?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1402 - 18:51
کد خبر : 22817

مرتضی امینی تبار پسر جواد عزتی در سریال زخم کاری ۲ کیست ؟

مرتضی امینی تبار پسر جواد عزتی در سریال زخم کاری ۲ کیست ؟

مرتضی امینی تبار متولد ۱۶مرداد ۱۳۷۸ در قم، بازیگر سینما و تلویزیون است. او تحصیل‌کرده رشته بازیگری است که با تئاتر دانشجویی کارش را شروع می‌کند و در ۲۱سالگی با سریال زخم کاری به شهرت می‌رسد. او یک جوان دهه هشتادی است که در چند تئاتر به محمدحسین مهدویان برای بازی در نقش میثم معرفی

مرتضی امینی تبار متولد ۱۶مرداد ۱۳۷۸ در قم، بازیگر سینما و تلویزیون است. او تحصیل‌کرده رشته بازیگری است که با تئاتر دانشجویی کارش را شروع می‌کند و در ۲۱سالگی با سریال زخم کاری به شهرت می‌رسد.

او یک جوان دهه هشتادی است که در چند تئاتر به محمدحسین مهدویان برای بازی در نقش میثم معرفی می‌شود و بعد از گذراندن تست‌های سختگیرانه محمدحسین مهدویان برای بازی در سریال زخم کاری انتخاب می‌شود.

مرتضی امینی تبار، بازیگر نقش میثم در سریال زخم کاری کیست؟ + بیوگرافی

آیا بازیگر سریال زخم کاری اصالتا افغانستانی است؟

مرتضی امینی‌تبار، بازیگر نقش میثم سریال زخم کاری اصالتی افغانستانی دارد، اما در ایران به دنیا آمده است. پدر و مادر وی ۲۵سال پیش از افغانستان به ایران مهاجرت کردند.

او در جایی گفته است: پدر و مادرم از اقوام تاجیک افغانستان هستند و ۲۵سال پیش ساکن ایران شدند. ۱۵ساله که بودم به عنوان مجری در یک شبکه انگلیسی زبان مشغول شدم و بعد از آن، بازیگری تئاتر را در قم شروع کردم. تقریبا هر کجا که کار کردم، همه می‌دانستند من افغانستانی هستم و مشکل چندانی هم پیش نمی‌آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.