?>
تاریخ انتشار : جمعه 10 شهریور 1402 - 20:52
کد خبر : 21945

از بدرفتاری‌های نعیم خسته شدم / یک بار با سعید درد و دل کردم که …

از بدرفتاری‌های نعیم خسته شدم / یک بار با سعید درد و دل کردم که …

زن جوان که متهم است در عشق ممنوعه ،شوهرش را کشته و جسد وی را در باغی در ملارد دفن کرده مدعی است نقشه ای برای قتل نداشته و دوست پنهانی‌اش به تنهایی دست به جنایت زده است . رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل به دنبال ناپدید شدن مرد ۳۰ ساله‌ای به

زن جوان که متهم است در عشق ممنوعه ،شوهرش را کشته و جسد وی را در باغی در ملارد دفن کرده مدعی است نقشه ای برای قتل نداشته و دوست پنهانی‌اش به تنهایی دست به جنایت زده است .

رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل به دنبال ناپدید شدن مرد ۳۰ ساله‌ای به نام نعیم آغاز شد. پدر وی که به پلیس آگاهی رفته بود گفت: من و خانواده ام اهل افغانستان هستیم و سال‌ها قبل وقتی بچه‌هایم کوچک بودند برای کار به ایران آمدیم. چند سال قبل پسر بزرگ نعیم با یک دختر ایرانی ازدواج کرد. اما آنها مدام با هم اختلاف دارند .چند روزی است پسرم ناپدید شده و عروسم می‌گوید خبری از او ندارد .می‌ترسم بلایی سر پسرم آمده باشد.

با شکایت این مرد تلاش برای یافتن ردی از مرد افغان آغاز شد .شواهد نشان می‌داد نعیم و همسر ایرانی‌اش شبنم در باغی در ملارد نگهبان بودند که نعیم به طرز مرموزی ناپدید شد .

ماموران به بازجویی از شبنم پرداختند و به اختلاف‌های دنباله‌دار او با همسر افغانش پی بردند .ماموران در بررسی فهرست ریز مکالمات تلفنی شبنم  به رابطه پنهانی او با یک مرد افغان به نام سعید پی بردند .

بررسی‌ها نشان می‌داد سعید دوست صمیمی نعیم بود و از مدتی قبل با شبنم رابطه پنهانی برقرار کرده بود .

اعتراف به جنایت به خاطر عشق ممنوع

به این ترتیب سعید ۲۷ ساله بازداشت شد و به قتل دوستش به خاطر عشق ممنوعه به شبنم اعتراف کرد.

 وی گفت :من دوست صمیمی نعیم بودم و گاهی اوقات به باغی که نعیم و همسرش نگهبان آنجا  بودند می‌رفتم .من بارها شاهد بدرفتاری‌های دوستم با همسرش بودم .تا اینکه یک بار شبنم با من درد و دل کرد و از بدرفتاری‌های همسرش به من گفت.بعد از مدتی رابطه ما با هم نزدکیتر شد و به یکدیگر علاقمند شدیم.  او از من خواست تا همسرش را حذف کنیم. به همین خاطر یک شب من و شبنم در حالی که نعیم خواب بود او را خفه وسپس جسد او را در باغ دفن کردیم .

به دنبال  اظهارات این مرد، جسد مرد افغان که در باغ دفن شده بود کشف و به پزشکی قانونی منتقل شد.

شبنم در بازجویی ها گفت: از وقتی   با نعیم ازدواج کردم زندگی ام سیاه شد .او مدام با من بد رفتاری می‌کردو  مرا کتک می‌زد و آزارم می‌داد .از بدرفتاری‌های او خسته شده بودم .تا اینکه یک بار با سعید درد و دل کردم .اما من تصمیمی برای قتل شوهرم نداشتم .من فقط از سعید خواستم تا شوهرم را گوشمالی دهد. ولی او شوهرم را کشت و به تنهایی جسدش را دفن کرد .

به  دنبال اعترافات این زن و مرد برای آنها کیفرخواست صادر و پرونده‌شان به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به جرم آنها رسیدگی شود .این در حالی است که پدر قربانی برای آنها اشد مجازات خواسته است.

خیانت زن شوهردار ارتباط با زن شوهردار داستان ارتباط با زن متأهل #سکس #داستان_سکس #

#داستان_سکسی 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.