?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 شهریور 1402 - 15:45
کد خبر : 22317

رونمایی مهتاب کرامتی از استایل جدیدش در فرانسه / چطور شده ؟

رونمایی مهتاب کرامتی از استایل جدیدش در فرانسه / چطور شده ؟

اهمیت تناسب، تعادل و توزان در طراحی مد و لباس آرمانی مهتاب کرامتی، درس های خوبی برای دانشجویان طراحی مد و لباس داردمهتاب کرامتی در پاریسبسیاری بر این باورند که فرصت حضور در چنین محملی برای هر چهره ایرانی فراهم نمی‌شود. پس بهتر است با الهام از لباس اقوام ایرانی و بر تن داشتن لباسی

اهمیت تناسب، تعادل و توزان در طراحی مد و لباس آرمانی مهتاب کرامتی، درس های خوبی برای دانشجویان طراحی مد و لباس دارد

مهتاب کرامتی در پاریس

بسیاری بر این باورند که فرصت حضور در چنین محملی برای هر چهره ایرانی فراهم نمی‌شود. پس بهتر است با الهام از لباس اقوام ایرانی و بر تن داشتن لباسی پرنقش و رنگ و لعاب، چهره دیگری از فرهنگ و هنر این سرزمین را به رخ کشید.blank

یکی از جذاب‌ترین مراسم برندهای گروه جورجیو آرمانی‌ست که تمام لباس‌های آن توسط شخص آقای جورجیو آرمانی طراحی شده است. این رویداد دو بار در سال با حضور هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های شاخص مد که در کنار برند آرمانی هستند برگزار می‌شود.

مهتاب کرامتی نوشت که افتخار این را داشتم به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف در ایران به دعوت جناب آقای آرمانی در انحصاری‌ترین رویداد این برند حضور داشته باشم. همینطور گروه دایامد، نماینده‌ی این گروه در ایران، مسئولیت هماهنگی‌ها را به عهده داشتند.

 

blank

مهتاب کرامتی خواهیم پرداخت؛ بازیگر و تهیه‌کننده‌ی ایرانی که یکی از فعال‌ترین بازیگر‌های سینمای ایران به‌شمار می‌رود. مهتاب کرامتی متولد ۲۵ مهرماه سال ۱۳۴۹ در شهر ملایر است، او تحصیلات خود را در رشته‌ی میکروبیولوژی آغاز و مدرک کارشناسی این رشته را از دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کرد. مهتاب کرامتی سفیر حسن نیت و سفیر صلح یونیسف در ایران است. مادر او استاد دانشگاه و دانش آموخته‌ی صنایع غذایی و خواهر بزرگ‌تر او دکتر داروساز است (او یک خواهر کوچک‌تر از خود هم دارد). او از دوران کودکی به حرفه‌ی بازیگری علاقه‌ی زیادی داشت. به‌گونه‌ای که به‌همراه خواهر بزرگ‌تر خود، در منزل به تمرین و بازی هنرپیشگی می‌پرداختند. بیشتر نمایش‌هایی که بازی می‌کردند براساس کتاب‌هایی بود که مطالعه کرده بودند. بنا به‌گفته‌ی خود مهتاب کرامتی، یکی از جالب‌ترین کارهایی که انجام می‌دادند این بود که هر بار یک نمایش را دو بار اجرا و شخصیت‌های نمایش را با هم جابه‌جا می‌کردند تا هردوی آن‌ها بتوانند بازی هر دو نقش را تجربه کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.