و درود دوستان خوبم ! امروز می خواهم در مورد زندگی مشترک باهم صحبت کنیم .

یکنواختی قاتل زندگی مشترک است .بزرگترین مشکل ما این است که خودمان اجازه می دهیم تا زندگی مشترک ما به سمت کسالت و یکنواختی پیش برود .

در سال های ابتدایی زندگی مشترک طبیعتاً همه چیز می تواند عالی پیش برود و هیجان به قدر کافی برای ایجاد انگیزه و اشتیاق بین زوج ها وجود داشته باشد .

blank

۷ کلید طلایی برای اینکه از زندگی مشترک خوشحال و راضی باشید

شاید بگویید : ای بابا! با این همه گرفتاری و مشکلات روزمره و اوضاع اقتصادی درب و داغون و قسط و اجازه خونه و اجناس گران واقعا دل و دماغی برای آدم نمی مونه که بخواد به چیز دیگه ای فکر کنه !

بله ! حق دارید ! اما خب مگه ما نباید این زندگی را ادامه بدهیم ؟ آیا اگر قیافه یأس و ناامیدی به خودمان بگیریم اوضاع بهتر می شود ؟ یا مشکلات موجود به خودی خود کنار می روند و حل می شوند ؟

مسلما نه ! پس باید زندگی کرد و در کنار این همه سختی و گرفتاری که تقریبا برای همه مون هست و در زندگی مشترک همه ی ما مشترک است کمی هم به فکر خودمان باشیم .

مثلا آخرین باری که همسرتون رقابت کردید و یا یک شرط بندی کوچک خانوادگی انجام دادید کی بوده ؟

آیا آخرین باری که ساعت ۱۱ شب چراغ ها را خاموش کردند و باهم پای تلویزیون نشینید و یک فیلم سینمایی رمانتیک دیدید کی بوده !؟


زندگی مشترک بدون رابطه جنسی


به خدا شاید اینها خیلی ساده و عادی باشند اما واقعا در زندگی مشترک خیلی تاثیر دارند و رنگ و روی رفته زندگی ما رو بر می گردانند .

اگر بدانید که هم بی تفاوتی ها به گذر زمان تا چه اندازه می تواند برای ادامه یک زندگی مشترک موفق خطرناک باشد همین الان دست به کار می شوید .

blank

من بعنوان یک زن چه کاری می تونم انجام بدهم تا زندگی مشترکم دچار یکنواختی و کسالت نشود؟

به عنوان یک زن، می‌توانید به کمک راهکارهای زیر از یکنواختی و کسالت در زندگی مشترک خود جلوگیری کنید:

۱. تغییر روال‌ها و فعالیت‌های روزمره:

برای جلوگیری از یکنواختی و کسالت، می‌توانید روال‌ها و فعالیت‌های روزمره خود را تغییر دهید. به عنوان مثال، می‌توانید هر هفته یک غذای جدید طبخ کنید یا به مکان‌های جدیدی بروید.

۱۰ مشکل اساسی زن و شوهر در زندگی مشترک+ راه حل کاربردی و روانشناسی

۲. به اشتراک گذاشتن علایق و سلایق:

برای جلوگیری از یکنواختی و کسالت، می‌توانید با همسرتان علایق و سلایق خود را به اشتراک بگذارید و سعی کنید هم‌دیدگاه باشید. به عنوان مثال، می‌توانید با همسرتان به علاقه‌مندی‌های مشترکی مانند ورزش، سینما و گردش خارج از شهر بروید.

۳. خریداری کتاب‌ها و منابع آموزشی مشترک:

خرید کتاب‌ها و منابع آموزشی مشترک، می‌تواند به شما و همسرتان کمک کند تا به دانش و تجربه جدیدی دست یابید و از یکنواختی و کسالت جلوگیری کنید.

۴. برنامه‌ریزی سفرهای کوتاه مدت:

برنامه‌ریزی سفرهای کوتاه مدت به مکان‌های جدید، می‌تواند به شما و همسرتان کمک کند که از روتین روزمره خارج شوید و از یک تجربه جدید و هیجان‌انگیز لذت ببرید.

۵. بهره‌مندی از فرصت‌های موجود:

در زندگی مشترک، ممکن است فرصت‌های متعددی برای تجربه‌های جدید و هیجان‌انگیز پیش روی شما و همسرتان باشد. برای جلوگیری از یکنواختی و کسالت، باید از این فرصت‌ها بهره‌مند شوید و به دنبال تجربه‌های جدید باشید.

در نهایت، برای جلوگیری از یکنواختی و کسالت، باید به همسرتان احترام بگذارید و با هم صادقانه صحبت کنید. در صورتی که با همسرتان درباره روال‌های روزمره و فعالیت‌های مشترک صحبت کنید، می‌توانید به راحتی از یکنواختی و کسالت در زندگی مشترک جلوگیری کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.