?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1402 - 19:00
کد خبر : 22824

رعنا آزادی ور ستاره فصل دوم سریال زخم کاری را بیشتر بشناسید

رعنا آزادی ور ستاره فصل دوم سریال زخم کاری را بیشتر بشناسید
رعنا آزادی ور، حالا همسر دوم مهدی پاکدل پس از بهنوش طباطبایی است. او زاده ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ است و پیش از ازدواج با پاکدل مجرد بود

پخش فصل دوم سریال زخم کاری از جمعه ۱۷ شهریور آغاز می‌شود. هنرمندانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم سریال زخم کاری نیز حضور دارند. همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران سریال زخم کاری اضافه شده‌اند. فیلمنامه فصل دوم سریال زخم کاری به صورت گروهی و با سرپرستی محمدحسین مهدویان نوشته شده است. محمدرضا تخت کشیان، تهیه‌کننده این اثر نمایشی است.

بازیگر نقش سمیرا در سریال زخم کاری کیست؟

وی با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، ۱۳۸۲) فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی‌ور با بازی در فیلم پارک‌وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) برای بار نخست، بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد. او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج‌های جوان فیلم را بازی می‌کند که در داستان سه روزهٔ سفر این زوج‌ها به شمال، درگیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان همراه با سایر شخصیت‌های داستان با اتفاقات روبرو می‌شود. همچنین او در فیلم خانهٔ دختر هم نقش شخصیت اصلی فیلم (سمیرا) را به عهده دارد.

زندگی خانوادگی سمیرا سریال زخم کاری

خبر ازدواج رعنا آزادی‌ور و مهدی پاکدل(بازیگر) در تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۹۹ توسط عاطفه رضوی،‌ همسر حسین پاکدل(برادر مهدی پاکدل) منتشر شد. عاطفه رضوی در اینستاگرامش، نوشت: “دوستتان دارم، خصوصا کنار هم، مبارکمان باشد.

رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل در فیلم‌های سینمایی «محمد رسول الله(ص)» و «چهار راه استانبول». همچنین موزیک ویدیوی قطعه «ابر می‌بارد» از آلبوم رگ خواب همایون شجریان، با یکدیگر هم‌بازی بودند.

blank

نقش همایون شجریان در ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل

آلبوم رگ خواب همایون شجریان که در اسفندماه سال ۱۳۹۵ منتشر شد، شامل یک قطعه به نام ابر می‌بارد بود. ابر می‌بارد موزیک ویدئویی عاشقانه داشت که نقش اصلی آن را رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل بازی می‌کردند. این موزیک ویدئو این روزها حسابی دست به دست شده و برخی به شوخی و جدی از نقش این موزیک ویدئو و آهنگ همایون شجریان در ازدواج این زوج می‌گویند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.